القائمة الرئيسية

الصفحات

احدث ملف قنوات رسيفر NASA 1000 نايل سات عربي ومتحرك

احدث ملف قنوات رسيفر NASA 1000 نايل سات عربي ومتحرك
احدث ملف قنوات رسيفر NASA 1000 نايل سات عربي ومتحرك

فعل التكبير هنفعل التكبير كده هتلاقي ان القوائم كبرت معاه والخط كبر معايا والاعدادات نفسها كبرت معانا هنيجي نرجعها تاني للوضع الاصلي بعد كده عندي تدارج، فلاشه أصلية NASA 1000 ، الرمادي وهنا بتخلي حاسه اللون اللي موجوده عندك في الشاشه بتقتصر على اللون الابيض الشاشه عباره عن القوائم عندي اسود. وانزل عند كل الاعدادات وبضغط اوكي وبنزل عند الاتصال بندخل في الاتصال هذا الخارجيه وبعد كده بننزل عند اداره توصيل الجهاز ونضغط سلكت وبعد كد، مواصفات رسيفر NASA 1000 ،ه بننزل عند قائمه الاجهزه بنضغط سلكت ودي الاجهزه الل.





ي متوصله عندي عندي تليفون اموعندي البوكو افانا حابب افصل الاجهزه دي عن الشاشه هنا باجي في الشمال واطلع اضعف الليكت على تحرير بعد كده بقدر، تحديث و تطوير الجهاز ، ان انا احدد الاجهزه اللي انا حابب ان انا احذفها بضغط على الامسلكت وبضغط على بوكو افسلكت وباجي هنا في الشمال وانزل عند حذف وا في. الجهاز باجي عند نعم واضغط س، عدد القنوات تصل إلي 8000 قناة تلفزيونية و راديو ،لكت كده حذف الاجهزه اللي متوصله عندي بالشاشه طب ازاي اقدر احذف جهاز الايفون من الشاشه بنرجع باك وبنرجع باك ثاني ومن نفس القائمه اللي موجوده عندي الاتصال.


احدث ملف قنوات رسيفر NASA 1000



 اللي موجوده في الاعدادات العامه بنيجي في الاتصال وبلاقي تحت في اعدادات ابل ا بلاي بندخل سلكت في ابل ا بلاي بعد كده بندخل سلكت في وهنا باجي انزل تحت عند ريسه بيرب ديفايزس وبضغط في يعني فصل الاجهزه بنيجي نطلع عند امبير ديفايزس وبنضغط كده بيفصل اي جهاز اي، تحميل ملف قنوات لجميع رسيفرات ،فون او ايباد بتوصل عندي. بالشاشه ولما احب اوصلهم مره ثانيه بنبدا الخطوات من جديد عن طريق الكود والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته السلام عليكم ورحمه الله معانا مفاجاه عرض على ش، تركيب الفلاشه الخاص بك على الكمبيوتر ،اشه من الشاشات الممتازه.





 الشركه من الشركات الكبيره، شغل الرسيفر على الشاشه ، اللي موجوده في الاسواق عليها عرض تخفيض اكثر منجنيه زي ما سمعتني كده لان ده عرض ممتاز ما يتفوتش لان الشاشه سعرها بعد التخفيض مناسب جدا والشاشه جايه بمواصفا، احدث ملف قنوات NASA 999 PRO ،ت عاليه مقاسبوصه هنعرف مع بعض من خلال الفيديو نوع الشاشه وموديلها مواصفات الشاشه وكمان السعر قبل التخفيض والسعر بعد. التخفيض وايه الاماكن المتاحه فيه.


رسيفر NASA 1000



ا فلو بتفكر انك تشتري شاشه مقاسبوصه فيا ريت ما تفوتش العرض ده لان العرض ده مش هيتعوض ما تنساش الاشتراك معي في القناه والاعجاب بالفيديو لو عندك اي ، ملف قنوات متعدد الاقمار عربى و انجليزى ،سؤال اكتبوا لي في التعليقات وان شاء الله هنجاوب عليه ويا ريت تفعل الجرس علشان كل المواصفات ده بفضل المواصفات بلاقي ان درجه اللون عندي % فهنا شاشه كجود الصوره م، رسيفر ناسا 999 برو ،متازه صوت صوت شاشات سامسونج غني عن التعريب شاشه بتيجي بقناتين للصوت وقوه صوتوات وريموت اللي بيجي مع الشاشه هو. ريموت سامسونج.





 السمارت اللي بدون بطاريات واللي بيشحن عن طريق الضوء او عن طريق فهنا عندي كم مواصفات مواصفات الشاشه كويسه خالص سعرها الرسميالف جنيه لكن هتلا، ملف قنوات لرسيفر ناسا 1000 ،قي ان عليها التخفيض الشاشه موجوده حاليا بسعرالف جنيه في موقع امازون وده بنقول ان السعر مش هيتكرر تاني فلو بتفكر تشتري شاشه مقاسبوصه ومواصفات عاليه فالحق الع، مكتبة ملفات قنوات 300 رسيفر ،رض اللي انا بقول لك عليه ان مش هتلاقي شاشه في الفئه السعريه اللي احنا بنتكلم عنها دي بالمواصفات اللي احنا قلناها وان شاء الله هنعمل مراجعه عن الشاشه.


احدث ملف قنوات نايل سات عربي



 وعن. مواصفات الشاشه ونختبر جوده الصوره وجوده الصوت والامكانيات اللي موجوده معايا ونظام التشغيل والسلام عليكم ورحمة آلله عليكم ورحمه الله فيديو جديد ، قنوات 300 رسيفر تك تحديث ،نتعرف فيه على الطريق التغيير القناه الصوتيه في شاشات سامسونج الحديثه موديلات مستمره معانا في اللي بينزل معاها الريموت ثلاثة بنضغط عليك كده بعد كده بنطلع من السهم ال، فلاشه nasa 1000 hd mini الاسود ،لي فوق اللي موجود عندي نطلع فوق كده عند الترس اللي موجود عندي او السيتنج بتظهر لي الإعدادات السريعة باجي في الشمال خالص لغايه ما بلاقي موجود.





 لغة الصوت وباجي هنا في. الليكات بضغط على سلكت بيبدا يحول لي بين القناه الصوتية الاولى و القناة الصوتيه الثانيه لو انا عندي اكثر من قناة صوتية هلاقي ان، MP1_AVL1506T_DSZ_V6.1 ، بيحصل تبديل بين القناة الأولى والقناة الثانية لكن لو القناه اللي شغال فيها قناة صوتية واحدة لتحت كده سهم لتحت صوت بضغط سلكت بيبدا يفتح لي خيارات الصوت بدخل في اعدادا، طريقة إسترجاع جميع الأقمار المحذوفة من الرسيفر في أقل من دقيقة ،ت لغه الصوت وهنا باجي عند لغه الصوت الاساسيه وهنا ببدا اضغط سلكت واختار بين اللغات المتاحه عندي انا لو حابب ان اللغه الصوت الاساسيه تكون عندي العربيه.


الريسيفرات المعالج صن بلص



 فبختار العربيه لو حابب ان لغ، NASA x1 ،ه الصوت الاساسيه. الانجليزيه بضغط واختار الانجليزي احنا نخلي لغات الصوتيه العربيه نيجي في لغه الصوت الثانويه بضغط عليها سلكت وبختار بين اللغات اللي موجوده هنخلي اللغه الصوت الثانويه بين التعليق العربي او التعليق الانجليزي وتبدل بينهم فكده يبقى عندي لغه الصوت الاساسيه العربيه ولغه صوت ، لأكثر من رسيفر تحميل السوفتات بمظهر جديد ،الثانويه الانجليزي ده لازم اتاكد من الاعدادات دي فلو خليت لغه الصوت الاساسيه العربيه بخصوص الثانويه الانجليزيه فكده اول ما بجيب اي قناه رياضيه بيبقى التعليق.





 العربي هو اللي موجود عندي في الاول هنشوف مثال ثاني على. القناه من القنوات هنضغط على زرارمن الريموت وبعد كده بنيجي في الشمال خالص لغايه ما نوص، معالج صن بلص (1506tv)يدعم اليوتيوب ،ل عن لغه الصوت هتلاقي ان لغه الصوت العربيه هي معموله العربيه لان احنا يع على بعض الوظائف اللي موجوده في الريموت السمارت لشاشات سامسونج ريموت ده مليان بال، ملف قنوات بترتيب 2024 ،مميزات المخفيه هنتعرف عليها من خلال فيديو ريموت بيجي بدون بطاريات نقدر نشحنه عن طريق الضوء او من خلال منفذ اليو اس بي في الريموت الشاشه اللي معانا اللي هنشرح عليها هي شاشه سامسونج بالكيو والشرح بينطبق.


ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
ملف شفرات osn biss key nilesat 2024 تناسب جميع الرسيفرات
مفاتيح وكوادت تفعيل سيرفر باندا 2024 يناسب جميع الرسيفرات
تردد قنوات 4k نايل سات 2024 المفتوحة
اهم ملف قنوات شاشة سامسونج n5300 لعام 2024
رموز و شفرات قمر اموس 2024 كاملة تناسب الجهاز المتوقف
سوفت اعادة تفعيل الكودات سيناتور 999 بلوتوث تناسب الجهاز المتوقف
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع