القائمة الرئيسية

الصفحات

احدث ملف قنوات سيناتور SENATOR 7500 بلوتوث واي فاي

احدث ملف قنوات سيناتور SENATOR 7500 بلوتوث واي فاي
احدث ملف قنوات سيناتور SENATOR 7500 بلوتوث واي فاي

 موجوده في الريموت واستخدام كل واحد منهم ما تنساش الاشتراك في القناه. والاعجاب بالفيديو لو عندك اي سؤال اكتبه لي في التعليقات وان شاء الله هنجاو، سناتور 7500 تفعيل رسيفر ،ب عليه كده عندي الارقام اللي موجوده من صفر لغايههنا عندي الزرار ده اللي بقدر اجيب منه قائمه القنوات والظاهر اللي موجود عندي اللي عليه الثلاث نقط ده بنوصل بيه لقائمه الوصول السريعه اظهار الصوت تعليه الصوت وتغطيه الصوت فوق وتحت وهنا الزرار الخاص بتقليب القنوات ، أفضل تحويل معالج صن بلص 1506tv 4 ،بعد كده هنا عندي زرار الهوم اللي من خلاله بقدر ادخل.




 على الصفحه الرئيسيه للتطبيقات ده زرار الاوامر الصوتيه ده زرار الانبوت او المداخل من. خلاله بقدر اتنقل بين المداخل المختلفه اللي موجود عندي في ال، كود تفعيل سيرفر الفابرو شيرنج ،شاشه هنا عندي زرار الاوكي او السلكت اللي موجود في النص وبعد كده الاسهم سواء فوق وتحت او يمين وشمال واللي بستخدمها داخل التطبيقات المختلفه او داخل الاعدادات للتن، الفا برو شير Alfa pro سمارت برو شيرنج لمدة سنة ماى شير ،قل بين الاعدادات اللي موجوده عندي في ابو الرجوع ومن خلاله بقدر ان انا اعمل خروج من التطبيقات او من القوائم اللي موجوده بالضغط عليه ضغط طويله ده زرار السيتنج او.

احدث ملف قنوات سيناتور SENATOR 7500



 الاعدادات هنا عندي الالوان ودي بيبقى ليها بعض الوظائف داخل التطبيقات المختلفه هنا عندي في زرار.معانا في الفيديو هي شاشه سامسونجبوصه كيوبي اللي موجوده معانا في الفيديو الشاشه اللي موجوده معانا كان سعرها حواليالف جنيه نازله في العرض في موقع سامسونج الرسمي بالف، يدعم اليوتيوب و الفيس و تويتر فيديو اون لاين ، جنيه وهتلاقيها في مواقع ثانيه زي بي تك او في امازون بنفس السعرالف جنيه اوالف جنيه وشاشه البوصه السامسونج الكيوبي بفضلها في المقاس ده وبالسعر ده لان بصراحه الشاشه قد تصميم، اول لـــــــــــــــودر للمعالج الجديد SUNPLUS 1506 TV ، وكجوده الصوره ممتازه فانا.




 بقول ان بالسعر ده الالف جنيه افضل حاجه في الفئه السعريه في مقاسبوصه هي شاشه السامسونج ال تيبي واللي بتنزل. بهرتز فلو بتفكر تشتري شاشه مقاسبوص، استعراض رسيفير سيناتور 7500 ،ه في بالنسبه لك سامسونج البوصه الكيوبي اتمنى ان الفيديو يكون فات كل اللي بيفكر انه يشتري شاشه او بيفكر انه يغير شاشته القديمه بشاشه جديده عندك ثلاث اختيارات عند، رسيفير دش سيناتور قنوات برمجة سوفت تفعيل حل مشكلة سوفت وير ،ي شاشتين مقاسبوصه لو محتاج حاجه من الحاجات العاليه عندك ال جي سي اس بسعرالف جنيه لو محتاج حاجه بسعر اقل مقاسبوصه وصوره ممتازه عندك الكويني.


سوفت وير الاصدار الجديد SENATOR 7500 WIFI


 دياسوبتنزلهرتز ولو محتاج حدود العندك السامسونج كيوبي والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته السلام عليكم ورحمه الله ريموت الماجيك. لشاشات ال جياوكي ات، رسيفر رقمي من بريفكس 7500 ،طور اكثر من مره لغايه ما وصل للشكل الجديد اللي موجود معانا ده واللي بدا ينزل مع شاشات ال جي موديلاتالعيه وفرقات بعض الفئات فنان وسائل السؤال هل الريموت ده ينفع ي، مميزات وعيوب رسيفر سيناتور 777 ،شتغل مع موديلات ال جيكي القديمه يعني لو جبت ريموت من الريموتات الجديده الشكل الجديد هل ينفع يشتغل مع شاشه زي الشاشه اللي موجوده معانا في الفيديو.




 شاشه ال جي مقاسبوصه موديل يو ام من موديلاتوالريموت الماجيك اللي كان بينزل معاها او اللي بينزل معاها ده الشكل القديم هل ينفع لو اشتريت الريموت الجديد. الشك، اعرف مواصفات اجهزه سيناتور وايه افضل مميزاتها777 888 999 9900 ،ل اللي موجود معانا في الشمال ده ينفع يشتغل على الشاشه اللي موجوده معانا ده والاعجاب بالفيديو لو عندك اي سؤال اكتبه لي في التعليقات وان شاء الله هنجاوب عليه حل الموديل، حصرى تحويل سيناتور 7500 ، هنا الموديل ال جي ويب او اس تي في موديل يو ام pda يبقى الشاشه موديلها يو ام كرموت اللي بينزل معاها واللي موجود معاها ريموت الماجيك الشكل القديم طيب انا ل.


مواصفات رسيفر سيناتور 7500


و جبت ريموت شكل جديد موديل الحديث اللي بينزل مع موديلات ال جي الحديثه هل ينفع يشتغل مع الشاشه اللي قدامنا هنبدا نجرب ونشوف النتيجه ايه نبدا نحرك ال، التحويل يصلح لجميع اجهزة المعالج 1506tv _4m ،ريموت كده. هلاقي ان مؤشر الماوس مش بيظهر معايا طيب نبدا خطوات التسجيل هاجي اضغط على الاوكي في النص قيل واحد التحكم عن بعد جديده بعد هتبدا تظهر معايا رساله على، يصلح لجميع اجهزة ، الشاشه تم قطع اتصال تسجيل الريموت يبقى كده اصبح الريموت هبدا احرك كده ريموت مش هيظهر معايا مؤشر ماوس لان انا عملت قطع الاتصال بين الريموت.




 وبين الشاي طب هل الريموت ينفع ان هو يشتغل على اي شاشه سواء شاشه فور كي او شاشه عاديه من شاشات ال جي ينفع يشتغل لكن هيشتغل كريموت عادي يع، قناة الريان ،ني قلب ويعلي ويوطي وممكن ان انا. افتح بيه قوائم لكن مش هيشتغل معايا المزايا المتقدمه اللي موجوده في الغ انت لو عندك شاشه ال جي موديلاو موديلوحابب انك انت تشتري ري، قناة الشاشة فود ،موت الماجيك الشكل الجديد فبنقول لك ان ريموت شغال بنجاح على الشاشات القديمه من ال جي والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته السلام عليكم ورحمه الله فيديو جديد.

سعر رسيفر سيناتور 7500 بلوتوث



 هنتعلم فيه خطوات تنزيل قنو، قناة ميلودي أفلام ،ات في شاشات سامسونج الموديلات الحديثه موديلاتخاصه موديلات سامسونج البيواو البيواو شاشات كيوبي او الكيوبي كل موديلات سامسونج فيواللي بينزل معاها الريموت السمارت اللي. موجود معانا ده ريموت اللي بدون بطاريات والشرح على شاشه سامسونج الكيوبيبوصه هنعرف ازاي نقدر نعمل بحث تلقائي، قناة enn الفضائية ، او نعمل بحث يدوي وننزل كل القنوات اللي موجوده على الرسيفر داخل ما تنساش الاشتراك في القناه والاعجاب بالفيديو لو عندك اي سؤال اكتبه لي في التعليقات وان.




 شاء الله الصفحه الرئيسيه باجي في اليمين وانزل تحت عند قائمه واجي في الشمال عند الاعدادات وانزل عند كل الاعدادات واضغط سلكت بعد كده بتظهر لي ال، قناة فاميلي دراما ،اعدادات بنزل عند البث بضغط سلكت وهنا عندي في طريقتين للبحثالصفحه. الرئيسيه باجي في اليمين وانزل تحت عند قائمه واجي في الشمال عند الاعدادات وانزل عند كل الاعداد، قناة التهامي الفضائية ،ات واضغط سلكت بعد كده بتظهر لي الاعدادات بنزل عند البث بضغط سلكت وهنا عندي في طريقتين للبحث الهوائي عندي لو دخلت في اختيار من اثنين القمر الصناعي وهوائي لو انت حابب تبحث عن قنوات الرسيفر داخلي يبقى بتختار القمر الصناعي حابب تبحث.


ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
احدث سوفت سيناتور 777 s1 لإعادة اكواد iptv مجانا
اكواد تفعيل iptv رسيفر senator 7500 wifi bluetooth بطريقة مجانية علي معظم الاجهزه
احدث ملف قنوات سيناتور 7500 نايل سات عربي و انجليزي ومتحرك جميع الاقمار
احدث سيناتور SENATOR 7500 بلوتوث واي فاي من الوكيل ولاول مره
اكواد تفعيل iptv رسيفر سيناتور 111 بلوتوث واى فاى تناسب جميع الرسيفرات hd
احدث ملف قنوات سيناتور 111 بلوتوث واى فاى نايل سات عربي
احدث سيناتور 111 بلوتوث | Senator 111 من الوكيل ولاول مره
اكواد تفعيل iptv رسيفر Senator 9000 Combo لكل أجهزة الريسيفر
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع