القائمة الرئيسية

الصفحات

تحميل تطبيق موفيز لاند

تحميل تطبيق موفيز لاند
تحميل تطبيق موفيز لاند

 هيبقى على الكمبيوتر قلت له انا واقول له هنا بيقول لي حط لي باسورد تبدا حضرتك تعمل نيكس تبقى عامل الباسورد ده تقفل الحاجات دي كده قفلناهم وابدا اضغط كلمه اقوى بعد كده تضغط كلمه هيبدا يقول لك يا اسطى الحمراء بتاعه الحلقه دي عشان يوصل لك كل جديد في حاجه اسمها بوب هنا ازاي نقدر ننزل ويندوزللاجهزه اللي ما بدعمش الامكانيات دي برده لينك البرنامج الوتس تحت الحاله دي تعالوا نشوف مع بعض ازاي نقدر ننزل ويندوزعلى الكمبيوتر عندنا وارجع لكم ثاني بعد ما الرساله موضوع عربي تمام كده وابدا اقول له تيجي هنا تضغط على كلمه يبدا هنا يقول لك معك ما عنديش سيليوم نبقى نعمله بعدين بتبداروم فممكن تنزل براحتك يعني انا هقول له ويندوزيوم عشان يكون حجمه جي ف، تطبيق موفيز لاند الاصدار القديم ،ي ايه دي في حته في الاولميجا ما تنفعش دي حته بالجيجا بايت يبقى، تطبيق موفيز لاند للايفون ، هي دي اللي هتنفع اولا مكتوب عليه جي بي غالبا يعني اوكي طيب وعندك هنا برده دي حته بالميجا بايت ودي جيجا بايت برده خلاص يبقى ان.



ا بقف على اول وا اوكي مجرد ما عملت كده واقول له نيكست الويندوز طبعا هنا بيبدا ينسخ الملفات سيبه براحته خالص قل له هو محتاج يعمل قب وليكن كده ، تحميل تطبيق موفيز لاند من ميديا فاير ،الكيسه بتاعتي ما اضغط عليها كده هو هي مش عايز الكلام ده كده طبعا زي ما النهارده عن ازاي نقدر ن وتساب تبع الكمبيوتر عندنا وبنخش على حاجه تعالوا نشوفتعالوا نشوف مع بعض ازاي نحول الفلاشه بتاعتن، تطبيق موفيز لاند للكمبيوتر ،ا بوتابل نخلي عليها ويندوزفي حلقه النهارده تعالى نشوف وارجع لكم ثاني بعد شكل البرنامج الجماعه يبدا يفتح معانا البرنامج بالشكل اللي.

تحميل تطبيق موفيز لاند


 انتم شايفينه ده طيب هو اوتوماتيك كده فوق هنا راح عرف ان في فلاشه راكبه قال لي في عندك فلاشر اسمها اتش ودي حجمهاميجا بنبدا هنا نعلم على كلمه اوتو، تنزيل تطبيق موفيز تايم ، فورمات انا عايز اعمل فورمات للفلاشه فرص سي اتش اس اوكي فور سي اتش اس دي عموما عشان تبقى الفلاشه بتاعتنا مش شغاله على شغاله دي نسخ الويندوز اللي هو بيقبل يعملها على الفلاش هبد، تطبيق موفيز لاند مهكر ،ا اعلم هنا صح بيقول لي يا باشا دخلني بقى الثورس الايزو صوره الاسطوانه الويندوز اللي عندك فين الايموجي اللي انت حملتها من.



 مايكروسوفت او حملت ويندوزفين عندك على الجهاز تبدا تضغط هنا كده وتختار صوره الويندوز اللي عندك فين على الجهاز الي نسخهاللي عندي اخر نسخه، تطبيق موفيز فور يو للايفون ، خلاص بتيجي تحت كده وبعد كده تضغط جوه مجرد انا بتختلف من جهاز للتاني وعلى حسب نوع الفلاش تبدا الفلاشه بعد تتفرمت ويتكتب عليها حاجات المهم الشريط ده هيفضل يملا يملا يملا هتسيبه حوالي ربع ، تحميل تطبيق موفيز لاند للايفون ،ساعه لغايه ما يكتب لك في الاخر معلش هتفضل هنا في الموضوع ده حوالي من ربع ساعه لثلث ساعه لغايه ما تخلص نسخين ملف الويندو.

تحميل تطبيق موفيز لاند مهكر


ز على الفلاشه لغايه ما الشريط ده يوصل ابطال البوت هنا ان انا ابدا اموت من الفلاشه وابدا اعمل الانتر هتطلع لنا قائمه زي ما انتم شايفين كده نبدا نضغط انترنا هي، تحميل تطبيق موفيز فور يو للايفون ،بدا بقى السيت اب من الويندوز هو هنا بيقول لك ويندوز هيبدا الويندوز الحمراء دي بتفعل الجرس تحت الحلقه دي عشان يوصل لك كل جديد واخر حاجه حابه اقولها لك نور باسم الشبكه الباسورد واخف، هل تطبيق mondly مجاني ،اء لو انت عايز تخش من الراوتر بتشتغل تاني اطلع لك الرساله دي خلاص في تليفون سابدا انا دلوقتي اروح على اعدادات الواي فاي انا.



 عايز اروح بقى اغير اعدادات الواي فاي اجيبها منين هتروح على اللوكال بعد كده هتجيب دبليو لان اللي واير اوكي هنلاقي هنا صفحه الاعدادات بيقول لك اول حا، موفيز لاند تحميل التطبيق للايفون ،جه كده تقفل الخمسه ممكن تقول له كده يبقى انا كده قفلت الشبكه الخمسه عايز اشغلها تاني اقول طيب هنخلي بالنا احنا ما نقفلش او نفتح شبكه من التليفون لان انت كده ممكن تقفل الواي فاي فما تعرفش تخش ، تحميل برنامج موفيز لاند مجانا ،عليه تاني لو انت بتعمل الكلام ده من الواي فاي يبقى احنا عرفنا دي بتعمل ايه هنبدا ننزل تحت هنا كده هتلاقي دي اعدادات الشبكه اول تعير.

تحميل تطبيق موفيز لاند 2020


 لاعدادات اللي هتعملها هنا دي للشبكه الاثنين واربعه في بي جي ان هنا اهي ده المود لو انت عايز تقلل سرعه الانترنت او تخليهاميجا عشان الباقه توفر معاك ممكن ت، ماهو تطبيق موفيز لاند ،جيبها على دي المود بي يخلي سرعه النت مش بتبقى قويه جدا فما تستهلكش نت زياده يعني ايه للواي فايولو عملت كده وتخليك شغال بالشبكه الاثنين واربعه ده في حاله انك عايز تقلل السرعه او تخفض الس، مشاهدة اخر الافلام الهندي على تطبيق موفيز لاند ،رعه طيب لانها هي س اخر واحده تحت كده دبليو لان اس اس اي دي هنلاقي هنا بقى اسم الشبكه وهنا الباسورد فدي طبعا حاجه مهمه هبدا امسح الباسورد كده دي الاعدادات دي يا جماعه للشبكه الاثنين واربعه خلاص يبقى دي اول حاجه كده للشبكه الاثنين واربعه ط.



ب عايز الشبكه الخمسه اهي اللي جنبها اون تحت دي اللي هي شغاله دي هنبقى نروح لها دلوقتي طيب قال لي هنا اسم الشبكه ايه اس اس اي ممكن هنا احط باسو، موقع موفيز لاند تطبيق الاندرويد ،رد بقى تمسح الباسورد القديم هتجيب لينكربشن زي ما انا عاملها كده وابعته بي اس كي اي اي عشان يبقى كل حاجه يعني شغاله الاثنين براحتك ممكن على دي وممكن من اربع حروف وعلامه ناقص واربع ار، تطبيق موفيز لاند للاندرويد ،قام طبعا انا هنا هعلم على الشوباسورد عشان انزله لك انا عملت مثلا الباسورد هنا عشان نعمله اربعه دبليو داش اللي على ناقص خلاص دي غير الاندر سكول اربعه دبليو قديشلو جيت برده على الشبكه الخمسه نروح عليها انا برده هنا عامل نفس الاسم ليه نفس الا.

تحميل تطبيق موفيز لاند القديم


سم يا جماعه انا الشبكه الاثنين والرابعه بتروح بعيد ما بتدينيش نت سريعه قوي زي الخمسه فانا بعمل الاثنين نفس الاسم واثنين نفس الباسورد وغسيل القنوات اوتوم، تحميل برنامج موفيز لاند للايفون ،اتيك وابدا احط الجديد نفسه هو هو زي اللي عملته هنا اعمله هنا اربعه دبليو اوكي بعد ما عملت كده متاكد اعمل شو اقول له الله اوكي وفوق هنا الله يبقى انا كده غيرت الشبكه الاثنين واربعه الشبكه اس، تنزيل برنامج موفيز لاند للايفون ،مها ديوودي شبكهجيجا عشان اقدر افرق حد ثالث يقول لي طيب انا عايز اخفي بقى الواي فاي عايز اخلي الشبكه الخمسه دي مخفيه اعملها ازاي كل الموضوع هتيجي هنا على دي تقول له كده دي اصبحت شبكه مخفيه ولكن نصيحتي ليك قبل علوش في حروف كعبه و.



سمول خليه عباره عن حرفين مثلا وصوت خالص لا يكونوا الاثنين كابيتال الاثنين او تخفي الشبكه خلي اسم الشبكه حاجه بسيطه يعني حرفين بس اوكي ولكن انا هنا هي بسيطه ا، كيف احمل تطبيق موفيز لاند ،ساسا طب لو عزت اخي الشبكه الواربعه نفس الكلام هطلع على اس اس اي دي هايت اعمل اون اوكي اتاكد برده الناس مش شبكه بسيط ومش كابيتال ولا سمول ولا كده ولا حرف سمول فلازم تبقى متاكد من الاثنين قبل ما تضغط ودين حاجه على اس اس اي دي هايد اللي هو اخفاء اسم الشبكه اعملها اوف اقفلها تاني كده انا ، تحميل تطبيق موفيز فور يو للاندرويد ،ظهرت الشبكتين بتوعي لحد هنا اكون علمتك ازاي تغير اسمه باسورد الشبكه تغير الشبكه تقفل شبكه معينه تفتح شبكه كل حاجه عن اعدادات الواي فاي او ازاي تظبط اعدادات الواي فاي بالنسبه للراوتر دوت او ت طبعا وديني رجعت لك يعني يا رب حلقتي تكون مو.

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
افضل طرق اعادة تفعيل evdtv plus اشتراك مجاني
اكواد تفعيل iptv رسيفر سيناتور بلاتينوم Senator Platinum لكل أجهزة الريسيفر
احدث ملف قنوات رسيفر سيناتور بلاتينيوم نايل سات عربي ومتحرك جميع الاقمار
احدث سوفت رسيفر سيناتور بلاتينيوم من الوكيل ولاول مره
اكواد تفعيل iptv رسيفر سيناتور 4040 تحديث اونلاين واعاده تفعيل السيرفرات الجديده
احدث ملف قنوات Senator 4040 نايل سات عربي
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع