القائمة الرئيسية

الصفحات

تطبيق الماتش تي في لمشاهدة جميع المباريات

تطبيق الماتش تي في لمشاهدة جميع المباريات
تطبيق الماتش تي في لمشاهدة جميع المباريات

جنيه زي ما طعم البا جاي معاك بيكون ليكيوم كمان في الشهر الجديد تقدر ايه هي كده لسه بقى ان انت لما بتخش في الشهر الجديد مش بتبقى بتسحب من الباقه الاضافيه لا ده انت بتسحب من الباقه الاساسيه تاني لو خلصت الباقه الاساسيه بتاعتك هتروح تاخد بقى من الاضافه من الاضافيه تاني على حسب اللي انت ناوي تعمله اوكي طيب انا دلوقتي خلصت بختي مثلا في نص الشهر وفاضل لييوم اشحن الباقه الاللي بتدينيماشي وليكن بس هحاول اخلص الجيجات بتاعتي دي في اليوم اللي فاضلين فاضل لي على ميعاد باقه الجديدهايام شحنت العرض احاول اخلصه في العشر ايام اللي فاضلين ليه لان انا لو تترحل معايا اوكي ولكن هيبقى استهلاكي من الباقه الاساسيه الاول لو خلصتها هبدا اسح، تطبيق لمشاهدة الماتشات ،ب من اضافيه دي اوكي فده لازم نبقى احنا عارفينه حبيت ارضح الك، تحميل تطبيق الماتش للاندرويد ،لام ده الباقه الاضافيه صالحه ليوم تستخدمها ولكن هي مش بتديك فتره سماح زي الباقه الاساسيه خلينا عارفين كده ده اللي حبيت اوضح.



 الحمراء دي وتفعل الجرس من جنبها من تحت الحلقه دي عشان يوصل لك كل جديد واكون سعيد طبعا عملت لايك او سبت لي كومنت تحت الحلقه دي لحد هنا حلق، تحميل تطبيق ماتشات لايف ،تين السلام عليكم الدين برده الابلكيشن وجوه الموقع عشان كده عملت لكم الشرح دوت تعالوا نشوفوا مع بعض وارجع لكم تاني بعد ما نخلص الموقع على الباقه الاضافيه دي بيجيب لي دي بنلاحظ ان هنا ساعا، تطبيق ماتشات اونلاين للايفون ،ت الشحن زي ما انتم شايفين ساعهجيجا الساعهساعهولكن ده اشتراك بيقول لك تجدد تلقائي يعني انت لو اشتركت هتتجدد كل مره هروح اقو.

تطبيق موزماتش


ل له لا بقى لو مره واحده هنبص نلاقي العرض ظهر بقى هنلاقي انك لو شحنت بجنيه هتاخدجيجا بدلجيجا ولو شحنت بيبقى انت لو شحنت بهتاخدولو شحنتهتاخ، تطبيق ماتشات كاس العالم ،دفلوس الشحن بتكونيعني دي السعر من غير الضريبه هو هنا بيقول لكجنيه بدون الليره % الضريبه يعني انت لو رحت تشحن من فرع وهي هتشحنلو رحت فوري هتشحنعشان الجنيه بتاعه فوري ، برنامج في الماتش ،برده كذلك علىطبعا ده ابلكيشن يا جماعه بنبدا نظهر على باقات اضافيه بيفتح كده تقول له باقات اضافيه تاني في باقات الشحن طبعا ليفل .



بلاي ستيشن هي تضاف اوتوماتيك ليك كل شهر فمش هتلاقي ان العرض ظاهر نرجع هنختار بقى لا مره واحده انا عايز اشحن هنلاقي عرض ويظهر تحت اهو يا، برنامج الماتش على ميدي 1 ، جماعه لو شحنناجيجا هناخذولو شحنناهناخذدقيقه طيب الجيجا ببالضريبه اوكي تدفعجنيه تاخذجيجا وال تاخدجيجا بدلهو ده عرض رمضان لشحن الباقات يا جدعان لحد هنا حلقيتي تكون انتهت معكم احمد حمدان تح، برنامج الماتش صدى البلد اليوم ،ياتي وتشد في الاكونت اللي احنا هنعمله اي حاجه المهم ان انت ما تخ لو قلت له ابدا التجربه جوجل هيطلع لي في المحمودي وقلت له كدهج.

تطبيق ماتشات لايف


نيه دلوقتي عبده احط هبدا بصراحه يبقى كل حاجه رحت هنا بصيت على حلاقي وي وتش نتعلم عليها صح ممكن اعمل الغاء الاشتراك لو عملت اداره الخدمات قال لك ، تطبيق لسماع الماتشات ،في باقات اضافيه انت السعرجنيه اهي من وي واتش ات انا كده اشتركت في برده عشان تبقوا انتم فاهمين الدنيا طبعا بنيجي ندخل على الستور او المتجر بتاعنا بتاع جوجل تمام نكتب فوق هنا كلمه فتح اوب، شاي الماتشا العضوي ،ل بيبدا يفتح معايا الشكل ده يقول لك جيت ستارت او ساين انا هقوله ساين الدخول في كلمه اي ار فوق هنا جميع اللي هي عربي لو انت حاب.



ه بالعربي طريقه العربي لو عايز تبدا ابدا التجربه الان طبعا ده هتسجل من اول وجديد انما انت لو عندك اضغط تسجيل دخول طبعا في ثلاث حاجات ينفع اسجل بيه، تطبيق سو ماتش ،م تسجيل الدخول عن طريق حساب ابل او عن طريق الفيسبوك او عن طريق جوجل انا بفضل موضوع جوجل ولكن انا لما جيت اسجل سجلت بالفيسبوك بتاعي فممكن تقول له تسجيل دخول عبر فيسبوك وا، تطبيق سبورت ماتش ،لموضوع ده وممكن تحط الايميل بتاعك اللي انت سجلت بيه طبعا هنا حطيت الايميل وهنا كتبت الباسورد بعد ما عملت تسجيل الدخول بيبدا يق.

برنامج الماتش للايفون


ول لي انا عرفت ان الشخص اللي بيفتح انت احمد اقول له اوكي اضغط على كلمه احمد دي يبدا يفتح البرنامج بتاعي طبعا عندك اعلان الاختيار ثلاثه مثلا ممكن تعمل ، تطبيق ماتش اون سات ،مشاهده مسلسل ابو العروسه عندك بقى كل حاجه يعني تقدر تتفرج على اللي انت عايزه مثلا اوكي الحساب بتاعنا ده ممكن نفتحه من التليفون او ممكن نشغله على الشاشه شرط ان اكونت واحد يعني ليك حاجه، برنامج الماتش حلقة اليوم ، واحده بس اللي تشغل بيها انا دلوقتي فتحت على الموبايل ما ينفعش اخش من الكمبيوتر هو حاجه واحده بس اوكي لو حابب تخرج من هنا اضغط على كلمه احمد مثلا واقول له تسجيل الخروج اوكي انا كده خرجت من التليفون الحلقه دي عشان يوصل لك كل جديد اض.



غط لايك اعمل كومنت تحت الحلقه دي او علق لي اكتب لي اللي نفسك فيه سواء الحلقه عجبتك او مش عجبتك اكتب لي برده تحياتي لك كمان مره كان معكم قاعدين، برنامج الماتش حلقة امس ، يا جماعه والله الحلقه خلصت ياض سلام عليكم لو الناس بتفضل وبقول لهم يا جماعه انا كابينه مش بيدعم خدمه الفي دي اس ال فهنا انا اقدم طلب لمين هل اقدم طلب لفودافون ولا اقدم للمصريه للاتصالات كده ، برنامج تشغيل الماتش مباشر ،فودافون تيجي تكلمها اختك بتكون بقى بتكلمهم لا هم اللي مسؤولين عن الانترنت بيقولوا لك اه هنقدم لك في الحاله الثانيه اللي احنا اتكلمنا عليها دي الناس اللي هي عايزه تحول البورت بتاعها وهي في شركه نت مثلا فودافون المفروض تقدم لك الطلب ده شركه فو.

تطبيق لايت ماتش


دافون نفسها مش انت اللي تكلم المصريه اتصالات في الحاله دي بالنسبه للانترنت هم ما لوش يعني ما لهمش دعوه بيك فانت المفروض تكلم اتصالات او اورنج في الح، برنامج الماتش بث مباشر ،اله دي ان انت هم اللي يحولوا لك البرج مع المصريه للاتصالات الطلب عند المصريه للاتصالات وهم اللي بيتبنوا الموضوع دوت طيب لو انت بقى موصل من وي مش هتقابلك المشاكل دي طيب، تطبيق بين ماتش ، ثاني حاجه برضو جميله خالص عند وي انها بتديك راوتر عليه اليوزر الادمن يعني ايه اليوزر الادمن يعني بتديك راوتر انت من حقك تعمل لو عندك سوفت وير لي تغير في دي ان اس تغير في الاعدادات كلها تغير في الام تي يو كده فبتقدر تعمل تحكم كامل في ا.



لراوتر بتاعك الشركات الثانيه لا مش في كده الشركات الثانيه بتديكوزر زي مثلا شركه فودافون بتديك حضرتك مثلا بدك تغير الدين اس او بالضغط في الموقع الاباحيه او تغير ، برنامج بعد الماتش ،الام تي يو الكلام ده وما بيظهرش عنك الكلام ده انك تقدر تغيره ليه لان الشركه مدياك راوتر مش من حقه ان هو يغير الفولكنترول يعني مش تقدر تتحكم في الراوتر كله او كده مديك يوزر لصلاحيات معينه او بالميشن طبعا طبعا ضمن الاسباب اللي تخليك توصل برده من شركه وي ان حضرتك اول ما بتيجي تتعاقد مع، تطبيق ماتشات اونلاين ،اهم ممكن تتعاقد ما تاخدش من النوم راوتر تقول لهم انا عايز اتعاقد على انترنت فقط ففي الحاله دي انت بتشتري راوتر على حسابك من بره وتستخدمه وكده في حاله الكنسليشن ممكن تكنسل بعضها بشخص كنسل بعدها بيوم عادي مش هيقول لك انا عايز فلوس عشا.

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
اكواد تفعيل iptv رسيفر senator 666 بطريقة مجانية علي معظم الاجهزه
احدث ملف قنوات سيناتور 666 بكل القنوات الجديده والترددات الحديثه
سوفت تحويل رسيفر سوفت سيناتور 666 شامل قائمة كودات IPTV مجانا
اكواد تفعيل iptv رسيفر senator 888 معدل باكواد iptv تعمل الان
احدث ملف قنوات سيناتور 888 نايل سات عربي ومتحرك جميع الاقمار
احدث سوفت سيناتور 888 يمنحك سيرفر مجاني
اكواد تفعيل iptv رسيفر senator 888 plus بطريقة مجانية علي معظم الاجهزه
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع