القائمة الرئيسية

الصفحات

رسيفر قوبكس GOBX M2
رسيفر قوبكس GOBX M2

ها يعني باقي اظرف من الاول بكثير نفس البرنامج ده نقدر نستخدمه واحنا زي ما قلنا جماعه بتبث على النت انا شايف ان دي افضل اعدادات للكاميرا ودي الاضاءه بقى بتختلف من كل شخص للثاني يعني انا لو شفتها كده ممكن اشيل الاوتو واغير انا فيها يعني عادي كل ما تزودها هتزيد في الصفار يكون متزود الاضاءه الصفار بيزيد في الكاميرا اوكي كل ما تقللها الازرق بيزيد فانت الافضل انك تسيبها اوتو دي انا شايفها افضل حاجه هتكون هي افضل شيء بالنسبه للوضع طبعا دي الوان الكاميرا طيب عشان نقدر بقى نحمل البرنامج ده عندنا نعمل ايه نعمل اللي هنشوفه دلوقتي دوت كوم هتعمل انتر بيفتح في الشكل اللي قدامك بنيجي نقف على كلمه سبورت وننزل تحت كده على الشمال بنلاقي ، رسيفر gobx مستعمل ،فيه كلمه داونلود اوكي نلاحظ ان فينا بيبدا يفتح لك الموقع بتاع السبو، رسيفر gobx mo ،رت او الدعم بتاعهم تقدر تنزل تحت كده تجيب الدعم للكاميرات يبدا هنا بقى يطلع لك كاميرات كثير تحت كده تبدا تختار نوع الكاميرا اللي.



 عندك طب افترضني ما لقيتش الكاميرا بتاعتك هنا انزل تحت خالص هتلاقي كلمه سيمول ممكن تظهر هتلاقي موديلات اكتر انا كامل عندي عليها بيبدا يقول لي خ، رسيفر gobx مميزات ،د ده الكتالوج بتاعها ده ملف pdf في الكتالوج بتاعها انا طبعا مش عايز الكتالوج انا عايز برنامج التشغيل هبدا اضغط على كلمه داونلود اللي على الشمال دي يقول لي خلي بالك انت شغال بويندوزوانا ما فيش اي بر، مشكلة رسيفر gobx ،نامج بيقول لك احدث ملف عندي بتاع السيتنج او بتاع الاعدادات للكاميرا دي اللي هو طلعالاصداراوكي من البرنامج بتاعنا ولا هنحمله.

رسيفر gobx m2


اوكي حد اضغط هنا كلمه داونلود تحت كده طبعا انا محمله قبل كده بيبدا ينزل على سطح المكتب او تحمله طبعا السيتنج خلاصتبدا تسطبه عندك بيفتح عندك با، مميزات رسيفر gobx ،لشكل اللي انت شايفه ده او ينزل يتربط على الكمبيوتر بالشكل اللي انت شايفه قدامك سعر الكاميرا دي في الوقت الحاليجنيه طبعا حاجه ممتازه فكر تشتريها لو بتحب تعمل ستريم او عايز تكلم حد بره او ع، ملف قنوات رسيفر gobx ،ايز صوره ويب كام تكون ممتازه عندك تستخدمها على الكمبيوتر لحد هنا بسم الله الرحمن الرحيم حلقه جديده معاكم النهارده احمد حمدان .



هنتكلم النهارده شركه تي بي لينك كاميرا جميله جدا اعداداتها بسيطه تقدر تفتحها من بره البيت كاميرا بتعمل حاجات كتير تقدر تحركها يمين شمال من بره البيت تق، gobx m2 series ،ول لك اي حد يخش اوضتك او اوضه الاطفال مثلا تقدر اي حركه تحصل يبعث لك انذار يقول لك في حركه حصلت ويسجلها تقدر تكلمهم من بره البيت يعني وانت بره البيت تعمل كول وتكلمهم من الكاميرا وان، عيوب رسيفر gobx ،ت في كاميرا بتتكلم ايوه هي دي مش الكاميرا دي اصلا موبايلي ابدا اضغط على الكاميرا بتاعتي هلاقيها جايبه لي شكله الاوضه كلها .

رسيفر gobx m2 مع اشتراك


طبعا ده شكل الصوديوم بتاع يا جماعه الكاميرا دي هي اللي جايبه لي الصوره زي ما انتم شايفين هي دي اللي جايبه لي الصوره ابدا اضغط على العلامه دي واحرك، رسيفر gobx مصر ، الكاميرا يمين او ايصال يعني تبدا تشوف الحاجات حتى الكاميرا اللي بتسجل منها هي دي دلوقتي هي دي اللي جايباها نبدا نحركها سواء ممكن نحرك الكاميرا فوق او يعني اي خلاص طيب الكاميرا د، سعر رسيفر gobx ،ي برده من ضمن مميزاتها نقدر نعمل حاجه اسمها توك او اتصال نضغط كده ونضغط عليها هنا ونبدا نقول الو الو هتلاقي الكاميرا بتتكلم ت.



ستغربش اوكي طبعا انا حابب ان انا اعملها بتوب في حاجه ثانيه اسمها فويس كول لو عملتها يبقى فويس كول كده الو الو الو الو هتلاقي الكاميرا بتكلمهم في البيت تق، سوفت وير gobx ،در تتحدث ليهم في البيت او تكلمهم عن طريق الكاميرا دي فانت كده وانت بره البيت هتشوف المكان بتاعك هتشوف كل حاجه تقدر كمان تكلمهم من وانت بره البيت فده اللذيذ فيها يعني طيب ازاي بقى اقدر، رسيفر gobx الدمام ، بيت او اقدر ازاي اوصلها يعني اقدر ازاي اوصلها بكل بساطه في ابلكيشن بينزل معاها فرجكم ازاي نقدر نعملها طبعا بالظبط ولكن بقى عايز.

رسيفر gobx m1


 احكي لك الموضوع يعني هو ابلكيشن بتنزله على التليفون عندك تبدا تقول له انا عايز كونكت بالكاميرا الكاميرا الكاميرا دي بتكون بس واي فاي بتبدا تخش على الواي ، حراج رسيفر gobx ،فاي بتاعها هي بقى بتقول لك طب دخلني على الواي فاي بتاع الراوتر الاساسي بالواي فاي بتاع هي بتقول لك انا عايزه الشبكه بتاعتك الاساسيه اخش عليها بتديها الباسورد بتقفل بقى هي الواي فاي وبتكون ، جهاز gobx m2 ،هي واصله بالراوتر بتاعك الاساسي كده هي اصبحت واصله انترنت تقدر تفتحها من اي مكان تعالوا نشوف مع بعض ازاي نقدر نوصل الكاميرا دي بالانترنت عندنا ونفتحها من اي مكان شوف مع بعض وارجع لكم ثاني بعد ما نخلص بيجي معاه الادابتر اللي انت شا.



يفه ده بتوصله في الكهرباء وبعدين توصلوا فيها هي هنا ليها فتحه مكان ليه تبدا توصلها وهتشوف بعد كده انها اشتغلت بالشكل اللي هتشوفوه دلوقتي هبدا اعمل ، جهاز رسيفر gobx ،له تثبيت على الجهاز عندنا بينزل زي ما انتم شايفين هبدا افتح برنامج تابونيه هيفتح معايا بالشكل ده لو لك ايميل ابدا حط الايميل هنا والباسورد لو ما لكش اضغط كلمه ساينه واعمل ايميل او اشترك على طبعا انا م، تفعيل رسيفر gobx ،شترك قبل كده موقع تي بي لينك قبل كده فليه ايميل عندهم انا عامله خلاص انت ممكن تعمل ايميل تضغط وتشترك انا هبدا احط الباسورد بتاعي تحت هنا واعمل طبعا بيفتح البرنامج بالشكل اللي انتم شايفينه ده هبدا اضغط على كلمه زائد اللي فوق دي بيقول لي ان.

رسيفر gobx يوتيوب


ت عايز تخش بايه تعمل دي بتاعتي نوعها تابو سيانا اخترت بوسيهو هنا بيقول لك خلي بالك اتاكد ان اللمبه بتاعه الكاميرا بتقيد احمر واخضر وهي بالفعل هي شغاله، gobx m2 ، وثقيله احمر اخضر عشان برده تبقى شايفها كويس هبدا اقول له في الحاله دي هو بيقول الكاميرا بتبث واي فاي دلوقتي ابو كاماعمل عليه كونكت او اتصال عليه سواء نزلت الشريط اللي فوق دوت ، مواصفات رسيفر gobx ،ورحت بصيت على الكاميرا هتلاقي ان الكاميرا بس واي فاي انا هبدا اضغط كونكت اوكي هو بيقول لك دلوقتي انا نجحت ان انا اوصل بين الواي فاي بتاع الكاميرا والتليفون بيخش تمام قال لي بقى اختار شبكه الواي فاي بتاعتك بتاعه الراوتر بتاعك انهي فضول انا هبدا.



 اختار الشبكه بتاعتي اللي يو انت ممكن بقى تختار في الخطوه دي الشبكه في اي مشكله هيقفل بقى واي فاي للكاميرا كانت بس ايه وهيروح يوصل من راوتر هو طبعا الكامير، رسيفر gobx 4k ،ا هنا صوتها طلع قالت لي انا دلوقتي واصله بالراوتر بتاعك الرساله دي قالت لك واي فاي هقول له بقول لك كونتينيو هنا طبعا بيقول لي انت عايز اسم الكاميرا يكون ايه جوه البرنامج يعني انت تحب الاسم يكون ايه انا هقول له الاسم مثلا يكون حمدان كاميرا مثلا كام واحد اوكي ده اسم الكاميرا على البرنامج واقول له next طب، رسيفر gobx متجر ،عا هنا بيقول لي انت الكاميرا دي هتحطها فين في روم القط الاطفال انا بقول لي الساوند انت سمعته الصوت سمعت وانت بتعمل الاعدادات قل له الساوند جود خلاص واقول له بوتين وهنا طبعا بيقول لي ان ما فيش خلاص بتبدا الكاميرا اوكي يا جماعه هبدا هنا.

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
احدث ملف قنوات Senator Captain 4K شامل نايل سات و متحرك عربي و انجليزى
احدث سوفت وير سيناتور القبطان 4k مجانا من الموقع الرسمي
اكواد تفعيل iptv رسيفر Senator ultra smart 4k في الاردن والسعودية ومصر
موسوعة اكواد apollo iptv تجديد يناسب كل انواع الرسيفرات hd
احدث ملف قنوات سيناتور الترا سمارت 4 كيه شامل قنوات عربي كامل
احدث سوفت وير رسيفر Senator ultra smart 4k مجانا من الموقع الرسمي
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع