القائمة الرئيسية

الصفحات

تحميل تطبيق كيك Cake apk 2024 لتعلم اللغة الانجليزية

تحميل تطبيق كيك Cake apk 2024 لتعلم اللغة الانجليزية
تحميل تطبيق كيك Cake apk 2024 لتعلم اللغة الانجليزية

 سنين وتنساها خمس سنين وهي بتديكوربع في المئه كل سنه برده هنقسمها وهنحسبها وهنعرف البتدينا كام والبتدينا كم وال , وال , لو بتفكر برده تعمل الشهاده دي او انت عندك شهادتين اللي هم افضل شهادتين من وجهه نظري في الفتره الحاليه عندك الشهاده % او :% لمده خمس سنين وعندك % لمده ثلا، كيفية استخدام تطبيق cake ،ث سنين دي او دي انت بقى اللي هتختار وتعرف دي بتجيب كام ودي بتجيب كام تعالوا نشوف مع بعض وارجع لكم ثاني بعد ما نخلص طبعا زي ما انتم شايفين ده موقع البنك الاهلي خش على الوداع وال، معلومات عن تطبيق cake ،شهداء بتيجي على كلمه والاوعيه الانتخابيه بتبدا تيجي هنا اقول له اختار المنتج هبدا اقول له انا عايز اعمل شهاده ايه متاحه في البنك الاهلي.



 اهم حاجه دلوقتي او احسن فائده دلوقتي انا شايفها هو في ثلاث سنين انك تعمل شهاده بعادل ثلاث سنين ما تنفعش تكسرها غير بعد ست شهور متفقين واي شهاده هت، كيف استخدم تطبيق cake ،عملها اساسا ما يعدوا عليك لو انت عايز تسترد فلوسك يعني فطبعا استحاله انك ترد فلوسك في اول ست شهور طيب هنا انا لو عملت شهاده في اهم شهاده موجوده هي الشهاده دي بالجنيه المصري حد ادنىجنيه يب، تطبيق cake لتعلم اللغة الانجليزية ،قى انت عشان تعمل الشهاده دي اقل حاجه ممكن تعملها بيهاجنيه طيب الشهاده لمدتها ثلاث سنوات بتدينا % يبقى دي الشهاده تقدر بقى تيج.

تنزيل تطبيق cake


ي هنا تقول له او كده تبدا تختار الحساب اللي هيتخصم منه الفلوس وتبدا تعمل بقى تشوف انت عايز تعمل بقد ايه تكتب المبلغ هنا انت عايز تبقىجنيهوهكذا طيب ال، برنامج cake boss ،تاريخ الاستحقاق طبعا ممكن تقول له تجدد اوليطه جدا انا بحب دائما اقول له لا توجد خلاص في حد ممكن يقول لك لا بعد الثلاث سنين تجدد براحتك بقى طب لو انت عملتها او العكس يعني تجدد ممكن ت، برنامج is it cake مترجم ،قول له تجددها بعد كده بعد ما المده دي تخلص يعني بعد ثلاث سنين لاما تجدد نفس الشهاده ثاني يا اما لا انا طبعا بفضل انك دايما طيب.



 هنا انت ممكن تختار برده الحساب الحساب اللي الفلوس بعد ما الشهاده تخلص هترجع له ممكن يكون انا مثلا واحد عندي حساب جاري وعندي حساب توفير ممكن، موقع cake ، اقول له بعد ما الشهاده تخلص خالص ودي الفلوس دي على حساب الجاري مثلا اوكي اوديه على حساب التوفير الشهاده حد يقول لي انا دلوقتي هعمل شهاده ب , اوكي انا دلوقتي هعمل شهاده باوكي عايز اعرف ا، تطبيق نورا كيك ،لشهاده دي هتديني كم في الشهر هي بتدينا واقول له يساوي هي هتدينا في السنهجنيه في السنه طيب انا المبلغ ده علىعلىيساوي يبقى الشهاده د.

هل تطبيق cake مجاني


ي هتطلع ليجنيه اوجنيه ونص تقريبا كل شهر يبقىجنيه بتطلعاوتقريبا اوكي طب حد يقول لي ال , بتطلع كام هتطلع لكجنيه في الشهر اوكي طيب حد يقول لي نفس الم، تطبيق cake مهكر ،بلغ ده كده ونضربه في خمسه هنعرف ان هو بتطلع جنيه اوجنيه شويه كل شهر يبقى الالف بتطلعفي الشهر كده احنا قدرنا نعرف يعني كله الوالشهر او يومجنيه ونص في الشهر ده اللي موجود شهيده دي، تطبيق كيك ماسنجر ، خمس سنين بعد الشهاده مدتها خمس سنين وبتديك عائد شعري وبردهوربع في المئه الشهاده دي برده في ناس بتعملها اوكي الشهاده دي ظر.



يف يعني دي ظريفه وفي شهاده ولكن ممكن حد ثاني يقول انا عايز اعمل خمس سنين لمده خمس سنين حلوه بتديناوربع اوكي طيب دي لما احب احسبها احسبها ازا، تطبيق كيك مي اوت ،ي برده هتيجي كده انا مثلا هحط , جنيه زي ما احنا متعودين وليكن اقل حاجه ليها برضوجنيه يعني ممكن تعملها من اولجنيه ولكن انا بحسب لك ال: خلاص يساوي وبعدين نرجع نقول له علىمثلا هتلاقيها بت، تطبيق مقاطع كيك ،طلعجنيه كل شهر لمده خمس سنين طبعا ال , جنيه لمده خمس سنين دي برده حاجه جميله طبعا هي اقل من ال % ولكن مش اقل بكثير الثانيه .

تحميل تطبيق cake مهكر


كانت البتطلعوتقريبا وقلنادي بتطلعولكن دي مدتها خمس سنين الثانيه ثلاث سنين فدي ظريفه برده طيب لو عايز تعرف الالف تطلع لك كم هتطلع لكجنيه ولو عايز تعر، تحميل تطبيق كيك ماسنجر ،ف الوكام نضرب في خمسه بقى ثواني كده هتطلع لكجنيه كل شهر بالنسبه للشهاده دي كده انا قلت لكم اهم شهادتين موجودين دلوقتي في البنك الاهلي المصري شهاده ال :% لمده خمس سنين دي عائد شهري ، تطبيق cake للكمبيوتر ،وديع دلوقتي كويسين في الفتره الحاليه ممتازه بردهجنيه ولكن دي سعرها كويس جدا هقوله فاخر الحلقه طبعا دي بتصور بجوده hdبيكسل صورتها ممتازه كنت بعمل قبل كده حلقات لايف للموبايل فاجئتني وسعرها برده فاجئني وهتكون في اخر الحلقه بينزل معاها برنام.



ج بسيط كده جدا بتنزله على الكمبيوتر عندك بتبدا هي يعني بتشغل كمان فيها مايك والبرنامج ده بتشغله وانت بتبص لايف بقى عايز تزود الالوان شويه تقلل الدن، تطبيق كيك لتعليم الإنجليزية ،يا شويه عايز تزود الاضاءه كده بيعمل شويه حاجات كده فيها بيدي لمسه كده بقى بتبقى جميله جدا فبصراحه دي حاجه وارجع لكم تاني بعد ما اخلص طبعا زي ما احنا شايفين دي العلبه بتاعه الورقام بتاعتنا نبد، تطبيق كيك للكمبيوتر ،ا نفتحها بنيجي هنا يا جماعه بنلاقي ان في برشام هنا وبرشام وتيجي نفتح ليه كده اول حاجه تمام وبعدين كده بتلاقي الكاميرا يعني محطوطه شكلها شيك خالص كده نبدا نطلع الكاميرا هنلاقي ان دي العلبه بتاعتنا ودي الحاجات اللي كانت اختها لفه جميله هنا في.

تحميل تطبيق cake لتعلم اللغة الإنجليزية للكمبيوتر


 كده خالص تقدر تطلعه بتلاقيه بالشكل ده ادي الكاميرا وادي دي المحتويات بتاعتها يعني حاجه جميله خالص ده شكل الكاميرا طاع المكتب قدامك بالشكل ده لو انت، تطبيق كيك لايف ، عايز تستخدمها قدامك بتوصل بس اليو اس بي في الكمبيوتر طيب لو عايز اوصلها بقى دلوقتي على اللاب توب ادي شكل اللاب توب يا جدعان طبعا ادي شكل الكاميرا يا جدعان اهو احنا بنحطها ك، تطبيق كيك للاندرويد ،ده ونقفل دي من ورا كده ادي الكلمه كده بقيت جامده حديده مش هتنفع تتحرك خالص ولا اي حاجه ممكن ترفع دي بقى فوق وتحت كده لو حابب انك تشغلها كده تمام يعني هنعلم على كلمه وايت بدل استعمل اول تعلم على كلمه ستاندر الكاميرا الصوره بتبقى بعيد زي م.



ا انت شايف طيب نلاحظ ان في زي ضبابه خفيفه كده على الكاميرا نقدر نشيلها ازاي علىبتكون افضل يعنيخلاص بتكون افضل من الباليه ولكن انت براحتك اوكي طيب هنبدا ن، تطبيق كيك للايفون ،روح على كلمه ادفان بتلاقي بقى فيه هنا اربع حاجات مهمين اول حاجه الاضاءه اللي هي اوتو دي هي على الاوتو وهو بيبدا ايه يحس ويضبط الاضاءه المناسبه ليك فانا لما هنا انصحك اوكي طيب عندك كده بص هتلاحظ ان الالوان هنا بتزيد بتبقى اجمل يعني اوكي ممكن تزود الالوان يعني خليها قدر متناسب يعني زياده ش، برنامج cake لتعلم اللغة الانجليزية ،ويه واقعيه كده نزود الاحمر شويه وكده طيب عندك اللي هي الاضاءه دي ممكن بص كده تزودها وكده ما فيش اي مشكله عندك في كلمه كنت كده يعني انا بص كده الوضوح بقى عالي بس الابيض اللي ورايا ده بقى قوي شويه ممكن نخليها % او % كده انا شايف.

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
أحدث ملف قنوات LEO 10000 نايل سات عربي و انجليزي
احدث ملف قنوات ماتريكس paraccess Q7 نايل سات عربي و انجليزي
احدث ملف قنوات لأجهزة سيناتور بلاتينوم Senator Platinum نايل سات عربي
رسيفر قوبكس GOBX M2
احدث ملف قنوات رسيفر humax 777 (الفضى) الصينى
احدث ملف قنوات original 999 عربي وانجليزي
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع