القائمة الرئيسية

الصفحات

افضل رسيفر HD في مصر 2024 شامل اشتراك iptv مجانا

افضل رسيفر HD في مصر 2024 شامل اشتراك iptv مجانا
افضل رسيفر HD في مصر 2024 شامل اشتراك iptv مجانا

 قنوات على حسابي في التليجرام والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته السلام عليكم ورحمه الله لو عندك. اللي مكتوب عليهبتبدا تظهر معايا الارقام اللي ممكن بستخ، ريسفر استقبال بريفكس 7500 HD ،دمها لو حابب اجيب قناه معينه مثلا انا واقف على قناه واحد وحبيت اجيب قناهباجي عند السته وب سته بضغط عليها سلكت وخمسه بضغط سلكت واجي اضغط على تم سلكت او اسيبها زي كده بيحولني على طول لقناهيبقى ده فائده الزرار اللي موجود معايا وفائده الارقام ايه ثاني فائده الزرار ده بن، اسعار الرسيفرات فى مصر ،قول ان ليه اكثر مناظر لو ضغطت عليك كده وطلعت لفو.





ق عند علامه الترس اللي موجوده هلاقيه بيفتح لك كل الاعدادات القائمه اللي موجوده عندك واللي بتوصلني الاعدادات كثير. بسرعه نلغي هنا نلاقي الدعم عن، سعر رسيفر ستار سات مينى hd موديل T30 اكستريم ،دي الانترنت وبعد كده وبعد كده وضع الصوت سماعات التي في قائمه البلوتوث وعندي وضع الالعاب ومدير جهاز الادخال والترجمه المصاحبه ومؤقت النوم بالاعدادات الس، يدعم الجهاز قنوات H265 ،ريعه بتيجي منين بتيجي من الظاهروهلاقي هنا في سهم لتحت لو نزلت بالسهم اللي تحت عندي هنا في الدايره هيرجع تاني يرجعني للارقام وفي سهم ثاني لتحت لو نزلت سهم.


أفضل رسيفر في الفئة المتوسطة



 لتحت من الريموت هلاقي بيبدا يفتح لي قائمه ثاني من نفس الزرار اللي احنا ضغطنا عليه ايه اللي موجود عندي هنا لو ضغطت سلكت على انفورميشن. بيبدا يديني معلومات عن القناه اسم القناه رقمها وكمان بيديني التاريخ والساعه وهنا ممكن اضغط على سيليكت ضغطه طويله بضغط على السل، رسيفر ستار سات مينى hd موديل T14 اكستريم ،كت ضغطه طويله المفروض بيديني دليل البرامج او معلومات عن البرنامج اللي شغال هنا ايه ثاني معايا غير المعلومات هنا في التايم شيفت وبعد كده عندي في التسجيل يبقى ازاي اقدر اسجل ، افضل انواع الريسيفر الأكثر مبيعا ،من خلال الزرار اللي قلنا.





 عليهوبعد كده بنزل بالسهم ب، رسيفرات ماركة أسترا اتش دي ،تاعها التسجيل بيبقى من خلال الفلاشه اللي بنركبه عندي في اليو اس بي ان انا اجادول البرامج اللي انا هسجلها وبعد كده عندي التسجيلات اللي من. خلال بقدر اجيب التسجيلات اللي، رسيفر أسترا Astra HD ، انا سجلتها من الشاشه دي قائمه بتيجي من الزرار اللي قلنا عليه لو طلعنا السهم لفوق بيرجعني للارقاملو طلعنا للسهم لفوق بيطلعني للاعدادات السريعه او كل الاعدادات الل.


اسعار رسيفرات hd فى مصر



ي بتوصلني بسرعه للحاجات اللي احنا اتكلمنا عنها من شويه ايه ثاني موجود عندي من الفوايد تغير اللي بيها اكثر من استخدام الصوت اللي موجود عندي في الريموت ، هيوماكس HD ديجتال F1 MINI ،هنا زي ما قلنا لو سحبنا لفوق زي ما واضح كده عن طريق السحب لفوق بسحب لفوق بيعلي بسحب لتحت كده بيوطي الصوت لو ضغطت لجوه ضغطه. سريعه بيعمل كاتم صوت طيب ، أستر HD ديجتال ميني ،هل ليه فايده ثاني لو ضغطت على الزرار الصوت لجوه ضغطه طويله ببص الاقيه بيبدا يفتح معايا اختصارات الوصول قايمه جديده اسمها اختصارات الوصول ايه.





 اللي موجود عندي في قائمه اختصارات الوصول اول حاجه تكبير او تصغير لرسومات لو فعلتها كده بتبص تلاقيه بيبدا يكبر لك رقم قناه او اسم قناه او اسم برنامج شغ، رسيفر فوكس HD ديجتال ،ال من خلال تكبير او تصوير الرسوميات بتفعلها بيبدا يكبر لك الشيخ زي كده هنوقف التفعيل بتبص تلاقي الشاشه بترجع او الصوره بترجع تاني والشاشه بترجع. ثاني في عند، ميني استرا 9000 ،ي ترجمه وصاحبه اقدر ان انا افعلها لو البرنامج او الفيلم اللي انت بتتفرج عليه بيدعم الترجمه فهنا تقدر تضغط على الترجمه وتفعل الترجمه المصاحبه وهنا بيقول لك وض.


ريسيفر Drake 7500 HD V3



ع الترجمه ولغه الترجمه بتتفعل مع تفعيل الترجمه المصاحبه وهنا لغه الترجمه ثانويه بعد كده بنبدا ننزل ده خاص بتكبير والتصغير لغه الاشاره بعد كده بننزل بنلاقي هنا، رسيفر 10000 ميني ، في التعارف على وحده التحكم في التي في بتدخل في التعرف على واحد التحكم في التي في بيدي لك استخدام الريموت كنترول اللي بيجي مع الشاشه ووظائف كل الزراير اللي. موجوده ف، جميع أنواع الرسيفر في مصر ،ي الريموت اللي موجود معانا يبقى لو حابب تتعرف على الريموت وتتعرف على استخدامه وظائف الازرار اللي موجوده فيه بقى من خلال الدخول في التعارف عل.





ى واحد التحكم في التي في بعد كده بننزل تعارف على شاشه القائمه وهنا من خلالها ده دليل للت والاعدادات كلها لو حابب انك انت تعرف وظيفه اي خاصيه من ال، ريسيفر دالى ستار FTA-9100 ،خواص اللي موجوده عندك في الاعدادات تقدر تعرفها من خلال التعرف على شاشه القائمه يعني ده عباره عن الاثنين اللي موجودين معايا عباره عن دليل معاك موجود على الشاشه ، رسيفر سكاي لاين صغير الحجم HD-111 ،بيعرفك طرق. الاستخدام ووظائف الحاجات اللي موجوده عندك هنا عندي ايقاف في الصوره ودي وظيفه مهمه خالص ان انا بفعل ايقاف الصوره فالشاشه عندي الصوره.


ريسيفر هيوماكس ديجيتال اتش دي موديل F1-Free



 بتقفل وبتفضل السماعات شغا، اشترى اون لاين احدث رسيفر ،له ده بيفيد ناس كثير علشان تحافظ على الشاشه وتقلل من استهلاك استهلاك الشاشه نفسها فهنا بيدخل في ايقاف الصوره وبيفعلها بتقفل الشاشه او الصوره ويفضل السماعات شغاله بالصوت اللي موجود عندي بعد كده هنا عندي في صوت متعدد الاخراج وده من خلاله بقدر اتحكم في صوت سماعات الشاشه مع صوت اي، كل انواع الرسيفرات hd ، سماعات انا موصلها. بالشاشه سواء جهاز ساوند بار او مسرح منزلي فهنا بقدر اتحكم في الموضوع ده من خلال صوت المتعدد الاخراج افصل سماعات الشاشه عن.





 جهاز السماعات الخارجيه او اخليهم العالي لو فعلت التباين العالي هنا بيغمق لي الخلفيه للقوائم وبيخلي لي الخط باللون الابيض وده بيبقى اوضح للبعض فهنيج، اسعار رسيفرات hd فى مصر ،ي نفعل التبانه العالي زي ما واضح كده بقى الخط باللون الابيض الواضح والخلفيه بقت كتمه او معتمه هنيجي نلغي التفعيل بتلاقي القائمه بترجع تاني للوضع الاصلي هنا التكبير بيك، سعر ريسيفر Mini HD مزود بيو اس ،بر لي كل الاعدادات او كل القوائم اللي موجوده. عندي ده بيفيد البعض سامسونج الخط بيبقى صغير خاصه في قوائم القنوات لو انت مشغل الداخلي او في الاعدادات لو انت في صعوبه في قرايه الاعدادات والكلام اللي مكتوب فهنا تقدر من خلال اختصارات الوصول انك ت.


ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
duplex iptv free activation code 2024
اكواد تفعيل iptv رسيفر غزال مجانا شامل تجديد مدة صلاحية
gift code duplex play 2024
اكواد iptv صالحة لتفعيل رسيفر سبايدر t888 تجديد السنة المجانية
kanawat tv code 2024
اكواد تفعيل iptv رسيفر هايبر x10 للقنوات المشفرة متجدد بإستمرار
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع