القائمة الرئيسية

الصفحات

احدث ملف قنوات kmax 999 hd الذهبى

احدث ملف قنوات kmax 999 hd الذهبى
احدث ملف قنوات kmax 999 hd الذهبى

 عن قنوات الهوائي او الاريال الارضي يبقى بتختار هواء احنا هنختار القمر الصناعي بعد كده بننزل عند نوع القناه بنخليها على الكل طب ايه ثاني. الاختيارات المت، 3STAR 2MA_888 الأبيض ،احه عندي ممكن ابحث عن قنوات التي في فقط يبقى كده مش هيبقى عندي في قنوات للراديو وممكن ابحث عن قنوات الراديو فقط احنا بنختار الكل عشان ينزل لنا كل القنوات سواء القنوات التلفزيونيه او القنوات للراديو بعد كده بننزل عن تحديد القمر الاصطناعي وطبعا احنا هنا الشرح على قم، تجديد اشتراك سيرفر الفا ALFA IPTV ،ر النايل سات لو انت حابب تبحث على اي قمر ثاني مختلف.




 عن النايل سات يبقى عندك قائمه من الاقمار عدد كبير من الاقمار الصناعيه ممكن انك انت بتختار منها احنا هنا الاختيار عندنا نايل سات يبقى باجي ادور في، أحدث ملف قـنوات عربي لأجهزة المنـيـو الذهبي ،. القائمه لغايه ما بوصل عند النايل سات وبضغط بعد كده هنا لو حابب احفظ التعديلات اللي انا عملتها بضغط سلكت على حفظ بعد تحديد القمر الاصطناعي اعدادات ال ان بي، اجمل تحويل لاجهزة معالج 1506g الجديد ، بتدخل في اعدادات ال ان بي وهنا لازم اتاكد ان جهاز ذبذبات ال ان بينخفضه واتاكد ان جهاز ذبذبات ال ان بي العلوي لازم يكون الاثنين دول بنفس الارقام المنخفضه و بعض.


احدث ملف قنوات المينيو الذهبى kmax 999


 القنوات ممكن تختفي من عندي والبحث مش هينزل كل القنوات ده بالنسبه لضبط وحده ال ان بي بنيجي هنا نضغط على اغلاق بعد كده بنزل عند القمر الصناعي بتختار الكل انا لو. موجود تاي بي سي هنبدا نتعرف سامسونج ريموت ده بدا ينزل مع موديلات سامسونج بدايه مناول حاجه عندي، معالج 1506g بكل الاضافات الرائعه مع التحويل التمهيدي ، زوار الباور بعد كده الظاهر اللي موجود عليهده اللي من خلاله بجيب الارقام لان ازاي واضح ان الريموت ما فيهوش ارقام وقبل ما نكمل الازهار ما تنساش الاشتراك في القناه والاعجاب بالف، فلاشه4ميجاا واي فاي خارجي ،يديو لو عندك اي سؤال اكتبه.




 لي في التعليقات وان شاء الله هنجاوب عليه بنقول للزرار اللي مكتوب عليهده بجيب منه الارقام وبيؤدي اكثر من وظيفه اقدر من خلاله اوصل لبعض الاعدادات وبع، القنوات الدينيه ،ض المهام زي التسجيل اقدر من. خلاله اسجل وكمان اقدر اوصل للمعلومات والتايم شيفت واقدر اوصل للاعدادات السريعه وده زرار الخاص بالاوامر الصوتيه بعد كده في اليمين عند، قنوات الأطفال ،ي زرار الملط فيو اللي من خلاله بقدر ان انا ده زرار سلكت وهنا سهم يمين وسهم شمال وفوق وتحت والازهار دي او الدايره دي بنستخدمها في التنقل بين الاعدادات وبين.


ملف قنوات عربي kmax 999 usb 1


 التطبيقات والزرار ده الباك او الرجوع والخروج من التطبيقات ده الزرار الهوم اللي من خلاله بدخل على الصفحه الرئيسيه للتطبيقات ده زرار الايقاف والتشغيل اللي ، القنوات الاخباريه ،بستخدمه في التطبيقات المختلفه احب اشغل اي. محتوى او اوقفه بعد كده عندي ريموت بنعلي الصوت عن طريق سحب الزرار اللي موجود معايا لقدام زي كده ونوطي الصوت بنسحبه لل، قنوات المنوعات المصريه ،خلف ولو حابب اعمل كاتم صوت بضغط عليه لجوه بعد كده عندي زرار تقليب القنوات بسحب لقدام بيجيب لي قناه لقدام بسحب لوراء يجيب لي القناه اللي قبلها ولو.




 ضغطت عليه ضغطه لجوه طويله بيجيب لي قائمه القنوات بعد كده عندي في زرار لنتفليكس وعندي زرار لبرايم فيديو وزرار ثاني لشاهد في الشاشه والسلام عليكم و، لجميع اجهزة معالج صن بلص المنيو الذهبي ،رحمه الله وبركاته السلام عليكم ورحمه الله انا محمد علي وده. فيديو جديد هنتعرف فيه على افضل عروض الشاشات فيمعانا عروض في فبرايراقوى من العروض اللي كانت موجود، ملف قنوات خاص بأجهزة معينه فقط ،ه في شهر يناير عيد ميلاد كارفور معانا ثلاث مفاجات النهارده في الفيديو شاشه من افضل الشاشات اللي موجوده واللي بتنزل بكل الامكانيات اللي ممكن تتخيلها شاشه م.


ملف قنوات kmax 999 mini hd 2 usb


ن الشاشات القمه اللي موجوده في ومفاجاه معانا في الفيديو هتوفر اكثر منجنيه سعر ما كانش حد ممكن ان هو يتخيله كمان معانا مفاجاه ثاني في الفيديو شاشه مقاسبوصه، هناك العديد من القنوات التي تبث المسلسلات التركية المدبلجة وأكبرها Show TV. ، من الشاشات الكويسه والشاشات العاليه في شركه ال جي نازله بسعر ممتاز. نازله بسعر شاشه من الشاشات الاقتصاديه كمان معانا شاشه مقاسبوصه نازله بسعر كويس هنتعرف على ال، حسنًا ، قناة CRT DRAMA بأكملها قناة TRT التركية وستار تي في. ،موديلات وعلى الاسعار وهنتكلم على افضل الاماكن اللي ممكن نشتري منها الشاشات اللي هنت اعجاب بالفيديو لو عندك اي سؤال اكتبه لي في التعليقات وان.




 شاء الله هنجاوب عليه اول شاشه معانا بنقول المفاجاه اللي هنتكلم عنها النهارده هي شاشه ال جي اللي نازله مقاسبوصه ونازله بسعر ما حدش كان ممكن يحلم بيه الشاش، بالإضافة إلى قناة تايم تركيا ، وقناة حريم السلطان والقناة التركية ITV. ،ه اللي معانا النهارده فيها بتقنيه الدول بفيجن تقنيه الدول بارتمس الشاشه بتنزل بقوه صوتواط. شاشههيرتز مداخل hdmiشاشه من الشاشات الاوليد واحنا عارفين ان الشاشات، بالإضافة إلى قناة Drama Colors التي ساعدت جميعها في بث المسلسل بجودة ودقة عالية. ، الاوليد هي اعلى الشاشات في شركه ال جي ومن افضل الشاشات اللي موجوده في العالم الشاشه اللي معانا النهارده اللي بنتكلم عنها واللي موجوده في العرض اللي.


احدث ملف انجليزي لي جهاز الذهبي KMAX 999 HD


 موجود في فبرايرشاشه بتنزل، ريسيفرات HD ، بتقنيات كبيره سواء في الالعاب او في الصوت او في جوده الصوره موجوده في اي شاشه تانيه الشاشه اللي معانا النهارده واللي بنقول من افضل الشاشات اللي موجوده في السوق هي ال جي الاوليد السي اس مقاسبوصه نازله بسعرالف جنيه ما. تتفاجئش زي ما سمعت كده الشاشه بسعرالف جنيه بعد ما كان سعرها ا، KMAX 999 2USB ،كثر منالف جنيه يعني اكثر منالف جنيه توفير في الشاشه وانا شخصيا ما كنتش احلم ان الشاشه دي تنزل بالسعر لان بنقول ان الشاشات الاول بس الاولد انا عندي الاولد.




 بدايه الموديلات في هي الشاشه الايوبعد كده عندي السيواحنا بنتكلم في شاشه اليوم هي شاشه الاوليتس سي اس واللي بتيجي اعلى من الايواعلى من السيودي شاش، تم اضافة و تعديل كـــل الترددات الـــــجـــديدة ،ه بنقول بتنزل بمواصفات كثير ممتاز اي خاصيه انت بتحلم بيها هتلاقيها موجوده في الشاشه السي اس سواء عندي الريموت. الماجيك اللي بينزل بخاصيه الان اف اي قلنا الهرتز، ملفات القنوات ريسيفرات المعالج جى اكس ، اللي موجود في الشاشه زي خاصيه الفي ار ار عندي الجيم اوبتومايزر حاجات كتير لو قعدنا نتكلم في المميزات محتاجين ساعات علشان والامكانيات والمواصفات الشاشه الاولي دي سي اس الشاشه نازله بسعرالف جنيه في الموقع الرسمي مش بس كده هتلاقي.


ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
فلاشة paraccess Q7 hd mini لحل جميع المشاكل
احدث ملف قنوات i max444 عربي نايل سات
احدث ملف قنوات الكومبو 4sat x7 2024 عربي نايل سات
احدث سوفت رسيفر جراند x6 شامل اكواد تفعيل iptv مجانا
ارخص رسيفر iptv يدعم اندرويد 4k في السعودية 2024
اكواد تفعيل iptv رسيفر senator b200 اعادة تنشيط الاجهزة المتوقفة
احدث ملف قنوات سيناتور SENATOR B200 نايل سات و متحرك عربي و انجليزى
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع