القائمة الرئيسية

الصفحات

رسيفر نوفا اي ماك درويد فوركيه Nova I-Mac Droid 4K

رسيفر نوفا اي ماك درويد فوركيه Nova I-Mac Droid 4K
رسيفر نوفا اي ماك درويد فوركيه Nova I-Mac Droid 4K

هيدفع الحكومه ولا مين بالظبط يا حضره الوزير ليه ما تسالناش نفسنا سؤال قد كده الناس اللي طالعه زعلانه دي في مشكله عندك ولا ما فيش مشكله يا جماعه كل الاعلاميين يا يوتيوبرز مصر طالع ووصل مليون في مشكله عندكم ولا لا في طيب ايه ايه بقى الحلول اللي انت هتحلها يعني انت سيادتك يا شركه وي اتصالات بتتقال انا بعيد عن ده كله حضرتك في مشكله عندك ايوه في مشكله هنحلها ازاي ضعف الباقه للناس يعني خلي ضعف الباقه للناس بنفس الفلوس عاملين نقول ده مصر هي الاولى على افريقيا في سرعه الانترنت حضرتك هي مش مشكله بسرعه انت ليه بتحول المشكله يعني انت انجزت وخليت الصوره حلوه فعلا تحسب لشركه وي والسرعه جميله وظريفه ولذيذه ولكن الباقه بتخ، nova i-mac droid 4k ،لص بسرعه الباقه بتخلص بسرعه الباقه بتخلص بسرعه نحل الموض، nova i-mac pro 4k سعر ،وع ازاي عايزين حلول ادونا حلول يا جماعه في مشكله في معنى ان في مليون واحد طلع بهاشتاج ان في عند حضرتك مشكله انا بناشد السيد.



 الرئيس السيسي بقول له حل الموضوع في مشكله والمشكله عماله تكبر ودلوقتي يعني ما فيش اي حلول احنا دلوقتي بنقول الباقه بتخلص بسرعه ما بنشتكيش، nova i-mac pro ، من سرعه الانترنت ان الباقه بتخلص بسرعه في مشكله عند حضراتكم يعني دي بقى بسيطه ولا دي كمان مش قادرين عليها ولا احنا لازم نموت الناس يعني مش عارف الناس كلها مخنوقه في ناس بتقول لك في م، nova i-mac fly ،شكله عند حضرتك ايه بقى الحلول ما حط لي خطه قول لي كمان سنه انا بصراحه قرفت انا بصراحه قرفت اللي انا بشوفه في الاعلام ده يع.

رسيفر nova i mac fly


ني حاجه تضايق تضايق جدا والله انا زهقت بصراحه طبعا تحياتي ليكم وكانوا معكم احمد حمدان من قناه سلام عليكم اغنيه غير محدود في مصر انترنت يردوا انا ، nova i-mac سعر ،في ارد على ولكن الشركات على الكميه اللي انت مديها لي بتخلص بيقضيوني بالعافيه جايب راوتر يعني اي حد النهارده مطلع وصله لجاره دفعوا غرامهالف جنيه غلص العقوبه على اللي يعمل وص، سوفت nova i mac pro ،لات ما تاخدش الشعب كله بذنب حد اعمل لي مثلا الباقهجيجا بنفس السعر بجنيه ولما النت يخلص خليها ليميجا مفتوح خليهاميجا مفت.



وح اوكي ولكن ما تقطعش النت خالص في حلول كثير لو طلبت من الناس حلول في حلول كثير للي عايز يحل انما اللي عايز يكسر فلوس بس وما يسمعش للعم، رسيفر نوفا اي ماك درويد فوركي nova i-mac droid 4k ،لاء ازاي انتم الشركات انترنت كبيره بتدوا العملاء انتر انا ان مليون واحد شارك في الهاشتاج انت بتقول فيمليون خط في مصر لو لو يعني حضرتك من كل مثلاواحد عنده تويتر فمعنى ان وصل الهاشتاج وصل مل، ملف قنوات nova i-mac ،يون على تويتر فدي دي لا معنى كده ان في كارثه لان انت كده المليون عايزين الانترنت يكون او مثلامليون مندول عايزين انا كده ان في .

سعر رسيفر nova i mac droid في مصر الآن


عندك مشكله في عندكم شركات الانترنت مشكله جهاز القومي لتنظيم الاتصالات مشكورا يشوف حل يزودوا الباقات بنفس الفلوس يعني خشوا شوفوا لنا حل في الشركه ، سوفت nova i mac ،ده ردي للي اتقال في مجلس الشعب واللي اتقال ان احنا مش قادرين نعمل النت غير محدود حضرتك فيها من تسع شهور تقريبا بالضبط والشركات ما عملتش حاجه ما ضعفتوش الباقات ليه ما اعرفش م، nova imac fly 2024 ،ا تكلمتوش ليه يعني ما تناقشتوش ليه برده ما حصلش والشركات فلذلك الهاشتاج المره دي مستمر اقوى والدعم اقوى وكل الناس اللي على الا.



نترنت بتدعم هاشتاج انترنت غير محدود في مصر فاتمنى من كل الناس لو عندك تويتر خش اعمل ريتويت هسيب لكم حلقه ان شاء الله هشرح فيها ازاي تعمل ريتو، nova i-mac droid ،يت وتدعم الهاشتاج ده على تويتر لو عندك تويتر لو ما عندكش تويتر لكل ما عارفك ده اللي انا طالبه منك لو الحلقه دي حاسس انها بتنقل صوتك او حاسس ان انا هفيدك في الموضوع دوت خش اعمل سبسك، nova i-mac fly سعر ،رايب من هنا افعل الجرس تحت الحلقه دي عشان يوصلك كل جديد كان معكم احمد حمدان من قناه سلام عليكم متكسر برضه تحياتي ليها طبعا .

nova i-mac fly 4k


مع القطا اساسا يعني توته مش عاجبهم فكره ولكن في الكوته احنا دعموا الهاش عايز يغير الموضوع طلع من الانترنت وابقى راضي عن الخدمه بقول لك العملاء كله، huawei nova i8 ،ا زهقانه اوكي طيب انت كعميل خش اكتب لي هنا تحت الحلقه دي ادعم هاشتاج انترنت بلا حدود او ادعم هاشتاج انترنت غير محدود في مصر وفكرتي عايز الانترنت يكون ازاي يعني انت نفسك الانترنت ، ملف قنوات nova i mac pro ،في مصر يكون ازاي يعني طالب منكم تكتبوا لي هنا انا عايز الانترنت كل واحد الدنيا افكار يا جماعه تحت الحلقه دي وتبقى انا بعد عام هشتاج انترنت غير محدود في مصر تحت الحلقه دي عشان الشركات تشوف اوكي اخر حاجه احب اقولها لك لو انت شايف الحل.



قه دي مفيده او انا بوصل صوتك اضغط على علامه قناه بسم الله الرحمن الرحيم حلقه جديده معاكم النهارده احمد حمدان هنتكلم النهارده عن انترنت بلا حدود في م، نوفا ايماك برو ،صر وانترنت غير محدود في مصر الهاشتاج ده يا جماعه للسنه الثانيه بيكسر الدنيا على تويتر بيبقى الاول على مصر لثاني مره خلال سنه برده الشركات ما بتشوفنيش الله يخليك معي طبعا بحكم ان قناتي بتتكلم، نوفا ماك فلاي ، عن الانترنت في مصر مختص يعني بتكلم عن شركات وشركه الانترنت فودافون وهكذا دايما دايما بتطلع الناس تقول لي ان الباقه مش بتقضينا الباقه بتخلص بسرعه ونبدا نشوف حلول ونلتف الراوتر البحيث ان احنا نخفض سرعه الانترنت عشان الباقه ت.

سعر nova i mac pro


قضيك صدقني انا صدق بصراحه عندي كلها وواحد ثاني بيخلص على طول يتناسف طيب كل حد النهارده بيطلع يتكلم انا عايز اسالك سؤال الباقه بتاعتك بتقضيك للا، nova i mac droid سوفت ،نترنت المنزلي انا مش عارف اقول ايه طبعا اتكلمنا قبل كده انا مش عايز سرعهيعني انت مديني سرعهيا عم خليهاخليهاميجا خليهاميجا مفتوحه خليهم شويه يعني اقللوهم شويه ويزودوا لنا الباقات خلو، رسيفر nova i mac pro ،ها يلخصوا الثمن شويه خلي لي في باقات امنه اعملوا اي حاجه شوفوا مع الجهاز القومي لتنظيم الاتصالات اي حلول نخلي مثلاجيجا بنفس الفلوس مثلا في الباقات المحدوده اوكي تعملوا لنا باقات سرعات اقل انظمه انت كفرد بتحلم النت يكون في مصر ازاي بس اكتب لي.



 هنا اكتب لي تحت كده انا عايز باقه كذا بسعر كذا اكتبوا يا جماعه اكتبوا مش عايزين صوتكم وانا مش عاجبني انت كشخص في دعاوي طلع بتخدم الشركه انت جاي في فتر، نوفا ماك برو ،ه الذروه وتفصل النت مش عايز يعني الناس كرهت كرهت موضوع شركه وي وكرهت الشركات بسبب موضوع النت المحدود فانا بخاطب كل الناس يا جماعه شوفوا حلول شوفوا حلول فيالف حل انك تخلي في باقات قليله في حياتنا بقى اكتر يعني نتمنى من الشركات اللي انا تعمل كده وانت كفرض خش قول رايك تحت ، نوفا اي ماك برو ،الفيديو ده اكتب بتحلم النت في مصر يكون ازاي اعمل حلقه ثانيه على الموضوع ده برده اتمنى يعني يا رب ان رسالتنا توصل لو الموضوع ده يهمك برده اعمل الجرس عشان يوصلك كل جديد من تحت الفيديو ده تحياتي لكم وكان معكم احمد حمدان من قناه سلام .

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
اكواد تفعيل iptv رسيفر Senator Captain 4K بطريقة مجانية
احدث ملف قنوات Senator Captain 4K شامل نايل سات و متحرك عربي و انجليزى
احدث سوفت وير سيناتور القبطان 4k مجانا من الموقع الرسمي
اكواد تفعيل iptv رسيفر Senator ultra smart 4k في الاردن والسعودية ومصر
موسوعة اكواد apollo iptv تجديد يناسب كل انواع الرسيفرات hd
احدث ملف قنوات سيناتور الترا سمارت 4 كيه شامل قنوات عربي كامل
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع