القائمة الرئيسية

الصفحات

اكبر مكتبة سوفتات رسيفر سيناتور اللمبة الحمراء

اكبر مكتبة سوفتات رسيفر سيناتور اللمبة الحمراء
اكبر مكتبة سوفتات رسيفر سيناتور اللمبة الحمراء

 تردد حزمه شمال افريقيا في المغرب وجزائر في تونس وفي غرب ليبيا والتردد ده هيكون على معدل ترميزوالاستق حضراتكم ان قناه الام بي سياتشالت من على الت، سوفتات القديمة ( 999 - 9900 - 9900 بلس ). ،ردد ده لتحل مكانها قناه الام بي سيوهم قنوات بس تلفزيوني مفتوح للجميع على مدارساعه طبعا التردد ده موجود في حزمه الشرق الاوسط لكن بيجيب قنوات مختلفه عن القنوات اللي موجوده في حزمه شمال افريقيا زي المغرب والجزائر وتونس. والغرب ليبيا هنروح دلوقتي على التردد الثاني ، سوفتات تغير قائمة سيناتور Gx ،اللي معانا في حلقتنا النهارده واللي في قناه الام بي سي واح.




د ومجموعه قنوات الام بي سي بطريقه مجانيه مفتوحه للجميع باذن الله تعالى وقبل ما نعرف مع بعض ايه هو التردد بتمنى من جميع مشاهدينا في كل مكان يا ، سوفتات ونصائح قبل ما تنزل سوفت وير الجديد ،ريت ما حدش ينسى الضغط على زر اللايك لان اللايك ده هو اللي بيخليني استمر واقدم لك كل جديد وما تنساش كمان تساهم بنشر هذا الفيديو علشان الكل يستفاد وقبل اي حاجه هسي، تنزيل تردد علي رسيفر سيناتور ،ب لك تحت في اول تعليق مثبت المحتوى الجديد لقناه الام بي سيوقناه الام بي سيفي. رمضانو والتردد ده زي ما قلت لحضراتكم هو تردد خاص بحزمه الشرق الاوسط على معدل.


جميع سوفتات وفلاشات رسيفرات سيناتور


 ترميزوالاستقطاب اللي هيكون عمودي او حرف الفي او راسي نرجع نقول تاني التردد على معدل ترميزوالاستقطاب اللي هيكون عمودي او حرف الفي او راسي لو قال لك المرسل موجود وحضرتك ما لقيتش التردد ده او القنوات موجوده عندك يبقى تمسح التردد وترجع تضيفه ثاني من، أحدث تردد لقناة National Geographic على النايل سات ، جديد لكن في حاله عدم وجود اشاره يعني ظبط اشاره الطبق لان يعني هذا التردد يعني قد يكون ضعيف نسبيا يعني محتاج ظبطه كويسه لاشاره الطبع. هعلم دلوقتي عليه علامه صح هروح ، تردد قنوات المسلسلات القناة التردد أون أي 11487/عمودي/27500. ،على امر البحث هخلي نوع القناه.




 مجانيه زي ما قلت لحضرات، تردد قنوات الأفلام العربية القناة التردد كلاكيت كوميدي 12562/عمودي/27500. ،كم ان القنوات اللي معانا او قنوات الام بي سي هي قنوات بس تلفزيوني مفتوحه للجميع على مدار الاربعه وساعه ادوس دلوقتي على الاوكي هنشوف دلوقتي كم قناه هيتم ظهورها ، تردد قنوات الأطفال القناة التردد ميكي كيدز 11528/أفقي/27500. ،تم ظهورقناه على هذا التردد وزي ما واضح الام بي سي ادي ام بي سي دراما بوليودالاكشن ام بي سيوكمان موجوده ام بي سي مصر واحد والى جانب قناه الحدث العربيه.


أحدث سوفت الفا مناسب لسيناتور ٧٧٧


 الحدث والعربيه الاخباريه ايضا من القنوات التي تبث بصوره مجانيه قنوات بس. تلفزيوني مفتوح للجميع على مدار الساعه وقبل ما اختم حلقتنا النهارده عايز اعرف، تردد القنوات الرياضية القناة التردد بي إن سبورت 5. ، حضراتكم على معلومه مهمه جدا جدا وهي عام مخاطر تجاوز الدفع مقابل تحذير لا يسمح بنشر المحتوى الذي يعرض للمشاهدين كيفيه الوصول مجانا وبدون اذن الى محتوى صوتي ا، تردد القنوات الإخبارية ،و محتوى صوتي مرئي او خدمات بس تتطلب عاده اشتراكا مدفوعا ويؤدي ارتكاب هذا الامر الى مخاطر كثيره منها مخالفه شروط واحكام سياسات ارشادات.




 منتدى اليوتيوب من فضلك لا تفعل هذا ولغايه هنا اتمنى اكون افدتكم في الفيديو بتاع النهارده لو في اي. استفسار اكتب لي في تعليق وان شاء الله هسيب لك المحتوى ا، السوفت وير الجديد رقم 144 لسيناتور 4040 ،لجديد في اول تعليق مثبت دمتم في امان الله والسلام عليكم ورحمه الله في البدايه عايز اعرف حضراتكم ان الفيديو ده تعليمي فقط وقبل ما نعرف مع بعض ايه هو التردد الجديد لقنوات، وداعاً لتهنيج وتعليق ورسترة الرسيفر ، الام بي سي على النايل سات عايز اديكم معلومه صغيره عن قناه الام بي سي مصر واحد قناه الام بي سي مصر واحده من مجموعه قنوات الام بي سي اللي موجوده على.


احدث اصدار من سوفت SENATOR 9900 COMBO


 القمر الصناعي النايل سات وتم انطلاق القناه يومنوفمبر لعاموهي قناه متخصصه في عرض عوض دراما والفن وخلال. فتره وجيزه نجحت قناه الام بي سي مصر في، حل مشكلة LOAd و تفليش رسيفر SENATOR 999 bluetooth ، الوصول الى اكبر عدد من المشاهدات نوع القناه بس تلفزيوني مفتوح للجميع وموجوده على ترددين تردد حزمه عامه وتردد حزمه شرقيه ومناطق البث في الشرق الاوسط وشمال افريقيا ، سوفت سيناتور 999 العادي ،وساعات البثالسلام عليكم ورحمه الله اهلا بكل متابعينا في كل مكان اهلا بكم في قناتكم قناه نور الدين سات وبعد الصلاه والسلام على رسول الله صلوا عليه.




 وسلموا تسليما ذكر الله والصلاه والسلام على رسول الله هنعرف دلوقتي ان شاء الله مع بعض ايه هو التردد قناه الام بي سي مصر على القمر. الصناعي النايل سات وق، كيفية عمل سوفت للرسيفر الصينى رسيفر سيناتور octopus ،بل ما اخش في حلقه النهارده عايز اعرف حضراتكم ان الفيديو ده تعليمي فقط وان نوع القناه بس تلفزيوني مفتوح علشان ما اطولش على حضراتكم يلا بينا يا جماعه نوع البث هو التل، احدث اصدار من سوفت سيناتور ،فزيوني مفتوح للقناه اللي معانا في حلقتنا النهارده وهي القناه اثرفيهيه التعليميه بعد ما دخلنا على قائمه التركيب هنروح على قائمه الترددات على فكره التردد ده اشارته.

الآجهزة المحولة 1506t/f



 عاليه جدا جدا هقوم بالضغط ، بكل الاضافات الجديدة اليوتيوب الجديد ،على الزر الخاص ايه هو التردد يا ريت ما حدش ينسى الضغط على زر اللايك وعمل الاشتراك وتفعيل زر الجرس علشان يوصل لكم.وبركاته قبل ما اختم حلقتنا النهارده عايز اقول لحضراتكم نصيحه لوجه الله تعالى صلاه عن ذكر الله خلي كل حاجه لوقتها ما تخليش المشاهده تاخدك من ذكر الله او الصلاه او قراءه القران، جميع القنوات نايل سات الدش 2024 ، الكريم او حياتك اليوميه معانا مفاجاه كبيره جدا جدا للجميع في كل مكان في الوطن العربي القناه اللي معانا في حلقتنا النهارده موجوده على التردد حزمه عامه يمكن.




 التقاط اشهارتها في اي مكان في الوطن العربي بكل سهوله يعني يمكن كان كتير جدا مستنيها تظهر على النايل سات بالفعل بالفعل تم انتقال هذه القناه من تردد ح، تردد قنوات الافلام الاجنبية على النايل سات ،زمه غربيه الى تردد ح. وده هيكون امر مؤقت فقط وبعد كده هترجع على التردد اخر حزب المهم علشان ما تطولش على حضراتكم هنبدا دلوقتي السلام عليكم ورحمه الله اهلا بكل متا، تردد قناة بي فور يو افلام B4U Aflam ،بعينا في كل مكان اهلا بكم في قناتكم قناه نور الدين سعد وبعد الصلاه والسلام على رسول الله صلوا عليه وسلموا تسليما ما تنساش تنور الله وبالصلاه والسلام على رسول الله كل سنه وحضراتكم طيبين بمناسبه حلول شهر رمضان الكريم اعاده الله علينا وعليكم بالخير.


ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
احدث سوفت وير senator 9900 gold جميع الاصدارات الحديثة المتوفرة
مكتبة كودات تفعيل سيرفر جاجوار jaguar iptv افضل رسيفر اندرويد
احدث ملف قنوات media box 9090q مرتب بالكامل
افضل كودات تفعيل duplex iptv مجانا
تحميل برنامج دولينجو للكمبيوتر
سوفت نوفا l-fun
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع