القائمة الرئيسية

الصفحات

ملف قنوات Samsat_HD-90-90-mini

ملف قنواتSamsat_HD-90-90-mini
ملف قنواتSamsat_HD-90-90-mini

كابل تقريبامتر او اكثر لكن هو من نوع مايكرو يو اس بي وليس تايب سي ده شكل الكابل اللي بيجي معاها طوله مناسب جدا طريقه اعدادات كاميرا او ازاي نشغلها كالعاده ملناش دعوه بيه نيجي بعد كده نخرج الكاميرا نفسها ده شكل الكاميرا لما خرجها من العلبه بتاعتها لكن بشكل عام الاثنين تقريبا شبه بعض هنا المكان السبيكر ومكان فتحه اللان ومنفذ المايكرو يو اس بي او لا شكل الكاميرا على المكان كارت الميمك احاول اوضحه اكثر ده مكان كارت بيجي في البوكس الكاميرا نفسها اللي هي تي وايوبيجي معاها الاداركتورفولت اللي بيشغلها وبيجي معاها الكابلمتر مايكرو يو اس بي وبيجي معاها قاعده تثبيت اللي هنستخدمها لو احنا هنثبتها على الحيطه القعده دي بتتثبت عن طريق استخدام كده خلا، mise a jour samsat hd 90 90 mini ،ص بقت كده راكبه وثابته الصوره طبعا بتكون مقلوبه لكن عن طريق ا، samsat hd 90-90 mini fiche technique ،لسوفت وير في اوبشن بنعمله اللي هو بيقلب الصوره بيخليها فليب ده كان الجزء الاولاني من الفيديو ان احنا نوضح الكاميرا ومكونات الالبان.



 الجزء الثاني من الفيديو هنوضح ازاي نربطها على الموبايل وازاي نفعل البرنامج بتاعها يلا بينا احنا دلوقتي هنشغل الكاميرا على الموبايل كل اللي هنعمله ان، ستار سات 90000 في السعودية ، احنا هنوصل انا حابين نركب كارت الميموري مركبه بنرفع العدسه اللي فوق بالشكل ده كده بيبان معايا تحت هنا مكان تركيب كارت الميموري بعد كده بوصل الادوات طبعا مجرد ما وصل هلاقي الكاميرا بتلف يمي، للبيع رسيفر bein 4k ،ن وشمال كمان الجميل في الكاميرا بعد كده اضافه كاميرا وهنا بيجيب لي من على الشاشه الاجهزه اللي بتنتجها او الاجهزه التابعه لش.

samsat 90 90 mini prix tunisie


ركه ايزي باز فانا هختار من الكاميرا اختار ان الديبرايز بتاعتي او الجهاز اللي انا عايز اضيفه هو عباره عن كاميرا وبعد كده بقلب الجهاز بتاعي بلاقي في الظ، افضل تطبيق iptv للشاشات ،هر في كيو ار او باركود طبعا احنا كنا مركبين القطعه دي بعد كده بعمل اسكان للكيو ار او للباركود الكاميرا والموديل بالسيريال نمبر بتاعها فبقول له التالي اوكي البدء بيقول لي هل اللد بينور ازر، جميع مباريات مدريد وبرشلونه ،ق هل الفلاش الليد اللي موجود في الكاميرا نفسه ده بينور ازرق طبعا هو هنا اتصال تمام هو هنا الجهاز عايز يتحدد له اسم ومكان الجه.



از فانا هقول له مثلا دي كاميرا واحد مثلا واقول له غرفه المعيشه زي ما احنا سامعين هو المساعد الصوتي بيقول لي ان تم الاتصال تمام هي كده الكاميرا المفر، جميع مباريات برشلونة ضد بايرن ميونخ ،وض ان هي اشتغلت تمام زي ما احنا سامعين هي كده اكتمل التكوين او اكتمل الاعداد والكاميرا بالفعل وانا دلوقتي شايف الكاميرا من خلال الموبايل لو انا حابب اغيرها يعني ايه الصوت تتوقف فانا ممكن اعمله، جميع مباريات اليوم الدوري المصري ، تشغيل لو انا حابب بس انا هخليه متوقف دلوقتي والمنطقه الزمنيه كايرو اهي موجوده زائد اثنين تمام والتنسيق التاريخ تمام اوكي هو عايز.

samsat hd 90-90 mini


 كلمه مرور للكاميرا هو هنا بيقول لي احفظ كلمه المرور لان هي مهمه جدا تمام كده خلاص المفترض انه كده الابلكيشن اشتغل والكاميرا محرك الكاميرا بختار ، رسيفر ستار سات 200 4k ،هنا بي تي زد وهختار مثلا ان انا ارفعها شويه كده كمان ده لو انا حابب اخذ لقطه شاشه وده لو انا حابب اسجل فيديو على الموبايل نفسه مش على الكارت الميموري يعني انا هنا لو دوست ريكورد او تس، رسيفر بي ان 4k لبناني ،جيل انا كده بسجل على كارت الميموري والتحدث دي بحيث ان انا لما بضغط كده بتكلم مع الشخص اللي موجود قدام الكاميرا عندي في ال.



شاشه نفسها بيبقى ستوب للحركه وتشغيل وعندي مفتاح الصوت للشاشه او تدوير الشاشه وعندي هنا الاعدادات لو دخلنا الاعدادات سريعا كده هلاقي الجزء ده ، code activation iptv sat illimité 4040 ،خاص باداه الصوت وعندي تشغيل وايقاف المؤشر اللي هو الليد اللي بيوضح لي حاله الكاميرا وعندي مفتاح لتشغيل وايقاف تشغيل الاي ار الحمراء وعندي الاختار الانذار والتتبع التلقائي التتبع دي جميله ج، جميع مباريات الهلال ،دا بحيث انه لو في شخص اتحرك فيه نطاق الكاميرا هي الكاميرا اوتوماتيك بتتبع الشخص ده يعني انا دلوقتي موجود فلو انا اتحركت كده المفرو.

samsat hd 90-90 mini software


ض تلقائيا يعني لو انا مثلا وضحت لها ايدي كده مثلا وبعد كده حركت ايدي في اي اتجاه هلاقي ان الكاميرا بتتبع حركه ايدي والتاريخ وربط الواي فاي وحاله التخزين، تطبيق relax iptv 2024 ، يوضح لي مساحه الكارت الميموري قد ايه ومستخدم فيها قد ايه والفليب ايمج دي مهمه جدا بحيث ان انا لو هركب الكاميرا في السقف او على الحيطه فالسرعه هتبقى مقلوبه الفيليب ايمج دي بتعدل الصوره ب، ارخص رسيفر 4k ،حيث تبقى الصوره ظاهره بشكل صحيح هي دي كانت طريقه توصيل الكاميرا بالابلكيشن او للموبايل بقدر اتحكم فيها يكون وصل لها انترنت سواء عن طريق الواي فاي او عن طريق الكيبل كابل اللان وطبعا بطبيعه الحال يكون الموبايل عليه انترنت ده كان فيديو سريع.



 عن كاميرا ايزي فيس تي وايلطريقه التوصيل وتشغيلها على الموبايل والانبوكسينج الخاص بها شكرا واشوفكم في فيديو جديد السلام عليكم اللي جمع مستورد او ، مواصفات رسيفر بي اوت كيو 4k ،شوفي الازرق الاحمرجيجا تاخد البرامج المتقدمه شويه راكبها مكان الدي في دي او وان شاء الله هنعمل ما بقاش موجود لكن للا زي دي ونتعرف على مكو في عقابي مش الجميل في الماوس ده ان هو مش ماوس، رسيفر رويال 8200 4k ، عادي بيشتغل بالبطاريه طبعا هواير لسه هو مش بيشتغل ببطاريه ولا حاجه ولكن هو بيشتغل بالشحن يعني انت ممكن تستخدمه ولا مره هتحتاج ان انت تجيب له اي بطاريات ولا حاجه ده الرسيفر او المديول بتاعه وده كابل الشحن المكان ده كده زي ما هو.

samsat hd 90-90 mini prix tunisie


 واضح هنا يعني انا بوصل كابل الشحن بتاعه بالمنظر ده وبيتشحن مره واحده بيكفيك بعد كده لمده تقريبا يعني اسبوعين ثلاثه ولا حاجه ده الجميل فيه زي ما قلنا ان هو، جميع مباريات اليوم الوديه ، شحن وليس بحجاره او بطاريات ده سعرهفي بعض المحلات تانيه بتبالغ في سعره يعني جنيه ولكن هو الاغلبيه ممكن يكون سعره مثلا منلجنيه تمام ده الماوس الوايرلس بعد كده في الريدر ده ده ريدر عاد، أفضل رسيفر فوريفر 4k ،ي خالص ولكن انا سائق بصراحه لما سمعت الارقام بتتطلب فيه انا كنت سالت عليك في مول البستان في اكثر من محل متوفره جدا ولكن ده بقى قليل قليل لانه بقت خلاص الحاجات دي بتنزل مدمجه في اجهزه لاب توب او الكمبيوتر ان هو بيبقى فيه ريدر ده عشان انا .



يعني ده انا جايبه مخصوص او محتاجه علشان الكارت بتاع الكاميرا المفاجاه ان انا لقيت سعره في بعض المحلات وصل لجنيه علما بان هو يعني تقريبا تكلفته او مشكلته يعني اتمشي، alkaicer iptv activation code ،ت شويه في وسط البلد في مكان ثاني غير مول البستان وغير منطقه باب اللقاء خالص في مكان مخصص لاجهزه التصوير فلقيته بيبيعوه اللي هم الناس المتخصصه التصوير بجنيه ده كان الريدر العادي لان احنا الجاكا بتاعه الهارد الاكسل او الهارد الخارجي الكلام ده كله انت بتشتري لي وكفر زي دي وبتركب الهارد فيه، جميع مباريات دوري ابطال افريقيا ،ا بقى بتكون ممتازه او افضل بكثير من الثاني ده انا جايبه علشان عندي هارد اس اس ديفانا هركبه في الجاكا دي بالمنظر ده كده واركب دي كده خلاص انا كده بقى معاه هارد يعني حاجه محمول وجميل جدا وسريع جدا جدا يعني انا جربت استخدمه في نقل بيا.

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
احدث ملف قنوات MediaStar 4030 عربي نايل سات
احدث سوفت رسيفر Redmond turbo1 من الوكيل الرسمي
رسيفر أردني 4k اشتراك باقة قمة سنة
تطبيق الماتش تي في لمشاهدة جميع المباريات
تنزيل احدث ملف قنوات ال جي سمارت موديل 32LJ570U الحديثة محدث 2024
احدث سوفت وير STAR BOX 999 mini HD
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع