القائمة الرئيسية

الصفحات

احدث ملف قنوات صن بلص المنيو الذهبي نايل سات عربي ومتحرك 2024

احدث ملف قنوات صن بلص المنيو الذهبي نايل سات عربي ومتحرك 2024
احدث ملف قنوات صن بلص المنيو الذهبي نايل سات عربي ومتحرك 2024

دها القائمه المخفيه اللي بعد كده اللي موجوده قدامنا حدد عنصر من القائمه القائمه دي فيها مجموعه من الاعدادات والمميزات واول حاجه. موجود من فوق عندي، ملفات قنوات المعالج ( SunplusDK (-1507A ، النموذج او موديل الشاشه ورقمها بعد كده عندي رقم التسلسلي وعندي بعد كده اصدار السوفت وير اللي موجوده عندي هم المخفيه اللي معانا الجديده اول حاجه مزامنه التشغيل التلقائي ودي اللي من خلالها انا لو موصل جهاز خارجي زي مثلا الامازون فاير ستيك اللي موجود معانا فاقدر اتح، احدث ملف قنوات نايل سات ،كم في الشاشه في القفل والفتح عن طريق الريموت.





 الامازون فايروستك فانا لو قفلت جهاز الفيروس تيك برموت الفاير ستيك الشاشه بتقفل معايا لو شغلت الفاير ستيك بريموت الشاشه بتفتح وتشتغل معايا لان ا، ملف قنوات لأجهزة الصن بلص SunPlus ،نا. مفعل مزامنه التشغيل التلقائي ثاني حاجه معايا شاشه التوقف في شاشه التوقف عباره في حاله ان انا مش مشغل اي حاجه على الشاشه او قافل الجهاز الخارجي اللي انا موصله با، الملف يصلح للأجهزة التالية (وغيرها الكثير ) ،لشاشه او ما فيش اشاره زي ما موجود عندك كده فبتظهر مجموعه من الخلفيات او مجموعه من الصور الطبيعيه اللي بتتغير وبتتبدل فانا هنا لو جيت عند شاشه التوقف ولغيت التفعي.


ملفات القنوات ريسيفرات المعالج صن بلص ( Sunplus HD )



ل فبتثبت الشاشه على صوره واحده ولو الشاشه ثبت على صوره واحده او خلفيه واحده اكثر من ساعتين ده ممكن يسبب لي مشكله ويسبب تلف للشاشه زي ما واضح كده ان الصور.موجودين فوق في الشاشه اضغط سلكت على الثلاث نقط دول هلاقي هنا مكتوب وضع البرامج هوائي ه، قسم ملفات قنوات اجهزه ڤانـــيـــلا ،اجي عند هوائي واختار قمر صناعي بيطلع لي هنا بضغط صناعي وبضغط سلكت اوكي وهنا بضغط تامه تظهر معاك قائمه القنوات والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته السلام عليكم ورحمه الله في، قناة سبايدر مان أكشن تردد 12604 – أفقى ،ديو جديد هنتكلم فيه عن شاشات.





 ال جي فيديو مهم لان هنبدا ، قناة Hollywood Horror تردد 12562 – راسي ،نتعرف فيه على حاجات مهمه يمكن كثير ما يعرفهاش خاصه ان الفيديو النهارده هنفرغ في بين ثلاث انواع من القوائم اللي بتبقى موجوده عندي في شاشات ال جي اول. حاجه بيبقى ، قناة Imagine Movies تردد 12360 – راسي ،عندي في القوائم العاديه ودي اللي بتطلع وبتظهر معايا عن طريق ريموت كنت مثلا هنا من الريموت الماجيك وضغطنا على السيتنج هلاقي ان بتظهر عندي الاعدادات زي م.


احدث ملف قنوات صن بلص نايل سات عربي



ا واضح كده اللي فيها ضبط الصوره فيها ضبط الصوت وفيها بعد كده عندي ضبط الانترنت وهكذا ولو دخلت هنا في جميع الاعدادات بيديني كل الاعدادات اللي موجو، قناة KTV CH2 تردد 11678 – افقي ،ده عندي اللي فيها العام والدعم والصوت والصوره وهكذا دي بنسميها القوائم العاديه او القوائم لاي شخص ممكن ان هو ثاني نوع من القوائم اللي عندي موجوده في الشات ال. جي وهي الق، قناة LTV تردد 102727 – افقي ،وائم المخفيه ودي اللي بتخفيها الشركه وعلشان اجيبها بحتاج في الريموت كنترول او بعض الاكواد اللي ممكن ان انا بنفذها في الريموت اللي معايا الماجيك وبتبدا.





 تظهر معايا القوائم المخفيه والقوائم المخفيه بيبقى فيها مزايا كتير هنبدا نتعرف عليها وهو ده موضوع الفيديو اليوم هنبدا نتعرف على بعض القوائم المخفيه اللي بتخفيها، قناة kana تردد 12226 ، شركه ال جي عن المستخدمين واللي بيبقى فيها عدد كبير من المميزات والنوع الثالث من القوائم بيسمى بالقوائم السريه او السكرت منيو والقوائم دي بتحتاج لفتحها ريموت السيرف، تردد قناة Hollywood Movies Stars 12562 – عمودي أو رأسي أو V – معامل ترميز 27500. ،س وده بيباع. مستقل ما بيجيش مع الشاشه وفي بعض الريموتس الثانيه زي الريموت المتعدد ممكن ان احنا بنفتح بيه القوائم السريه وفي بعض الحركات الثانيه الثانيه بنقد.


ملفات قنوات المعالج صن بلس ( Sunplus 1512 HD )



ر ان احنا نفتح بيها القائم السريه بتبقى خاصه بمراكز الصيانه والشركات والفنيين والدخول فيها بيبقى في مخاطره لان القوائم السريه تغيير اي شيء من الاعدادات بدو، قناة رعب SCARE تردد 10873 – عمودي أو رأسي أو V – معامل ترميز 27500. ،ن معرفه ممكن بيسبب لي مشكله بالشاشه وبتلجا للشركه او بتلجا لمراكز الصيانه قوائم العاديه تغيير اي من الاعدادات داخل القوائم العاديه او القوائم المخفيه ده ما بيسببش اي مشكله ب، تردد قناة Dtv الجزائرية 12406 أفقي أو H أو V – معامل ترميز 27500. ،الشاشه فتابع معايا لان. موضوع الفيديو هو القوائم المخفيه في شاشات ال جي وما تنساش الاشتراك معايا في القناه والاعجاب بالفيديو لو عندك اي سؤال.





 اكتبه لي في التعليقات وان شاء الله هنجاوب عليه واول قائمه مخفيه عندي في شاشات ال جي هي الفي ار ار خارجي بالشاشه عن طريق مدخل hdmi فبتظهر م، قناة شاروخان السينمائية – تردد 10873 RSI. ،عايا قائمه الفي ار ار انفورميشن اللي ظهر عندي في الشاشه من فوق على اليمين والقايمه دي فيها مجموعه من المعلومات اول حاجه معدل التحديث بيعرفني معدل التحديث الموجود وا، Spider Action – تردد 12604 – أفقي ،لمتاح واللي شغال طبعا الشاشه اللي موجوده معانا بمعدل. تحديثهيرتز في اول حاجه مكتوب عندياتش زد ده معدل التحديث اللي اقصى حاجه بتوصل له الشاشه بعد كده.


ملفات القنوات الصن بلس الجديدة (1506tv-2507L-2569)



 عندي جهاز اللي مشغلينه الام، تردد قناة رعب شوت ،ازون فاير تي في ستيك بدقه k واخر حاجه عندي موجوده هي الكلر انفورميشن معلومات اللون طيب القائمه دي نجيبها ازاي باجي من الريموت الماجيك اللون الاخضر اللي موجود عندي في الالوان بضغط عليه سبع مرات متتاليه هنجرب مع بعض بعد ما بضغط عليه سبع مرات بتبدا تطلع معايا وتظهر معايا الفي ار ار، تردد قناة رعب شوت ، انفورمي تخفيل موجوده عندي في شاشات ال جي المزيد من. الاجراءات والقايمه دي فيها مجموعه من الاعدادات اول حاجه الطاقه الصفحه الرئيسيه القائمه وهنا عندي.





 وظائف التلفاز دليل المستخدم معلومات المساعده السريعه صوت متعدد تغيير موقع الشريط القائمه دي لما اكون موصل جهاز خارجي زي جهاز الامازون فاير ت، القمر الصناعي: نايل سات ،ي في ستيك مكتوب عندي فاير تي فيستك اقدر ان انا اتحكم فيه من خلال ريموت الشاشه الريموت الماجيك اول حاجه عن طريق ان انا ممكن اقفل جهاز الفيروس الشاشه عن طريق ال، التردد: 11063. ،طاقه ممكن ان انا اجيب الصفحه الرئيسيه الهوم سكرين للجهاز عن طريق. الصفحه الرئيسيه وممكن اجيب الاعدادات عن طريق هنا في عندي بعض العمليات زي التشغيل اثناء عرض فيديو ممكن انا اعمل تشغيل ايقاف تقديم ترجيع وهنا عندي في وظائف تلفاز.


ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
سوفت اعادة تفعيل الكودات سيناتور 999 بلوتوث تناسب الجهاز المتوقف
اهم ملف قنوات humax 999 hd platinum مرتب ثابت ومتحرك
سوفت matrix s4 v6 واضافة 120 كود iptv مجانا
ملف قنوات شاشة سامسونج tu7000 نايل سات 2024 كامل
تشغيل الرقم السري سيرفر duplex iptv انهي الصلاحية 2024
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع