القائمة الرئيسية

الصفحات

تحميل تطبيق فانيميشن Funimation APK مهكر للاندرويد

تحميل تطبيق فانيميشن Funimation APK مهكر للاندرويد
تحميل تطبيق فانيميشن Funimation APK مهكر للاندرويد

ي من الجهاز اللي هو الراوتر الاساسي او الموضه من الاساسي لايب بتتفرج عليك كده فاضل لنا نعمل ايه يا جماعه نبدا نعمل اعدادات الواير الصعيدي وايرلس ابدا بقى تعمل زيت الواي فاي اول حاجه بنخل الدبليو بي اس اغنيه عشان ما يحصلوش اشتراك في الواي فاي تمام عندك واي فاي على وايرلس عندك حاجتين واربعه وخمسه ايام واحط لها باسوردمثلا لما تيجي تعمل باسورد اعمله اربع ارقام ناقص دي مش اندر الشرطه خلاص انا مش هغير بدري مش هغير احسبها زي ما هي عشان هقول لكم هنعمل لعبه ظريفه طيب كده الواي فاي الوبقى اسمه جيجي الراوتر وانت عارف دينوو ممكن نسمي الشبكه دي خمسه جيمس واجي مثلا على الباسورد اعمله اي حاجه اربعه اربعه مثلا بيشرب كده ا، تحميل تطبيق فاين ،صبح الراوتر ده ما بتطرحش بعيد بتروح على قده ولكن بتديك نت م، شرح تطبيق kinemaster ،ركز والاثنين واربعه بتروح بعيد ولكن النت بتاعها مش بيكون ممتاز زي الخمس خمسه بيكونوا افضل ولكن على عقد اوضه بس جنب.



 الراس ممكن نعملها ممكن نعمل ايه ان احنا نخلي الشبكه النفس الاسم ونفس الباسورد يعني دي اسمها جيبيشرباكس الباسورد هاجي على البرده ثانيه استغل من ، تطبيق قناة فنون ،كده ايه ان تليفوني وهو جنب الراوتر قريب هيشتغل على الشبكه ال g طيب لو رحت بعيد هيشتغل على الشبكه الاثنين واربعه ان اسم الشبكه يكون هو هو الباسورد هو هو في القناطقين يعني الاثنين واربعه تسيب القن، تطبيق فاين فير ،وات الخامسه سيب القنوات بتاعك بيبدل من الشبكتين الغريب بيشتغل على الخمسه لو بعيد طبعا حد هنا حرقتي تكون داخل معاكوا النها.

تطبيق فانيميشن


رده يدفع لك كل جديد واخر حاجه حابه اقولها لك نورتني في قناتي وكده معكم احمد سلام عليكم بحيث ان احنا نسم تعالوا نشوف مع بعض ازاي نقدر نفعل خاص، ما هو تطبيق فيس تايم للايفون ،يه في ارتعالوا نشوف مع بعض وارجع له ثاني بعد اخر في البدايه نفتح صفحهبنكتب هنا فوق طبعا اللي حضرت معانا درس الاعداديه عارفه الاعداد دي اقول له بيبدا يفتح صفحه الراوتر بتاعنا ما في، تطبيق funimate مهكر ،ش اي مره بيقول لك هنا فين انترنت في ارخلاص بتبدا تيجي كده على كلمه ادفانسد وبعدين ننزل تحت عن سكركي خلاص هنلاقي في.



 حاجه هنا اسمها اكسس ده بيمنع الناس من انها تدخل على الراس يعني بمعنى انا دلوقتي عندي قائمتين بيقول لك انت هتشتغل بالبلاك ليست ايمن خلاص اوكي م، شرح تطبيق فاميلي لينك ،ا اعملش اكسس كنترول دي ما شغلهاش الا بعد ما اخلصهم طيب هو الراجل هنا بيقول لك في حد جهاز شغال وده بتاعه شغل دلوقتي واصل مني واخد انت انا اجي عليها مجرد ما دخلت كده عملته بس الصفحه د، شرح تطبيق الفانتازي ،ي ايه قال لك فيه جهاز اسمه احمد اس اياخذ الاي بي ده بتاعه وده ده جهاز بي سي داخل من السلك واير هنبدا انا عرفت ان ده الميك اب بتاع.

تطبيق فانيليا


ه تليفوني هبدا اجي هنا فوق اقول له ايه واقول له اسكان اوتوماتيك قال لك اسمه احمد بابقى اضيفه كده واقول له سيف انا دلوقتي ضفت الكمبيوتر بتاعي اللي هو الكمبيو، تطبيق فانسيد ،تر راسل بسلك هو متضافت التليفون هتبدا امتى بقى تجيب تليفونات البيت كلها تخش عندك وتضيفها هنا عندك خمس تليفوناتالقائمه البيضاء اللي مسموح انها تخش ادخل تليفون تاني على الشبكه كده انا ، شرح تطبيق flipaclip ،دخلت كمان تليفون تاني على الشبكه لا عملت اهو تليفون عبده برده هنا فوق كده اقول له ايه كان هيبدا يظهر التليفون اهو جيابدا اقول له خ.



لاص يبقى انا ضفت التليفون ده اوتوماتيك وممكن انت برده تنسخ يعني ممكن قوي وتيجي هنا تقول له هات مجرد ما تعمل من غير ما تعمل سكان بقى تكتب المكنه، تطبيق فني صيانة ، يعني تبدا تكتب جزء جزء هنا واسم التليفون وتعمل يعني هو بيروح يدور التليفونات وانت تضيف اللي انت عايزه اوكي بس كده يعني هي بكل بساطه نبدا طيب انا ضفت التليفون خالص كده اشغل شغل ، سينمانا تطبيق ايفون ،بقى الفلتر اول ما تشغل فلتر كده وتقول له سيري اي تليفون مش من ظهر يخش انت خلاص طيب لو حتى دخل على الواي فاي يعني بعد وليكنا.

تطبيق فانتسي


ن مثنى الحشيل الايبتاعي ده اوكي واعمل سيف كده التليفون ده وده بس اللي هيخش انترنت لو حاولت اخش من تليفوني هدخل ومش هلاقي فيه تليفوني ليهواصل بال، تنزيل تطبيق فاذكروني ،شبكه فعلا وداخل ومعدي ولكن ما فيش انترنت ضعفوني يعني بحاول افتح اي حاجه بصراحه ما فيش شغل اليوتيوب اي حاجه ثانيه مش شغاله اي نعم انا واصل بالشبكه ولكن للاسف ما فيش تمام كده يا جدعا، داين آند فلاي تطبيق ،ن طيب لو عايز اضيف تليفوني برده بنفس الطريقه عادي باجي هنا على كلمه كده واقول له ايه خلاص بمجرد ما عملت كده حلقه تليفوني الانترنت تشتغل عليه تاني ما فيش اي مشكله يبقى كله بساطه قدرت افعل الميك فلتر بالظبط بيسمعها عبد الرزاق اوكي بيبدا تلاقي.



 الانترنت تشغل عادي خلاص طيب لو جينا نعمل القصه دي يا جماعه لازم نعملها وانت واصل لكمبيوتر بالسكون الاخر لان انت ممكن تيجي ايه يعني امنع ن، شرح تطبيق my fitness pal ،فسك من الدخول تخش فعل الرول وكده تكون قفلت على نفسك وما ضفتش نفسك كده طيب لو عملتها تخش من لاب توب سر وتخش هنا على صفحه الراوتر وتعدي نفسك تسمح لنفسك انك تشتغل طبعا مدير ر، تطبيق phantom tv ،جعت لك لو الحلقه دي الحمراء ديمام تحت الحلقه دي عشان يوصلك كل جديد واخر حاجه حابه وليله نورتني في قناتي وكده معكم احمد قاع الحلقه خلصت سلام عليكم حلقه جديده مع في الموضه تعالوا نشوف مع بعض اعمل قوي هيبقى على كلمه اد الموضه النت لي.

تطبيق فنيين


ه يبقى نتورك وبعدين انترنت انا عايز اعمل ايه دلوقتي اعدادات الانترنت طيب فيوزر نيم وباسورد من الشركه بيجي لنا في رساله في الشركه او بيجي لك ممكن تجيب، برنامج فانيليا ،هم الابلكيشن من موقع اللي هم بتوع الويل بتوع اعدادات الانترنت الواين احنا هنا دلوقتي بنعمل اضيف اعدادات بيقول لي انت الخط عندك في دي اس ال ولا اي دي اس ال انا ما اعرفش فانا محتاج ا، انشاء تطبيق ايفون ،عمل الاثنين هقول له انا ايدي اس ال مثلا طيب اعدادات الاي دي اس ال بالنسبه ارقام اتي ذات اي جي اوكي بنيجي نجيب اليوزر نيم والباسورد ونعيد الباسورد هنا تحت كمان مره اوكي طبعا دي خطوط انا عاملها قبل كده هبدا احط اليوزر نيم والباسورد بتاعي هن.



ا واعيد الباسورد كمان يعني انزل تحت كده واقول له سيف بمجرد ما عملت سير نلاحظ ان هنا انا في علامه انترنت وعليها علامه ان ما فيش نت يعني انا ضفت هنا اعدادات الا، انشاء تطبيق للايفون والاندرويد ،ي دي اضيف بعضها على طول اعدادات الفي دي اس ال اعمل ايه الباسورد كمان مره اوكي بس ما فيش بقى يعني ما فيش vpi فقط في بي اس ال عادي الساقطه ولمبه الانترنت نورت في الراوتر دلوقتي وعلامه الانترنت اشتغلت عندي تحت يبقى انا بعمل اثنين اعدادات بحط الاي دي اس ال وبحط ال pdf اللي هو الراوت، تطبيق فاين ماين ،ر اوتوماتيك بيروح على الخدمه اللي هو شايف لانه ممكن عند حضرتك يكون ما فيش pdsl اللي كان معايا بنعرف ازاي برده بنقف على ادفانسيد في البدايه خالص وننزل دي اس ال مديوليشن في دي اس ال يبقى انا عرفت ان الخط عندي ادي في دي اس ال ط.

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
احدث ملف قنوات نايل سات 10300 Ace HD mini واسترا القديم
احدث سوفت رسيفر GALAXY 999 HD MINI بمخرجين usb
احدث ملف قنوات سيناتور SENATOR 7500 بلوتوث واي فاي
احدث ملف قنوات kmax 999 hd الذهبى
احدث ملفات القنوات ماجيستك MAJESTIC H1/H2/H3/H4
افضل رسيفر HD في مصر 2024 شامل اشتراك iptv مجانا
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع