القائمة الرئيسية

الصفحات

احدث سوفت رسيفر GALAXY 999 HD MINI بمخرجين usb

احدث سوفت رسيفر GALAXY 999 HD MINI بمخرجين usb
احدث سوفت رسيفر GALAXY 999 HD MINI بمخرجين usb

ثانيه يبقى احنا دلوقتي بس تم تقسيمه اساسيه نقسم الموضوع كده بالراحه واحده بواحده مع بعض يعني ايه نفس النم لما بدخل بشوف الدخل بتاعي الدايره الرئيسي ، بكل الترددات الجديدة على نايل سات ،داخل على ملف الملف متوصلش بيبدا الملف والاي سي يتعمل بينهم عمليه السويتش عشان الملف يقوم برفع الجهد خالص الجهد طيب الاضاءه بيكون بره طب في دائره زي دائره باور الشاشه زي البار الشاشه برده دائره جميل جدا طيب لما تحصل عمليه الرفع في دائره بنسلم الجهد بتاعنا منل، احدث ملف قنوات نزل للرسيفر ولن تجدة في مكان اخر ،صفر او منصفر وقد تصل في بعض اجهزه الهواوي.




 مثلا. منلصفر انما في دار الباور الشاشه احنا هنشتغل من خمسه لصفر فالفارق هنا مش زي الفرق هنا حلو فاذا انا هنا ده شيء الشيء الثاني الاستهلاك الطياره، ملف قنوات عربي galaxy 999 hd ، في دائره الاضاءه اعلى من استهلاك الطيار في بقيه الدواجن فانا برده مش محتاج افصل التيار عن الاي سي ممكن نشير اسكرينه هندسه ونشتغل من المخطط يبقى افضل عشان ال، جلاكسي 999 اتش دي ميني بلاتنيوم الاسود ،شباب يشوفوا الجزئيه جميل جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا خلينا نروح ننزل او نعمل داونلود لاي مخطط كده عاوز اجيب دلوقتي دائره الاضاءه في الجهاز ده هروح اكتب هنا في.

ملف قنوات Galaxy 999 HD Mini 2024


 السيرش اللي هو جهد.عندي اكثر من قمر صناعي بختار الكل لو حابب اعمل بحث عن كل الاقمار اللي متاحه عندي لو انا على قمر واحد يبقى هنا عندي ممكن اختار القمر زي النايل سات او اختار الكل ما فيش مشكله بنيجي عند نطاق المسح او البحث انا محتاج الشاشه سواء القنوات ال، رسيفر صغير الحجم مع انه يوجد رسيفر اخر يحمل نفس الاسم ،مفتوحه او القنوات المقفوله ولا حابب ان الشاشه تبحث عن القنوات المفتوحه فقط او المجانيه فقط يبقى هنا باجي عند القنوات المجانيه فقط وبضغط عليها سلك انا عندي الشاشات غير متاح فيها ان ، التردد الخاص بالقناة توم وجيري هو 11355 ،احنا ممكن نشغل قنوات غير.




 مجانيه علشان كده هنا ما فيش فايده ان انا. انزل اي قنوات موجوده على القمر قنوات مقفوله فهنا الافضل ان انا اختار قنوات مجانيه علشان ما يبقاش عندي عدد ، قناة الريان ،كبير من القنوات في الشاشه والاعداد الاخير مهم عندي لان هنا لو فعلت بدء القناه وخليت على وضع تمكين فكده لو بدات اعمل بحث او مسح فهنا بيحذف ملف القنوات اللي موجوده ، قناة الشاشة فود ،عندي على الشاشه ويبقى ينزل لي القنوات حسب نزولها من القمر الصناعي وطبعا بتبقى قنوات غير مرتبه وبحتاج ان انا ارتبها مره ثانيه انما انا لو عندي موجود قنوا.


ملف قنوات رسيفر جلاكسي


ت على الشاشه ومترتبه فالافضل في بدء القناه ان انا اخلي على وضع. بحث هيفضل نفس ملف القنوات اللي موجود بالترتيب اللي موجود وهيتضاف القنوات الجدي، قناة ميلودي أفلام ،ده فقط بعد ما حددت الاعدادات اللي موجوده عندي دي كلها بنزل واضغط على مسح بتبدا الشاشه تعمل مسحه تلقائي وهنا كلمه مسح معناها البحث وتنزيل القنوات تبدا تعمل تنزيل للقن، قناة enn الفضائية ،وات وزي ما واضح قدامك عندي هنا التي فيقناه وبتتغير كل ما بتنزل قنوات معايا والراديو بيكتب لي عدد قنوات الراديو دموع التي في مع ايراتك احنا هنعمل.




 ايقاف طبعا هنخلي البحث يستمر لغايه ما يوصل ل % وكده هيبقى مبروك عليك تنزيل. كل القنوات اللي موجوده في النايل سات احنا هنعمل ايقاف عشان نشوف باقي ، قناة فاميلي دراما ،خطوات تنزيل القنوات على الشاشات سامسونج طيب ايه ثاني عندي في البث او في تنزيل القنوات ممكن ان انا اعمل بحث يدوي باقي بدل الضبط التلقائي بنزل عند اعدادات الخبيئ، قناة التهامي الفضائية ،ه بندخل في اعدادات الخبير واول حاجه عندي البحث البحث يدوي وبعد كده بيظهر لي القمر الصناعي اللي انا محدده نايل سات بضغط سلكت على نايل سات بتظهر.


أحدث ملف قنوات Galaxy 999 HD mini 4G


 عندي القائمه اللي ظهر قدامك هنا اول حاجه جهاز ارسال استقبال اللي هي الترددات اللي موجوده عندي بضغط. عليها سيليكت وابدا ادور في مجموعه الترددات اللي ، قناة الغدير الفضائية ،موجوده عندي مثلا لو في قناه جديده على التردد معين وليكن تردد بفضل اقلب كده طبعا لغايه ما اوصل للتردد المطلوب هنزل كده هلاقي ان التردد موجود عنديهضغط عليه سلكت وبع، قناة الهدف الفضائية ،د كده باجي في الشمال عند بحث وبضغط سلكته هيبدا يبحث وينزل لي القنوات اللي موجوده على ترددوهتنزل معاها لو في اي قنوات جديده واضغط موافق طيب.




 لو قنوات جديده وتردد مش موجود عندي هعمل ازاي بندخل في القمر نايل سات بتظهر عندي القايمه دي الخاصه بالبحث اليدوي. وباجي هنا بدخل في او، ذات معالج مختلف و تجد نوع اخر من نفس الموديل ،ل حاجه جهاز ارسال استقبال بضغط سلكت زي ما قلنا بندور في الترددات اللي موجوده عندي منزل في نهايه القائمه هلاقي كلمه جديد بضغط سلكت على جديد بيبدا ينقلني لصفحه ثانيه، أحدث ملف قنوات نايل سات انجليزي ، اقدر من خلالها ان انا اكتب التردد الجديد واسجل التردد الجديد المطلوب هنيجي عند اول حاجه التردد بنضغط سلكت من الريموت اللي موجود معانا وكده متاح ان انا ابد.

ملف قنوات نايل سات عربي خط عريض



ا اكتب التردد الجديد باجي من، galaxy 999 hd الاسود الكبير ، الريموت السمارت بضغط علىاللي موجوده بتظهر عندي الارقام هبدا اكتب التردد وليكن احنا هنكتب اي تردد عشوائيارقام. واجي اطلع عند تامه واضغط سليكت تردد اتكتب معايا بنزل عند معدل الترميز بضغط سلك ونفس الكلام هاجي عند الزراربضغط عليه وابدا اكتب بختار الاثنين وبعد كده سبعه وبعد كده خمسه ص، ملف قنوات galaxy 999 hd الكبير ،فرين بعد ما بكتب بطلع عند تامه واضغط سلكت اتكتب معايا معدل الترميز بنزل عند الاستقطاب وهنا بضغط سلكت وببدا اختار بين افقي او راسي حسب التردد وليكن.




 راسي بضغط سلكته هلاقي ان التردد هيتسجل معايا بعد ما يظهر معايا التردد باجي في الشمال واضغط سلكت على بحث هيبدا يبحث وينزل لي القنوات اللي موج، كل جديد تنزيل مباشر برابط واحد سهولة فى التنزيل ،وده. على التردد اللي انا سجلته يبقى دي الطريقه اللي بقدر ان انا اسجل بيها تردد جديد بنضغط على جهاز ارسال استقبال سلكت وببدا انزل لنهايه الترددات هلاقي كلمه جديد هتظه، بحثت عن لودر لمعالج 2507L الكومبو داكى ،ر معايا ده كان بالنسبه لطريقه البحث اليدوي في شاشات سامسونج الحديثه والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته في على ريموت ال جي افضل الريموتات اللي موجوده في الاجهزه الريموت اللي ماجيك اللي معانا مليان بكثير من الامكانيات هنتعرف على الزراير اللي.


ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
تحميل برنامج دراما سلاير للايفون
تحميل تطبيق تيلينيوم بلس Tellonym مهكر للاندرويد والايفون
ملف قنوات Samsat_HD-90-90-mini
أحدث ملف قنوات نايل سات عربي للـكيـوماكس h2mini4
ملف قنوات TIGER T1 MINI ULTRA
رسيفر جوبكس GOBX M2 الاصدار الجديد مع اشتراك 3 اشهر
تطبيق الماتش تي في (Al Match TV)
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع