القائمة الرئيسية

الصفحات

سيرفر cccam لمدة غير محدودة يعمل بدون تقطيع 2024

سيرفر cccam لمدة غير محدودة يعمل بدون تقطيع 2024
سيرفر cccam لمدة غير محدودة يعمل بدون تقطيع 2024

فين الموديل بتاعه بالتحديد اتشاي طبعا الموديل وبعدين ده الراوتر نفسه بنخليه الى دلوقتي وبعدين هنلاقي بيجي معاه اللي هوفولت واحد قبل زي ما احنا متعودين والسبليتر والواصله ووصلتين الحراره الراوتر نفسه بقى ده شكل الراوتر او الوحده الاساسيه بالنسبه للمنافذ نفسها زي ما احنا شايفين هو ده الوان واربع بورتات لان كل بورد مفتاح الوايرلس ومفتاح الدبليو بي اس ومنفذ اليو اس بي طبعا البيانات في الظهر عادي ومن الامام في لمبه الباور الباور والبروت باند اللي هي مكان الدي اس ال ولمبه الانترنت كانت بتبقى وضعها الطبيعي كده وبنلاقي اللمبات يا اما من فوق او من الامام من هنا وفتحات اللاندات اللي قبل مش بيبقى واقف بالشكل ده اللي احنا متعودين عليه ده شكل الراوتر وهنر، أفضل موقع لشراء سيرفر cccam ،وح دلوقتي نشوف شكل السوفت وير على جهاز الكمبيوتر احنا كده م، اضافة سيرفر cccam عن طريق usb ،وجودين على جهاز الكمبيوتر وعلشان ندخل على الراوتر بتاعنا هنكتب كلمه متصفح الاي بي اللي موجود في ظهر الراوتر وهووندوس انتر.



 هيوجهني للصفحه الرئيسيه اللي بكتب فيها اليوزر نيم والباسورد بتوع توصلني رساله فيها اليوزر نيمار باسورد زي ما هي ظهر على الشاشه كده باخذ اليوزر نيم، موقع يعطيك سيرفر cccam لمدة 10 ايام سيرفر قوي ، والباسورد بدفعهجيجا والباسورد لو انا حابب اغيره بغيره من هنا بعد كده بدوس نكست بيدخلني المرحله اللي بعد كده تغيير نفس الاعدادات للترددجيجا هرتز وبعدين هدوس نكست كده خلاص انا عملت كونفجريش، برنامج فحص سيرفر cccam ،ن للراوتر اقدر ادخل من اول وجديد عن طريق ان انا بدخل اليوزر نيم ادمن والباسورد لازم تراعي ان كل الحروف اللي موجوده في.

برنامج للحصول على سيرفر cccam مجاني لمدة عام


ه بنكتبها كابيتال بتاع صفحه الراوتر فانا هغير الباسورد بتاعه صفحه الراوتر او ممكن اقول سكيب لو انا مش حابب اعمل الخطوه دي دلوقتي كده انا دخلت للواجه، تفعيل سيرفر cccam ،ه بتاعه الراوتر وللوهله الاولى كده هنلاحظ انه نفس الويزرد او نفس الواجهه اللي موجوده على الراوتر ده هي هياها الموجوده على الراوتر زدفيرجنتو فما فيش اي تغيير في الواجهه او صفحه الهوم بيك، تشغيل سيرفر cccam على vlc ،ون فيها يعني معلومات اساسيه لو في اي دي او اجهزه متصله بالراوتر بتبان هنا سواء متصل او بدون كيبل دي الوايرلس دي اليو.



 اس بي دي صفحه الانترنت او تبويبه الانترنت فيها الاعدادات الاساسيه او المعلومات الاساسيه الخاصه بخط الارضي او السرعه الفعليه قد ايه والاكتنويشن و، سيرفر cccam يفتح بين سبورت الفرنسية ،التفاصيل الخاصه بحاله الدي اس ال بتاعنا بعد كده في الانترنت والجي والدي اس ال لايت بعد كده هلاقي عندي على الشمال بعض الاعدادات الخاصه هلاقي عندي في الفاير وول ان انا ممكن وعندي ان انا مم، سيرفر سيسكام يفتح الشبكة الهوائية ،كن افعل من خلالها الوايت ليست او البلاك ليست طبعا هو احنا نفضل او الافضل ان احنا نفعل الوايت ليست ان انا اجهزه دي بس هي اللي م.

الحصول على سيرفر cccam مجاني


علومه بالنسبه لي هشتغل عليها وباقي الاجهزه مجهوله مش هشتغل عليها فانا لو فعلت لو عملت كده اخترت الوايت ليست وضفت البيانات بتاعتي كده انا بقول له ا، سيرفر سيسكام يفتح البث الارضي ،ن الاجازه دي بس هي السكيور او التنغير اللي محطوط في الوايت ليست ما يشتغلش فطبعا دي افضل طريقه لحمايه الشبكه بتاعتك بعد كده هندخل على اللوكل نتورك ودي فيها الاعدادات الخاصه بكل ب، سيرفر سيسكام يفتح قنوات اموس ،ساطه واختصار لو انت حابب تغير اعدادات الواي فاي اللي عندك في البيت هتدخل على الاعدادات او ثلاث خيارات الاساسي منهم ا.



و الاولاني منهم ده خاص بتفعيل الواي فاي او الغاء التفعيله يعني لو انت دوست على دي اوف واي فاي على الشبكتينجيجا والاتنين واربعه منهاجيجا لكن احنا ك، سيرفر سيسكام يفتح قنوات osn ،ده فعلناها تاني بعد كده يهمني الدبليو لاند اس اس اي دي كونفيجريشن ودي اللي تغير منها اسم الشبكه والباسورد وعدد الاجهزه اللي ينفع تتصل بالشبكه دي طيب هي موجوده مرتين اس اس اي دي فون مو، سيرفر سيسكام يومي ،جوده مرتين والخمسه جيجا موجوده مرتين فمنفعل واحده ونكنسل واحده زي ما هي جايه بالفولت كده طيب او نوع انا بكتب عدد الاجهزه الم.

طريقة ادخال سيرفر cccam يدويا


سموح لها بالاتصال وليكن مثلا انا محتاج ان الشبكه دي يتصل عليهايوزرز بس او مايتشلش اكثر من ست اجهزه نفس الكلام بعمله على الشبكه الخمسه جيجا هرتز او ش، سيرفر سيسكام يشغل osn ،بكهجيجا بغير الاسم الشبكه واختار اذا كنت عايز الشبكه مرئيه او مخفيه وبغير الباسورد واحد كده انا غيرت الاعدادات الاساسيه الخاصه بالواي فاي بتاعي طيب ايه ثاني في اللوك اقدر ادخل عليه واغير، سيرفرات سيسكام يومية ، اعداداته لو دخلت على الدبليو لان ادفنسد وبعد كده هلاقي فيها الاربع شبكات بتوعي اللي هو اس اس اي دي واحد واثنين وثلاثه واربعه اقدر احدد وايت ليست او بلاك ليست على كل شبكه بينهم انا افترضنا ان انا شبكه اس اس اي دي واحد عملت لها وايت ليست ودوس.



ت اوكي باختصار عن طريق ان انا بحدد الاجهزه فبيبقى سهل بالنسبه لك ان انت لحد الاجهزه اللي انت واثق فيها او ان انت عايزها تتصل بالشبكه بتاعتك واي ، ادخال سيرفر cccam يدويا ،جهاز غير الاجهزه الليستا دي بيتعمل له بلوك فانت بتفعل الوايت ليست من هنا وبتدوس ابلاي وبعدين بتدخل على الاكسس كنترول او عايزه وبعد كده بحط الماك ادريس بتاع الجهاز بتاعي وطبعا احنا كنا وض، ادخال سيرفر cccam يدويا geant 2500 hd ،حنا قبل كده ازاي بنقدر نحصل على الماك ادريس من الموبايل بعد كده بتدوس له ابلاي كده خلاص انا حطيت الجهاز ده في الوايت ليست كده معناها ان اي جهاز هياخذ باسورد لانه مش متضاف قائمه البيضاء وبنفس البلاك ليست بقول له احذر في البلاك ليست.

كيفية ادخال سيرفر cccam يدويا starsat


 يعني بقول له كل الاجهزه تتصل ما عدا اجهزه معينه اللي موجوده في البلاك ليست طيب يبقى احنا كده عرفنا ان عندنا الدبليو لاند دي حاجه مهمه علشان من خلالها ب، cccam free 60days سيرفر سيسكام مجاني لمدة 60 يوم ،قدر احدد ايه الاجهزه اللي تتصل بالراوتر بتاعي من البرامج او التطبيقات اللي بتدعم الدبليو بي اس ده فيما يتعلق بالواي فاي او اعدادات الواي فاي اللي انا اقدر اغيرها بعد كده في اللان او النتورك بما ، كيفية ادخال سيرفر cccam يدويا سيناتور ،ان انت بتستخدم الراوتر ده وكذلك بقيه الاعدادات اللي هي خاصه الراوتر نفسه او اغير اعدادات اساسيه في الراوتر ده كان استعراض سريع للسوفت وير الموجود على الراوتر زد اي اتشفيرجنهو ما اختلفش كثير عن راوتر زد اي اتشولكن ده المميز في الهاردوير ان .



هو هاردوير اقوى في السوفت وير ما اعرفش حاجات جديده ولا اي حاجه هو نفس السوفت وير القديم ولكن المي بس مشكله الراوتر ده انه عشان تعمل بلوكايس معينه او يعني جها، كيفية ادخال سيرفر cccam يدويا geant ،ز متصل او موبايل متصل بالشبكه بتاعتك فيها لفه شويه بخلاف راوترات تانيه كان الموضوع بيبقى اسهل وايسر وبكده نبقى وصلنا لنهايه الفيديو لو الفيديو عجبك ما تنساش تضغط لايك واكتب لنا كومنت بنوع الراوتر بتاعك ولو في راوتر حابب ان احنا نتكلم عنه فيديوهات ولكن انا راضي تماما عن الوزن والحجم بتاع، كيفية ادخال سيرفر cccam يدويا géant rs8 ، الجهاز في قوه التحمل اللي بيديها لي الجهاز يعني انا مش هكون مبسوط خالص لما اخد جهاز التراسليم ولكن بيديني اداء منخفض او بيسخن بسرعه او تقابلني فيه مشاكل لا انا ما عنديش مشكله خالص في الفيديو ده هنتكلم مع بعض عن واحد من اقوى اجهزه اللاب ت.

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
احدث ملف قنوات سيناتور senator a10 نايل سات عربي ومتحرك
أحدث سوفت سيناتور a10 2024 من الوكيل ولاول مره
اكواد تفعيل iptv رسيفر سيناتور 6000 اعادة تنشيط الاجهزة المتوقفة
احدث ملف قنوات سيناتور 6000 نايل سات عربي ومتحرك جميع الاقمار
احدث سوفت وير رسيفر سيناتور 6000 جميع الاصدارات الحديثة المتوفرة
اكواد تفعيل iptv رسيفر senator 666 بطريقة مجانية علي معظم الاجهزه
احدث ملف قنوات سيناتور 666 بكل القنوات الجديده والترددات الحديثه
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق

إرسال تعليق

التنقل السريع