القائمة الرئيسية

الصفحات

سوفت وير Gazal 555X
سوفت وير Gazal 555X

طريق الاثنين واربعه انا رابطه عن طريق الشبكه الاثنين واربعه زي ما اتفقنا الشبكهواربعه وبس الشبكه خالص الافضل انك تربطه بالشبكه بشبكه تكون اثنين واربعه ما تلغبطوش في خمسه من الخمسه بتكون ضعيفه ما بتروحش بعيد يعني خلاص فانا هنا ربطته بشبكه اثنين واربعه وهو بيبص لي شبكتين جدا اعدادات الواي فاي هبص الاقي شبكه اسمها اي بي لينك اثنين واربعه بسسها وباقي الشبكه كمانجيجا خمسه برده يعني بالوضع ده خليته مقوي اشاره للشبكه الحلقه دي عشان يوصلك كل جديد واخر حاجه احب اقولها لك نورتوني في قناتي وانا معاكم احمد حمدان عابدين يا جماعه والله الحلقه خلصت كده السلام عليكم طيب صالحه معك لمده وجه معايا لكن الناس اللي ينفع لهم عرض هو ده الم، أعطال رسيفر humax ،ستهدف ده عرض اسمه عرض المدارس او ضعف باقه الانترنت من، رسيفر ركاز hd للبيع ، شركه وي حبيت اوضح الكلام ده ولو تفاصيل العرض اكثر او عايز تقدر تضيفه زي ما اتفقنا في الحلقه في الوصف تقدر تخش عليها تشوفها.



 وتعمل اللي انا قايل عليه وان شاء الله هتحصل على العرض دوت لحد هنا الحمراء دي ويدفع لي الجرس من جنبها من تحت الحلقه دي عشان يوصلك كل جديد واخ، مشكلة رسيفر newmax ،ر حاجه تقولها لك نورتوني في قناتي سلام عليكم تي بي لينك يلا بينا اوكي اقول له ايه بقى تعالى شغل لي اثنين لغايهفي اي حد دلوقتي هياخذ صوره زي ما احنا متفقين تعالى نبص كدهميجا هعمل سبيد تست انا برد، برمجة رسيفر نايل سات ،ه الكمبيوتر بتاعي ده صاحب اي بي هي تعالوا نشوف انا ساحب ايباد كام مثلا الكمبيوتر بتاعي دوت واخد اي بي كام يا سيدي واخ.

gazal 555x رسيفر


د اي ديزي ما احنا متفقين فيبقى هو كده اتفقنا عليها دي ان هو في الرنج دهوت فطبعا غالبا هتلاقي السرعه عليه دلوقتي حياخذ ايباد غير دي هيبقى السرعه عند، حل مشكلة الرسيفر لا توجد اشارة ،ه مفتوحه او يعنيزي ما احنا قايلين هياخذ سرعهوقبلهطيب انا دلوقتي ممكن اجي للكمبيوتر بتاعي اوتوماتيك كده ادي له اي بيعندي وليكن ان من اول اي بي اثنين لغايه اي بيمن اول اثنين لغايهبيجي على ، gazal receiver ،دقيقه سلاماي حد في الرنج دوت هياخذ سرعهميجا يبقى اي حد هيدخل على الراوتر هياخذميجا لو انا بقى عايز سرعه مفتوحه ارضي نفس.



ي اخش بقى احط تليفونياواواوعندي اربعه اي بي بقى بيوم السرعه كلها وليكن انا هنا مثلا الراوتر عندي يشيل اقصى حاجههخلي ديالف مصري على حسب ا، رسيفر freesat ،لصوره ماريا عندك يعني انا لو جيت هنا فاضي وانزل هلاقي السرعه عاليه عندي الابلوتوالدونلودخلاص اعلى حاجه الخط يشيلهاخلاص كده يا جدعان يبقى احنا كده في البنك حددنا لاربع ايبيهات ، غزال 7000 برو ،بس بسرعه مفتوحه وحددنا لاي حرد ثاني يدخل بسرعهميجا اوكي انا ممكن اعمل مثلا من اول اي بيلغايهسرعه واوللغايهسرعه ومنلصوره.

gazal royal box r-8200 4k


 عن طريق ان انا اعمل رينج زي ده واعمل سرعات كده برده دي حاجه ترجع لك ولكن انا بديك الفكره الفكره بتاعتي دي في التحديد لذيذه خالص وبتوفر معانا في الن، رسيفر الغزال 2727 ،ت والنت ما بيخلصشبيقضي طبعا واديني رجعت لك يعني يا رب حلقيتي تكون موفقه معك النهارده ما تنساش تضغط على العلامه انترنت المنزلي معارض المدارس النت هيفصل عندكيوم تسته اكتب لي، رسيفر الغزال الاصلي ، بكل بساطه كده اوصل للبركه اضافيهدقيقه مثلاتقدر تقول له شراء باقه انترنت اضافيه هنا بيجي بقى بقول لك تجدد تلقائي ولا مره واحده ه.



نقول له مره واحده طيب الباقات بتاعتنا ولا ليفل اب ليفل دي يا جماعه للبلاي ستيشن نبعد عنهااللي هياساسا للضرب لو شحنت بقىهتاخداشترك هيبدا يعني يا، رسيفر fifa sat 533 ،خذ الرصيد بس شرط يكون في شرط يعني رصيد عندك انا طبعا هنا مش معايا الرصيد دوت ما شحنتوش لسه وصل رصيدفما ينفعش اخذ الباقه الاضافيه طيب ممكن برده نيجي على نفس الكلام الباقات الاض، شاشة freesat ،افيه لو جيت عليها برده هنروح لنفس الكلام بالكره الشحنمره حاله عرض سعيد هي مش هتظهر بص لما تبدل تلقائي مش موجود لو طول مره.

رسيفر غزال iptv


 واحده اهي بقى ظهرت الدنيا نفس الكلام ده شكله بعد ما يفتح تحط الرقم الخدمه والباسورد ونبدا نكتب تسجيل دخول ده شكل الابلكيشن بعد ما بيفتح تمام يا جماعه ده ش، حراج رسيفر gobx ،كل الابلكيشن بعد ما فتحت معانا البقاء اضافيه اعملها منين تنزل تحت اهو في باقات اضافيه اضغط عليها كده طيب باقات الشحن ويدي قلت له هنا جيت عندي دي وقلت له تجدد تلقائي مش هنلاقيه عرض الظ، حل مشكلة رسيفر gobx ،اهر خلاص نرجع كده تاني يبقى احنا بنيجي هنا نقول له مره واحده اشوف زي كده عشان ما نتلخبطش بنختار من تحت هنا كده باقات اضافيه اضافيتين باقات الشحن ويجدد مره واحده مش نختار تلقائي مره واحد لو اخترت مره واحده هتلاقي العرض تحت.



 اهو بقى شايفين عرض ساعه اضافيهجيجا لو شحنتهتاخدصالحين معك ليوم حقيقي تكون فادتك النهارده ما تنساش تضغط على علامه سبسكرايب الحمراء دي فعل، تشغيل رسيفر تلفزيون lg ، الجرس تحت الحلقه دي عشان يوصلك كل جديد واخر حاجه احبه هنا نورتوني في قناتي وكاله معكم احمد حمدان سلام عليكم ان احنا التليفون او في لذيذ يعني ايه اربع ارقام زي ما انا خلاص كده نفس الباسورد، تشغيل رسيفر تلفزيون سامسونج ، اقول له اوكي طيب كده الصف الراوتر فتحت طبعا بيقول لك انت فين اقول له على مصر وبعدين حبيبتي عقبال هناخد من الراوتر الاساسي سلك دوت او من الموضه من اساسي دوت سلك او من الاكل هناخذ انترنت من اي جهاز هناخذ بسلك انترنت الجهاز ا.

رسيفر غزال السعودية


لتاني ده غالبا بيكونب ما ينفع انا عايز اقول له هنا لا خليك غير دي كله قال لك هوزع البيت اوكي بس عشان كل الايبادي ازاي اعمل كده هيبدا الراوتر يطفي للمره ال، برمجة رسيفر freesat ،جايه هنفتح صفحه الراوتر تفتح ايه مجرد الواير على وضع وايرلس راوتر مده الوضع هيختلف معلومات بيقول لك على الوايرلس راوتر ان خلي بالك لو انت رحت على مدام اربعه هي هتبقى فتحه، رسيفر telezone tz777 ، الويب اوكي يعني بيقول لك لو انت شغلت على المده الانترنت اللي جاي يحطه فتح اثنين اربعه دي بتقول المسابح في الحاله دي هي فاتحه اللي اسمها بعد الراوتر يطفي ويتحول من دي اس المودم ندي له انترنت الساعه : بقى هتبقى شغل نت عادي اللي هو الواحد واللا.



سلكي هيكون شغال بيقرب الانترنت واثنين اربعه فقط دي هتبقى اللي وهي هتبقى فاتحه تمام بيبدا صفحه الراوتر بتاعنا تفتح ولكن هنا علامه الانترنت واصل ليه ما فيش انترنت ، رسيفر zero 4k ،واصل لي ان انا لسه ما جبتش حد اجيب السلك اللي جاي من المجرم الاساسي واحطه في فتحه الليل اللي هي اربعه بعد ما وصلنا وبعدين هنيجي يا باشا انترنت ضعيف برنامج اي بي كرامه هتلاقيه الانترنت احنا كده نفتح مستر يبقى كده الانترنت تشتغل على الجهاز ده كل حد غيرنا الاي بي قلنا له المكنه وجينا هنا في اعد، رسيفر غزال 2727 ،اديه الانترنت بعد ما وصلنا السلك والنيله خذ اي بي اوتوماتيك من وين هنا اصبح يعني انترنت ما فيش اي مشكله عند ايه الانترنت لو جينا انا تحت معلومات عن الصوت بتاعك بيقول لك انت واخد ايباد من الجهاز الاساسيواحدفي فتحه الويل يعني احنا اخذنا اي ب.

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
احدث سوفت رسيفر سيناتور 7500 من الوكيل بتاريخ اليوم
صفحة تفعيل كود doctor iptv مجانا تناسب احدث انواع الرسيفرات hd
اكواد تفعيل iptv رسيفر Senator Captain 4K بطريقة مجانية
احدث ملف قنوات Senator Captain 4K شامل نايل سات و متحرك عربي و انجليزى
احدث سوفت وير سيناتور القبطان 4k مجانا من الموقع الرسمي
اكواد تفعيل iptv رسيفر Senator ultra smart 4k في الاردن والسعودية ومصر
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع