القائمة الرئيسية

الصفحات

رسيفر جوبكس GOBX M2 الاصدار الجديد مع اشتراك 3 اشهر

رسيفر جوبكس GOBX M2 الاصدار الجديد مع اشتراك 3 اشهر
رسيفر جوبكس GOBX M2 الاصدار الجديد مع اشتراك 3 اشهر

انا سجلت المال بتاعه وقال لي عندي جالكسي نوتخلاص سامسونج برده وسجلت الماك بتاعه برده مسجل الايباد بعدهم بتاعتهم عندي المكان بتاع وعندي تليفون اسمه هوا، اشتراك رسيفر جوبكس ،وي خلاص نوفابلس برده دخل عليا وانا مسيف هناك جميله جدا في الراوتر بيسجله لك عندي فانا لما جيت قلت له لا ما تعدليش اي حد كده يكون متسجل عندي هنا قال لي طيب يا باشا انت عايز تعدي مي، رسيفر gobx يوتيوب ،ن من دول الاول كده اقول له بص انا عايز اعدي مثلا كمبيوتر بتاعي اللي هو بتاع البيت دوت وعايز اعدي التليفون السامسونج الجالكسي.



 النوتوعايز اعدي سامسونج بالنسبه للتليفون هتلاقيه هنا عمل كونكشن اهو تاني كان بيسيف بس كونكت بالشبكه عالي وهاجي على الكمبيوتر هنا اخش على الش، رسيفر gobx يحتاج نت ،بكه قلت له سيبه نشوف ايه اللي هيحصل كده حتى لو انا عارف في الباسورد وحطيته استحاله كمبيوتر استحاله نيجي نبص للنوت خمسه هنا طبعا كان داخل عليها خرج منها حاجه اخش عليها هنا ثاني عمال يقو، رسيفر جوبكس هيوماكس ،ل لي كونكتد وما فيش اي امل يدخل خلاص يعني انسى كده كونكت ولا الجماعه راح دخل على شبكه ثانيه انا بتاعتي ليه استحاله هيرض.

رسيفر جوبكس حراج


ى يدخل عليك طالما انا جالكسي نوتانا موافق عليه نشوف اللي هيحصل نيجي نبص على التليفون دلوقتي نروح على حمام pds الا هو خلاص هنلاقيها عملت كون، رسيفر gobx هايبر بنده ،كت داليا واشتغل التليفون اي مشكله يبقى احنا عرفنا دلوقتي ازاي نقدر نضيف تليفون وازاي نقدر ده بالنسبه لانه ظهر لي الماكيت اي حاجه كانت داخله عليه واي فاي قبل كده لو افترضنا انا جبت تليفون ، رسيفر gobx هيوماكس ،جديد وعايز اضيفه هنا اعملها ازاي بقى ببسطه خالص هتروح تعلم والحل الثاني انا عايز اضيف ديفايس جديد خلاص بيجي يقول لك يا.



 ابني انت متاكد ان الديفايس مش موجود من الحاجات دي قلت له لا مش موجود فاضغط على كلمه نيولا ده واحد جديد قال لي خلاص انا ضفت لك الجديده وعايز، رسيفر gobx نون ، تسميه ايه اقول له مثلا احمد بسيمه خلاص يبقى نوعه والله انا بفضل انك تسيبه يعني لو هو لاب توب بيكتب لاب توب لو الكمبيوتر ديسكورد كده وليكن بالمجد بتاعك بتكتبه هنا وبعدين تبدا تضغط او كده ببساطه، رسيفر gobx للبيع ، زي ما انا عملت لكم كده عشان تقدر تضيف في لسته الاكسس دي ما الجديد طبعا طول ما انا معلم على العلامه دي ما فيش حاجه هتشتغل .

رسيفر جوبكس اكسترا


من الواي فاي بتاع الراوتر بتاعي غير التليفون النوتوجهاز الكمبيوتر بتاعي ممكن اعلم بقى على اي حاجه انا عايزها من هنا وليكن انا عايز دول بس هقول له سيف يبق، رسيفر gobx كارفور ،ى كده ما فيش غير طبعا وديني رجعت لك يعني يا رب حلقتي تكون عجباك النهارده ما تنساش تضغط على علامه بتاعه الحلقه دي عشان يوصلك كل جديد واخر حاجه احب اقولها لك نورتوني في ق، رسيفر gobx في مصر ،ناتي وكان معكم احمد حمدان قاعدين يا جماعه والله الحلقه خلصت يلا سلام عليكم طبعا التس انا واحد كده يعني وشك انت وشك مع بيرام.



يدز هنا على في محاضره يعني يوديك السماء وسواء قلت لا او اه عميل كذا يعني كذا لسه عايزين يق طريقه ملتويه انك ضربين هم ما سرقوش منك معايا وادي و، رسيفر gobx في عمان ،صورات امينه بقمه رغبته وكده فالحمد لله ربنا نجاني من الموضوع ما اخذوش بطاقتي ولا اخذوا ارقام بطاقتي ولا كده ان انا اديتهم في البدايه خالص لما قالوا لي جديه الحضور لا بطاقتك لاجنيه اديتهمجنيه وم، سعر رسيفر gobx في السعودية ،ش عايز اروح ويعني الحلقه دي شيرها على قد ما تقدر عشان غيري يستفاد وانت تستفاد تعالى هنديك هديه تعالى مبروك كسبت يا فندم هديه الك.

رسيفر جوبكس تابي


لام ده فكسان المهم ان انا رايح الزقازيق بعدها بيومين ماشي بقيت حد ثاني بيقول لي تعالى يا فندم لك هديه وانا مش واخذ بالي يعني انت كل ما تمشي في شارع حد ، رسيفر gobx اشتراك سنه ،هيقول لك تعال يا فندم ان هم في مكان بين امن الدوله او بين مقر امن الدوله او الامن الوطني يومين مبنى محافظه الشرقيه الغريب انهم في مكان ممتاز جدا الغريب ان ليهم مكتب جوه نادي البارون يعني مش ، رسيفر gobx حراج جدة ،عارف اقول لك ايه انا شايف اللي حصل معايا ده ضحك على اقول الناس بطريقه ملتوي او حتى لو هتجيب شغل ما تجيبوش بال كلام وتقول لهم تعالوا في توزيع هديه وما فيش اي توزيع هديه ولا الكلام ده خالص انت حتى لو كسبوك يعني بقول لك هنجسبك اجهزه ك.



هربائيه في البدايه ولما بتروح هناك بتلاقي في الاخر كسبك رحله يقول لك هتطلع معانا رحله هي مثلا ثمنهاجنيه وليكن هيقول لك تعالى هنطلعك رحله بجنيه وهي ا، رسيفر gobx تابي ،ساسا ثمنها كده ويقول لك لا دي هي بس لو سبت لهجنيه هو كسبان لو مضيت على العقد ومضيت على ايصالات الامانه في حضرتك اتدبست فانصحكم طبعا ان اي حاجه فيها كسبت وهدايا وكده الكلام ده فاكسين ي، رسيفر gobx تمارا ،ا جماعه وحصل معايا انا شخصيا يومزي ما قلت لكم يوم الحد اللي فيهاتمنى طبعا ما حدش يقع في الخطا ده ويا رب كل الناس كده يبقى ربنا نجاني من الناس دي تحياتي ليك كمان مره وكان معكم احمد حمدان قاعدين للجماعه الله الحلقه خلصت سلام عليكم بسم.

هل رسيفر جوبكس يحتاج نت؟


 الله الرحمن الرحيم حلقه جديده يا جماعه معاكم النهارده احمد حمدان هنتكلم النهارده عن تلفزيون ال جيبصراحه حاجه زي الفل بتفكر تشتريه خليك معايا طبعا يا جما، رسيفر gobx بنده ،عه ده شكل علبه التلفزيون ال جيالمفك كان ركب الرجول والمقص عشان محتويات العلبه مع بعض وارجع لكم ثاني بعد ما طبعا العلبه دي بتكون موجوده مع الشاشه جوه فيها محتويات اللي بتلزمك زي ، رسيفر gobx بدون اشتراك ،رجلين الشاشه زي الريموت وهكذا طبعا ده شكل رجلين الشاشه شوفهم قبل كده ولكن يعني ايه عشان برده تشوفوه اللي بيجي معاه دي بتظهر كهربا عادي ودي الشاشه النار فهتيجي كيس كده في مسمارين يبقى المسمارين دول اللي هم بيركبوا للقعده دي الكتالوج ازاي.



 نقدر كتالوج واخر حاجه هتلاقيها في علبه البتاع ده الضمان طبعا الضمان ده هنا لازم بتتكلم خدمه العملاء ده عشان تفعل الضمان بعد ما بتشتري الشاشه على طول تتصل بالرقم ، ربط رسيفر gobx بشاهد ،دوت او دوت دي كل كده محتويات العلبه اللي بتيجي مع شاشه التلفزيون هتيجي في العلبه طبعا حاجه جميله جدا الحاجات دي طبعا طريقه تركيب الرجول يا جماعه بسيطه خالص بتحتاج المسامير دي اللي هي جايه معاه ودي شكل الرجوله زي ما انتم شايفين كده الرجلين اهم نفس الشكل بتيجي هنا كده لو ضغطت دي غلط ك، رسيفر gobx جرير ،ده مش هتنفع ترجع تعملها كده حطيتها كده هتلاقيها رجليه بتبدا تيجي هنا في فتحه كده اوكي بتيجي بس تربط المسامير دي بالمفك فيعني الموضوع بسيط خالص نبقى نيجي على اول واحد كده نحط مسمار مسمار ليه هو بس كده مجرد ما نعمل كده ونبدا نربط بتل.

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
code xtream iptv 2024 gratuit startimes
احدث سوفت تايجر 888 q4 تفعيل الكود المتوقف
كودات اعادة تفعيل سيناتور 999 بلوتوث تناسب جميع الرسيفرات
ملف قنوات شاشة سامسونج 32 برسيفر داخلى 2024
ملف قنوات شاشة سامسونج 43 برسيفر داخلى 2024
افضل ملف قنوات نوفا 10000 برو بلس كامل بالعربي
سوفت اعادة تفعيل iptv ستار نت يناسب جميع الرسيفرات
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع