القائمة الرئيسية

الصفحات

تحميل برنامج يلا شوت Yalla Shoot للاندرويد الإصدار الجديد

تحميل برنامج يلا شوت Yalla Shoot للاندرويد الإصدار الجديد
تحميل برنامج يلا شوت Yalla Shoot للاندرويد الإصدار الجديد

 اقول له اضغط عليها ضغطه بس هتفتح طبعا ده الكاميرا جايبه شكل الاستوديو بتاعي اللي انا بصور فيه وانا قاعد موجود كاميرا وهكذا طبعا تقدر تعمل زوم كده او او ممكن تيجي تضغط على الاسهم اللي في البرنامج دي يعني ممكن ننزل تحت شويه نرفعها لفوق شويه ما فيش اي مشكله اوكي يمين تحرك يمين وليكن حركها شمال عادي بقى براحتك يعني تقدر تعملها تحركها براحتك طيب جوده الصوره واضغط علامه سي في اللي فوق دي يا جماعه كده اصبحت الصوره hd يعني هي كانت الاول hd بس دلوقتي فورتشن ازاي نقدر بقى نركب الميموري للكاميرا دي بكل بساطه بتيجي على الزرار الاسهم هنا كده تطلع الكاميرا لفوق خالص يعني بتخليها تروح لفوق خالص اخر حاجه اوكي وتسيبها كده تعالوا ، تنزيل برنامج يلا شوت 2024 ،دي شكل الكاميرا يا جدعان بص هي انا طالعه ما رفعتها لفوق خالص، عايز برنامج يلا شوت ، هتيجي امتى هنا هتلاقي ان في مكان لتدخيل الكاميرا هنا شفت يعني ده مكان ثواني اهو طبعا ده في مكان للكرت اهو وفي مكان تقدر تعمل منه.



 ريست يعني نرجعها وضع مصنع اوكي طيب هي كده شغاله زي الفل عادي ممكن البرنامج الاقيها كده ممكن اجي على الاسهم دي وانزل الصوره ظهر لقيت ت، تحميل برنامج يلا شوت للكمبيوتر ،ليفوني وانا واقف طيب فاضل لك حاجه من بعد الحاجات دي ازاي نقدر نركبها بقى لها قاعده كده ومسمرين تعالوا برده نشوف ازاي نقدر نركبها وارجع لك ثاني طريقه تركيب الكاميرا بكل بساطه انت دي المس، تحديث برنامج يلا شوت ،امير اوكي دي المسامير بتاع ثبت دي في السقف بمسمرين او في الجنب براحتك يعني بتحطها كده تعملها كده تثبت بس المسمارين دول.

تنزيل برنامج يلا شوت


 في السقف خليها كده مثلا في السقف فوق هنا كده اوكي وبعد كده نجيب الكاميرا بتاعتنا يعني نجيب الكاميرا بتاعتنا ونحطها كده ونلفها ندخل لها مكانين لدول طبعا، تحميل برنامج يلا شوت حصري ، بتيجي على قاعده الكاميرا ليها مكان هنا اهي بيخش تخش في القاعده كده وتلفها بعد ما اتحركها يمين كده طبعا اخر حاجه حابب اقولها لك الكاميرا دي بجنيه سعر ممتاز تقدر تفتحها من بره البيت تكلمهم، برنامج يلا شوت يلا شوت ، في البيت جميله بتبعث لك اشعارات بتسجل ايام كثير حتى بتاخذجيجا يا بخفي حاجه رائعه تقدر تتصل بيها تشوف اطفالك من بره تط.



من عليهم تكلمهم حتى لو ما بيذاكروش هي بصراحه حاجه ممتازه جدا وسعرها رائعجنيه بس طبعا لحد هنا حلقتني منين هنتكلم النهارده عن صفحه الراوتر صفحه ، تطبيق يلا شوت لا يعمل ،الراوتر ما بتفتحش ليه السؤال ده كتير ان صفحه الراوتر بتاعتنا ما بتفتحش بنكتب الاي بيما ترضاش تفتح طيب انا بعمل الحلقه دي النهارده ليه هعمل النهارده الحلقه دي عشان اقول لك ايه هو افضل متصفح، يلا شوت تنزيل برنامج يلا شوت ، بقى تقدر تستخدمه وتفتح بيه في مشكله مهمه جدا ان جوجل كروم بعد ما تحدث او متصفحات الجديده زي فيها زي موضوع امان كده شوي.

تنزيل برنامج يلا شوت 2024


ه فبتيجي تفتح صفحه الراوتر بتكون النتيجه زي ما انت شايف كده بقول لك لا يمكن الوصول الى الصفحه او ما يقدروش يعني مش قادر اوصل اطلع لك برده زي ما انت، يلا شوت برنامج يلا شوت ، شايفها كده والشكل اللي قدامك ده سواء من التليفون او من الكمبيوتر يعني في حد يقول لي انا بحاول اخش على صفحه الراوتر من الكمبيوتر او انا بحاول اخش عليها من الواي فاي انا داخل دلوقتي وصل ، تنزيل وتحميل برنامج يلا شوت ،بالرقم تحديهم صفحه الراوتر بكل بساطه اول متصفح اسم يوسي براوزر هسيبه لك برده في الوصف تحت الحلقه دي يوسي براوزر ده اكتر .



واحد انا بايده لك وجميل وظريف في واحد ثاني اسمه فونيكس براوزر اوكي ده برده ممكن تنزله على التليفون عندك وتقدر تفتح بيه اعدادات الراوتر وبيفتح معا، تطبيق يلا شوت نتائج المباريات ،كوا جميل جدا وظريف كده فعشان كده انا بفضل بصراحه يوسي براوزر الاول خلاص يبقى ثاني واحد اللي هو فونيكس وبرده هسيب لك اللي انت بتاعته في الوصف تحت الحلقه دي طيب ثالث متصفح جميل ، تطبيق يلا شوت بث مباشر ،جدا موجود في التليفونات السامسونج يعني انت لو معك تليفون سامسونج في حاجه اسمها انترنت براوزر خلاص بيكون تحت بالشكل اللي انت ش.

تحميل برنامج يلا شوت الاصدار القديم


ايفه دوت في كل التليفونات السامسونج لو استخدمته هيفتح معك صفحه انت لو عندك التليفونات دول الثلاث برامج او الثلاثه براوزر اللي ممكن تستخدمهم اثنين لاي ، برنامج يلا نغير sbc ،تليفون وواحد للتليفونات السامسونج فقط اوكي يبقى دول الثلاثه طيب نيجي بقى اللي عنده كمبيوتر يستخدم ايه في برنامج جميل جدا متصفح للكمبيوتر اسمه سنت براوزر حاسب لك برده ننكته في الوصف ، برنامج يلا شوت مباريات اليوم ،تحت سنتوب جميل جدا وبيفتح الراوتر الحلقه دي اوكي انا عملت الحلقه دي عشان اقول لك المتصفح الانسب لفتح صفحه الراوتر وما يعملش مشاكل معاك لان واجهتني مشكله قريب كنت بحاول افتح صفحه راوتر ومش راضيه جربها جربت عليه اوبرا منفعش ال.



ثلاثه من الكمبيوتر جوجل كروم على الموبايل منفعش جربت مذلهفوكس على الموبايل ما ينفعش المهم ان انا اخذت الراوتر ورحت الفرع بتاع وي وقلت لهم الر، برنامج يلا شوت مباريات ،اوتر ده غالبا بايظ يعني اوكي كانت بتطلع لي رساله زي ما انتم شايفين كده قدامكم وقلت لهم تقريبا الراوتر ده بايظ يعني في مشكله في الفرح متصفح اسمه فونيكس يعني بينصحني بيه ده كان جميل جدا ليك ف، برنامج يلا شوت ماتش الاهلي ،ي التعليقات تحت انك تفتح بيه صفحه الراوتر سواء جوجل كروم سواء موزي اللي بيشتغل معاك وما بيعملش مشاكل اكتبوا في الكومنتات تحت عشان الناس تستفاد يعني الناس هتخش تشوف الحلقه دي وان انت بتقول انه ما بيعملش مشاكل معاك وكويس النا.

تنزيل برنامج يلا شوت الجديد


س بتبدا تستخدمه بالاضافه طبعا اللي انا شرحتهم في الحلقه لحد هنا حلقتني تكون انتهت معكم النهارده ما تنساش تضغط على علامه الحمراء سلام عليكم طبعا رابط، برنامج يلا شوت مهكر ، شركه وي عن فانا قابلته قدام الفرع شركه بالشركهالراوتر ده في حدود جنيههتبقىجنيه يبقىلخط التليفونجنيه للانترنت وهتقول له انا مش محتاج الراوتر تطلع بقى تشتري واحد من ثلاثه اللي انا قلت لك واحد، برنامج يلا شوت موبايل ، من الثلاثه دول هتشتريه هتبقى الدنيا بسكويت معاك بس انا ما بحبش بصراحه راوترات شركه وي او السوفت وير بتاعهم او كده يعني انا بفضل انك تجيب راوتر على حسابك لو انت عايز تجيب راوتر الشركه برده ما فيش مشكله انا قلت لك الاسعار طيب حد ثاني يقو.



ل لي طب انا عندي اف تي تي اتش خطوط الضوئيه عايز بقى اجيب خط ضوئي جديد هتعمل ايه هتدفعجنيه للتليفون اوكي لان انت التليفون بيجي لك على خدمه الا تشتري بقى، برنامج يلا كورة مباريات اليوم ، جهاز من اثنين من شركه وي لخدمه الاف تي دي اتش عندك جهاز في واحد بورد او اثنين بورت تقريبا واحد بورد الجهاز ده في حدودجنيه احسبها لك في عالم التعجبه هنا فوق جهاز قوي وحاجه تمام وهواوي وزي الفل الجهاز ده بيتباع بشامل الضريبه يبقى عندك لو انت عميل بقى اف تي كي اتش هتجيب جهاز او ان ، برنامج يلا كورة مباشر ،تي عندك حاله اثنين بورت بيتباع بوعندك اربعه بورت بيتباع بجنيه اسمها تقسيط كان الاول في تقسيط وبتدفع لهم تقريباجنيه في الشهر وحاجات كده يعني ولكن دلوقتي الموضوع ده برده هيبقى كاش غالبا يعني ده اللي انا فهمته من الدعم الفني لما اتكلمت معاهم م.

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
احدث ملف قنوات سيناتور الترا سمارت 4 كيه شامل قنوات عربي كامل
احدث سوفت وير رسيفر Senator ultra smart 4k مجانا من الموقع الرسمي
اكواد تفعيل iptv رسيفر سيناتور تيك توك برو اعادة تنشيط الاجهزة المتوقفة
كود رينبو tv 2024 تفعيل اشتراك مجانا
احدث ملف قنوات Senator TikTok Forever PRO شامل نايل سات عربي
احدث سوفت وير رسيفر سيناتور تيك توك برو شامل ملف iptv مجانا
ملف قنوات hyper x7 2024 مرتب كامل
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع