القائمة الرئيسية

الصفحات

احدث ملفات القنوات ماجيستك MAJESTIC H1/H2/H3/H4

احدث ملفات القنوات ماجيستك MAJESTIC H1/H2/H3/H4
احدث ملفات القنوات ماجيستك MAJESTIC H1/H2/H3/H4

 وابيض ما فيش اي الوان تانيه بتدخل معايا هنيجي نوقف تفعيل تدارج الرمادي بعد كده عندي عكس اللون وهنا عكس اللون بيعكس لي الالوان الابيض بيبقى اسود والاسود بيبقى ابيض الاصفر بيبقى ازرق وهكذا هنيجي نفعلها كده لاحظ معايا الكتابه هنا موجوده باللون الابيض الخط ده اسود لو فعلن، احدث ملف قنوات ماجيستك 666 و MJ01 ،ا عكس اللون هتلاقي الكتابه بقت بالاسود بعد ما كانت بالابيض والخط الاسود ده بقى ابيض بيعكس الالوان بعد كده عندي تكرار زر الابطاء وهنا ده اجابه الا، احدث ملف قنوات عربي خط عريض وانجليزي ،زرار اللي موجوده عندي في جهاز التحكم او في ريموت كنترول علشان انت. لو بتضغط وما بتاخدش بالك على الازرار وممكن بعض الحاجات او بعض الاعدادات بتتلخبط معاك فهنا تقدر.





 تتحكم في سرعه استجابه الازرار دي لللمس من خلال تكرار زر الابطاء وبعد كده اخر حاجه عندي الوصول للاعدادات بينقلني من قائمه اختصارات الوصو، ملفات قنوات عربى نايل سات لـ NEXT ،ل لنفس الاعدادات ولكن داخل الاعدادات العامه للشاشه هنيجي ندخل سلكت في الوصول للاعدادات هلاقي دخلني هنا من خلال الاعدادات العامه بنفس الاعدادات اعدادات الترجمه ، ماجستيك ستار 777مينى ،الصوره نفس الاعدادات ولكن هنا هتلاقي بشرح لوظيفه كل اعداد من الاعدادات. اللي موجوده معايا يعني مثلا ايقاف صوره بيقول لي ايقاف تشغيل شاشه في ولكن الصوت.


ملفات القنوات ماجيستك و 9STARS



 يستمر فهنا بيشرح لي الوظيفه او الخاصيه اللي موجوده معايا القائمه اختصارات الوصول بتيجي منين وقلنا بنضغط على زوار الصوت لجوه لمده ثلاث ثواني بتبدا تظهر معايا قائمه اختصارات الوصول هنا عندي الزرار بقى اللي موجود عندي في الريموت او وحده التحكم هنا ده البا، ماجيستك 9000 عربي خط عريض ،ك اللي بيرجعني صفحه ل وظيفه الاكزيت او الخروج يطلعني خالص من التطبيق او يطلعني خالص من الحاجه او القايمه اللي انا واقف عليها ثاني من الحركات. اللي موجوده عندي في الريموت، ملف قنوات رسيفر MAJESTIC Whale X9000 ، السمارت ده زرار تقليب.





 القنوات لو انت بتستخدم الر، حمل الفلاشة الكاملة على وضع الكل بالطريقة العادية لأي سوفت ،سيفر الداخلي قلنا بنزود قناه ازاي بنسحب كده لفوق بيجيب لي القناه رقملو سحبنا لتحت كده بيجيب لي القناه رقم واحد طب الزوار ده لو ضغطت عليه لجوه الضغطه السريعه بيجي، ملف قنوات ماجيستك 9000 ،ب لي الدليل البرامج هنيجي نطلع باك طب لو ضغط عليه ضغط طويله لجوه بيجيب لي ثواني جيب لي قائمه القنوات ده كان بالنسبه لبعض الحركات المخفيه اللي موجوده.


احدث ملف قنوات MAJESTIC SAT 999 2024



 عندي في الريموت الاصفارت للشاشات سامسونج الموديلات الجديده او موديلاتوالسلام عليكم. ورحمه الله وبركاته السلام عليكم ورحمه الله انا محمد علي وده في، ستار نت Majestic 9000 White ،ديو جديد معانا احدث ملف قنوات لشاشات سامسونج شاشات سامسونج موديلاتواللي مستمره معانا فيشاشات سامسونج البيوتالبيوتشاشات سامسونج الك الكيوتبي والكيو انبي كل موديلات ، تنزل ملف قنوات لاي نوع رسيفر بسهوله ،سامسونج اللي نزلت فيواللي بينزل معاها الريموت السمارت ده اللي بدون بطاريات ملف ده بينفع هنتعرف على ترتيب القنوات هنتعرف على الشروط علشان نقدر.





 نحمل ملف القنوات بنجاح وهننزل مع بعض الملف على الشاشه اللي موجوده معانا على زرار الهوم اللي موجود. معانا هنبدا نضغط على الهوم وبعد كده بنيجي من الس، تحويلات المعالج صن بلس ( Sunplus 2507 L HD ) ،هم اليمين في الاعدادات اللي موجوده عندي في من الشاشه وبننزل عند القايمه وبعد كده بنيجي في الشمال عند الاعدادات وبننزل عند كل الاعدادات بنضغط سلكت او اوكي في ا، سوفت ليونز السوفت جديد وسريع وفيها مميزات كثير يدعم iptv نوفا الاصلى ،لنص هنا بننزل عند البث وبعد كده بندخل شمال وننزل عند اعدادات الخبير بندخل في اعدادات الخبير بندخل في نقل قائمه القنوات وبعد كده هنا بنكتب البين كود اربع.


ملف قنوات حديث ومتجدد ملف قنوات MAJESTIC



 اصفار لو انت لسه ما غيرتش البين كود عندك على الشاشه بتبدا تظهر معايا القائمه الجديده دي في عندي استيراد من جهاز يو اس بي. وتصدير لجهاز يو اس بي ه، هاها اكشن كوبرا جى برو يوتيوب سريع ،ندخل في اصطاد من جهاز يو اس بي بتبقى مركب في الاول الفلاشه عندك في اليو اس بي للشاشه وهنا بنيجي نضغط سلكت على موافق صوت مع شاشات سامسونج موديلات هو الملف ، ريسفر majestic 9900 الداكى ،اللي هتلاقيه موجود عندكدوتده الملف اللي هتحمله عندك والملف بتنزله مضغوط بدون فك الضغط ولازم تكون الشاشه عندي على اسيا واوروبا المنطقه ده شروط ان.





 الملف قنوات ينزل عندك على الشاشه بنجاح هندرس الليكت على الملف هيبدا تحمل معاه الشاشه بيقول لي جاري ناس قائمه القنوات اكتمل نفس قائمه. القنوات هنض، ملف قنوات ماجيستك h3 والاشباه ،غط موافق هتلاقي الشاشه هتقفل وتفتح مره ثانيه ومبروك عليك احدث نستعرض مع بعض ترتيب القنوات اللي موجوده قبل ما تنزل ملف عندك على الشاشه علشان تشوف هل الترتي، سعر رسيفر ماجستيك ،ب ده مناسب ليك ولا لا هنيجي هنا من الريموت السمارت بنضغط على زرار القنوات بنضغط عليه لجوه ضغطه طويله لمده خمس ثواني بتبدا تظهر معايا قائمه القنوات.


ملفات قنوات نايل سات و متحرك عربي و انجليزى



 احنا بادئين بالقنوات الدينيه بع، جروب دعم ماجيستك ،د كده تلاقي قنوات الاطفال بتبدا منبعد القنوات الاطفال هلاقي القنوات المصريه عندي بدايه بالقنوات الجديده قنوات الاخباريه التابعه. للتلفزيون المصري سواء القاهره نيوز او الاولى والثانيه والفضائيه وكل القنوات المصريه مترتبه بالباقات هتلاقي قنوات زي صدى البلد موجوده صدى البلد واحد واثنين فضل بلد ث، ملف قنوات ماجيستك mj01 ،لاثه هتلاقي قنوات الحياه مع بعض بعد ما نخلص القنوات المصريه وقنوات النيل هلاقي بعد كده مجموعه قنوات المسلسلات كل قنوات ومسلسلات بالتعليقات الجديده.





 والقنوات الجديده بعد ما بخلص قنوات المسلسلات هلاقي بعد كده هبدا في قنوات الافلام قنوات الافلام عندي بتبدا منكله قنوات الافلام متجمعه بعد كده المتاحه بعد، ماجيستك 666 ، كده عندي القنوات. الاقليميه هبدا في القنوات الرياضيه وبتبدا بقنوات المصارعه كل القنوات الرياضيه متجمعه قنوات دبي وابو ظبي وقنوات المصريه وقنوات الكاس وقنوات الس، ماجيستك 666 وEUMAX8 ،عوديه الرياضيه وبعد كده بنبدا في القنوات الاخباريه عندي بنبدا القنوات الاخباريه بالقنوات الوثائقيه وفي القنوات الجديده اللي لسه هتفتح زي قناه الشرق ديسكفري وبعد كده هتلاقي كل القنوات الاخباريه متاحه وموجوده عندك في الملف الجديد بعد كده اخر حاجه بنلاقي.


ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
duplex iptv free activation code 2024
اكواد تفعيل iptv رسيفر غزال مجانا شامل تجديد مدة صلاحية
gift code duplex play 2024
اكواد iptv صالحة لتفعيل رسيفر سبايدر t888 تجديد السنة المجانية
kanawat tv code 2024
اكواد تفعيل iptv رسيفر هايبر x10 للقنوات المشفرة متجدد بإستمرار
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع