القائمة الرئيسية

الصفحات

احدث ملف قنوات 3stars 999 متحرك جميع الاقمار

احدث ملف قنوات 3stars 999 متحرك جميع الاقمار
احدث ملف قنوات 3stars 999 متحرك جميع الاقمار

للي معانا على تردد والاستقطاب راسي القناه الخامسه على ترددعدد الترميز والاستقطاب راسي قناه اللي بعد كده اللي موجوده معانا رقممن القنوات الوثائقيه على ، جميع الترددات الجديده وملفات القنوات وكل ما يخص الستالايت ،الترددمعدل الترميز , والاستقطاب عندي راسي تردد مره ثانيه, والاستقطاب راسي قناه اللي بعد كده رقمعلى ترددمعدل الترميزالطوب افقي اخر قناه معانا قناه رقمعلى ترددتردد مره ثانيه معدل التلميذ والاستقطاب افقي هنبدا نشوف القنوات واسماء القنوات. اللي بتظهر معانا في قائمه القنوات واول، احدث اصدار. 3STARS999 ، قناه معانا هي احدث قناه وثائقيه انضمت للنايل سات وهي.





 قناه الوثائقيه اللي بتظهر معاك في القائمه باسم الوثائقيه والقناه قناه بصوره ممتازه قناه hd والقناه على التردد بعد كده عندي والقناه بتقنيه ال hd بعد كده عند، مواقع تحديثات السوفت وير لمعظم لأجهزة الشيرنج ،ي الجزيره الوثائقيه بتقنيه ال hd على تردد افقي قناه الدي دبليو الالمانيه بتقنيه ال hd على تردد اليمن الوثائقيه على تردد افقي عمان الثقافيه على ترددعمودي قناه الشرق ديسكف، تجميعه لكل سوفتات السيرفر العملاق اكشن ،ري ودي من احدث القنوات والقناه ان شاء الله هتفتح قريبا على تردد طاشبعد كده عندي النيل الثقافيهافقي. سي ميلنج اوفر لايت القايمه دي مليانه بكثير من الاعدادات عندي الاي.



3stars 999 كومبو الاحمر الجديد


 او تي اف عندي الماسترنج بيك وعندي الم ميكس فول وعندي الدولبي في اس في دي بي واعاده الضبط كثير من الاعدادات اللي موجوده في كل من خلالها بنقدر نتحكم في الصوره اللي موجوده وفي درجه الالوان وكتير من الاعدادات الثانيه فمثلا هنا هنيجي عند اول حاجه لو جينا وحبي، سوفت Kingstar 9900 pro ،نا نغير هي الاعدادات بتبقى جايه على وضع الاوتو او التلقائي فانا ممكن اغير ازاي هاجي هنا عند السهم اليمين وباجي من الريموت بضغط على سلكت او اوكي بيبدا يغير. معايا هنا ساعه وعن، 3stars 999 combo ،دي البي تيوالبيتيوالبيديوهرجع.





 تاني للاوتور وهنا لو جينا ف، تحويلات المعالج صن بلس ( Sunplus 2507 L HD ) ،ي السهم الشمال وضغطنا سلك هنا عند الاي او تي اف هات اغير كده لاحظ معي التغيير اللي بيحصل في الشاشه هنا في عندي اختيار اس دي ار بيجامه وفي اتش دي ار جاما وفي ، سوفت 3stars لتشغيل اي نوع فلاشه ،عندي اس تي و hlg وهنا الوضع الاوتو فدي اختيارات بتغير عندي زي ما قلنا في اوضاع كتير يعني مثلا في الاي او تي اف لو عندي محتوى اس دي ار فالافضل ان.


ملفات القنوات ريسيفرات



 انا بختار اس دي ار جاما عندي محتوى اتش دي ار بختار hd ار بيجامه الافضل ان انا اخليه على وضع تقدر. تتعرف على المحتوى اللي شغال وتظبط تلقائي انا بنص، تحويل fox sat 999 hd ،ح ان احنا ما نغيرش في اي من الاعدادات اللي موجوده معايا في القائمه الاتش دي ام اي سي افضل اعدادات والوضع التلقائي وانا لو غيرت في اي حاجه مثلا لو جيت هنا في الماست، تحويل Ghost x1 الي جوكر كومبو ،ر اي حاجه من الاختيارات اللي موجوده حبيت ان انا يعني ارجع للوضع الاصلي او وضع المصنع بنزل تحت خالص في نهايه القائمه الاقي فيه اعاده ضبط بضغط.





 سلكته اوكي هنا واضغط سلكت هنا بلاقي بيرجع لي الاعدادات للوضع الاساسي او الوضع الاولي ده ثاني قائمه موجوده معايا طب. القائمه دي بجيبها ازاي او ب، أول جهاز بث رقمى ٨ ميجا بالشوتايم سنه ،وصل لها ازاي باجي من الريموت الماجيك واضغط على السيتنج ضغطه لمده ثلاث ثواني بيفتح معايا كل الاعدادات باجي عند اول حاجه صوره وهنا من الريموت وانا واقف على، الخصائص والمميزات فلاشه 8 ، صوره باجي سهم يمين هقف على وضع الاختيار باجي بعد كده من الريموت وبضغطهلاقي هتبدا تفتح معايا قائمه اتش دي ام ايلينك اوفا رايت وابدا ان انا اتحكم فيها.


ملف عربى 3stars 999 كومبو الاحمر الجديد



 واغير فيها قلنا عن طريق الوقوف على السهم اليمين او السهم الشمال ونبدا نضغط سلكت وتبدا هي تغير معايا في الاعدادات الخاصه بالالوان والخاصه باعدادات. الات، سوفت لاجهزة البث الارضي الرقمي ،ش دي ار والاس دي ار القائمه المخفيه اللي بعد كده عندي الهوست تكنوستكس والقايمه دي مليانه بكثير من المعلومات اول حاجه الهوست انفورميشن اسم الجهاز والطراز والموديل بعد ك، سوفت وير لرسيفر vision star 999 combo ،ده عندي الذاكره الميموري والفلاش والدي رام والان في رام وبعد كده في عندي معلومات خاصه بالهوست فيرجن عندي الفرمور فيرجن عندي بعد كده الويب ا.





و اس تي فيرجن وطبعا الشاشه هنا اللي موجوده اللي عليها الشرح شاشه ال جي اليوتيوبدي نازله اس فيرجناوبو اس زي ما بتسميه الشركه وعندي الاف اي تي ا، HSP07L1MO-A-V1 ،س ودي الداخلي او. الايرل الهوائي عندي الفريكونس التردد عندي اللوك ستيتوس الحاله الاشاره هل ثابته وبعد كده السجن الليفل مستوى الاشاره والاس ان ار فاليو بعد كده هنا ع، 3 star combo ملف قنوات 3 ستار كومبو ،ندي الواي فاي ستيتز ودي معلومات او حاله الواي فاي في معلومات كثير خاصه بالواي فاي عندي اخر حاجه الاتش دي ام اي ستيتس ودي طبعا بتديني معلومات وحاله.


سوفت جديد 3STARS999 combo



 مدخل hdmi زي ما واضح ، تردد قنوات افلام بدون فواصل ،كده احنا موصلين الجهاز واقفين على المدخل hdmi عندي الاتش دي ام الفريم ريدهرتز واقدر انزل عنده مورو وبضغط سلكته اوكي بيديني معلومات تانيه جنرال عامه. عندي بعد كده الفيديو معلومات خاصه بالصوره معلومات خاصه بالاوديو بالصوت في معلومات كثير موجوده عندي في القايمه دي وانت اللي بتقدر، تردد قناة: قلب الأسد ، تحدد احتياجك او هل المعلومات دي مهمه بالنسبه لك ولا لا زي مثلا انا بالنسبه لي المعلومات الاف اي تي ستيتس الخاصه بالاشاره وجوده الاشاره والدركه وثباتها.





 معلومات الخاصه خاصه بمدخل hdmi الواي فاي حاجات كتير طب نجيب القايمه دي ازاي بنطلع باك وبعد كده بنطلع باك نجيبها ازاي من الريموت الماجيك، تردد قناة: وسط البلد ، بنيجي هنا نضغط على السيتنج ضغطه لمده ثلاث ثواني. بيفتح معايا كل الاعدادات بعد ما يفتح معايا كل الاعدادات باجي عند عام بضغط سلكت وباجي هنا عند القنوات بضغط سلي، احدث سوفت بشكل الاندوريد الجديد ،كت وبعد كده باجي من السهم اليمين وبدر سهم يمين وانا واقف على توليف واعدادات القناه باجي من الريموت الماجيك وبضغط على صفحه الهوست ديجنوستكس لو حابب اجيب القايمه الثانيه باجي عند مور تحت هنا في اليمين وبضغط سلكت بيديني الصفحه اللي بع.


ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
احدث سوفت وير رسيفر سيناتور تيك توك برو شامل ملف iptv مجانا
ملف قنوات hyper x7 2024 مرتب كامل
اكواد تفعيل iptv رسيفر senator tik tok pro بطريقة مجانية علي معظم الاجهزه
احدث ملف قنوات سيناتور تيك توك 2 شامل نايل سات عربي
احدث سوفت رسيفر senator tik tok pro من الوكيل ولاول مره
افضل طرق اعادة تفعيل evdtv plus اشتراك مجاني
اكواد تفعيل iptv رسيفر سيناتور بلاتينوم Senator Platinum لكل أجهزة الريسيفر
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع