القائمة الرئيسية

الصفحات

احدث سوفت ستارنت رامبو StarNet Rambo

احدث سوفت ستارنت رامبو StarNet Rambo
احدث سوفت ستارنت رامبو StarNet Rambo

ين التليفون وبين الشاشه مكتوب لي جاري للتوصيل زي ما واضح قدامك التليفون بقى موجود عندي على شاشه سامسونج واقدر ان انا اتنقل بين التطبيقات وتنقل بين، ferrari iptv code 2024 ، البرامج اللي موجوده معايا واستخدم التليفون واعرضه. على الشاشه اللي موجوده هفصل تليفون شاومي اللي معانا عن الشاشه ازاي باجي اعدادات السريعه وباجي في الصفحه الثانيه عند كلمه كاست وبضغط عليها بلاقي بيعمل قطع للاتصال وبيفصل التليفون عن الشاشه اخر حاجه بقى ، رسيفر ستار نت رامبو ،وانا حابب ان انا افصل كل الاجهزه اللي متوصله عندي.





 بالشاشه يعني انا لو موصل اكثر من تليفون وحابب ان انا افصل الاجهزه دي عن الشاشه ايه الخطوات باجي هنا من الريموت اللي سمارت اللي موجود معا، تحديث اونلاين للرسيفر وملفات قنوات عربي ،يا بضغط على الهوم وباجي هنا في اليمين وبنزل تحت عند قائمه وباجي عند الاعدادات. بتتغير لو اذا قمت بايقاف تشغيل شاشه توقف ظلت الصوره نفسها على الشاشه الاكثر من سا، سيرفر جوسات بلص 24 شهر ،عتين فقط تؤثر على جوده صوره الشاشه هنعمل لاب بعد كده عندي عرض شعار ال جي عند ايقاف التشغيل التلفاز ده متفعل ايه شعار ال جي انا لو جيت ومن الريموت هنا قفلت.


سوفت ستارنت رامبو



 الشاشه بيظهر معايا شعار ال جي ال جي لايفز جود انا اقدر اتحكم في شعار ال جي اللي بيظهر اثناء ايقاف الشاشه او ايقاف تشغيل الشاشه اقدر اظهره واقدر ان انا الغيه من خلال الاختيار ده اثناء ايقاف تشغيل الشاشه صوره لا توجد اشاره الصوره اللي. موجوده معايا او الخلفيه اللي موجوده، فتح القنوات المشفرة على معظم الاقمار ، معايا في حاله ان ما فيش اشاره في القنوات الرسيفر الداخلي انا ممكن الغي الخلفيات اللي بتظهر دي واخليها شاشه سوداء هنا لو وقفنا صوره لا توجد اشاره بلاقي ان الخلفيه بقت سوداء ومكتوب، شركه ستارنت سوفت ستار نت رامبو الاحمر ، عندي لا توجد اشاره هفعلها تبد.





ا ترجع تاني الخلفيه طب القا، خانه التحديث والاي بي وبعد تحميل السوفت يفتح كل شئ ،ئمه دي بتيجي ازاي من الريموت هنيجي هنا من الماجيرك ريموت وباجي عند زرار كاتم الصوت واضغط عليه ثلاث مرات حدد عنصر من القائمه اللي قلنا عليها في الاعدادات، إمكانيات كبيرة مقابل السعر ، والامكانيات اللي تكلمنا عنها القائمه الاخيره اللي موجوده معانا. من القوائم المخفيه اللي موجوده في شاشات ال جي عندي قائمه الوصول السريع انا هنا في القائمه اللي.


ملف قنوات Starnet Rambo سوفت ستارنت رامبو



 ظاهره قدامي بقدر ان انا احدد الارقام من واحد لثمانيه اللي موجوده عندي في ريموت ال جي اقدر اخصص كل زرار منهم وكل رقم منهم لحاجه معينه يعني ممكن اخ، إرخص رسيفر بدون طبق ،صص تطبيق معين او اخصص مدخل hdmi او اخصص هنا في القائمه اللي قدامنا او في الحاله اللي قدامنا احنا مخصصين تطبيق اليوتيوب على زرار رقم واحد وعلى رقممخصصين، أسعار ومواصفات ستار نت رامبو STAR NET ، جهاز الفاير تي فيستك رقم ثلاثه مخصصين قناه دي دبليو الالمانيه واخر حاجه. عندي رقم اربعه مخصصين نتفليكس طيب نيجي نجرب من الريموت اللي معانا انا.





 لو جيت وضغطت على الواحد لمده ثلاث ثواني بيبدا يجيب لي تطبيق اليوتيوب اللي انا مخصصه هنيجي نجرب كده بنضغط واحد لمده ثلاث ثواني بلاقي الشاشه بتفتح ل، أحدث سوفت لجهاز ستار نت ،ي تطبيق اليوتيوب طب لو جيت وضغطت على ينقلني لمدخل hd ام اي واحد اللي موجود عليه جهاز الفاير استك طب لو جيت وضغطت على رقم ثلاثه او زرار رقم ثلاثه اللي م، حدث جهازك بكل سهولة وكمان نزل أحدث ملفات القنوات بالفلاشة ،وجود عندي لمده ثلاث ثواني بلاقي بينقلني على قناه ادي دبليو الالمانيه اللي انا مظبطها مسبقه طب. رقم اربعه كنا عاملينه نتفليكس هاجي اضغط على اربعه لمده ثلاث.

سوفت ستارنت 999tv و ستارنت B1




 ثواني بيبدا ينقلني ويدخلني في تطبيق نتفليكس قائمه الوصول السريع بنجيبها ازاي باجي هنا في الريموت الماجيك بضغط على صفر لمده ثلاث ثواني بضغط على الص، عن طريق الأونلاين ،فر لمده ثلاث السريع وازاي نقدر نخصص الارقام الموجوده عندي دي بنيجي مثلا عايزين نخصص رقم خمسه هلاقي علامه الزائد بضغط سلكته اوكي بيبدا يفتح لي القائمه القائمه دي في، قسم سوفت وير ستارنت HD ،ها التلفاز المباشر قنوات الرسيفر الداخلي شاهد وهكذا فاحنا نخصص رقم خمسه هنخليه هنا الوصول السريع. خمسه هنخليه مثلا المتصفح فباجي عند المتصفح.





 بضغط سلكت او اوكي تمت اضافه متصفح الويب الى الوصول الساعه : ليه هنا اتضاف عندي في الخمسه طيب لو حابب ان انا اوصل للمتصفح الويب كل اللي هعمله، سوفت وير ستار نت 9000 واي فاي ، ان انا باجي واضغط على الخمسه هنا في الريموت لمده ثلاث ثواني طب حابب احذف حاجه من الحاجات اللي موجوده عندي مثلا هحذف مدخل hdmi الموجوده عندي او نتفليكس م، مواصفات star net 888 tv ،وقف عليها كده هلاقي السله بتظهر معايا بضغط سلكت على السله بيقول لي هل تريد ازاله نتفليكس من الوصول. السريعهبضغط سلكت على نعم بيحذف لي نتفليكس من.


اكواد سيرفرات لاغلب الاجهزة الحديثة



 رقم اربعه في الريموت والسل، مواصفات رسيفر بريميوم ،ام عليكم ورحمه الله وبركاته السلام عليكم ورحمه الله فيديو جديد هنتعرف فيه على القنوات الوثائقيه اللي موجوده في النايل سات معانا عدد من القنوات الوثائقيه والثقافيه اكثر من ثمان قنوات موجوده معانا هنتعرف على الترددات هنتعرف على اسماء القنوات واللي بتظهر معانا في في بعض القنوات قنوات جد، تحويلات سوفتات 4 ميجا الى رسيفر اخر ،يده وبصوره ممتازه صوره hd هنتعرف على الترددات هنتعرف على القنوات واسمائها اللي بتظهر معانا في القائمه والفيديو ده هديه لكل. محبي القنوات الوثائقيه وانا.





 شخصيا بفضل مشاهد القنوات الوثائقيه ما تنساش الاشتراك معايا في القناه والاعجاب بالفيديو لو عندك اي سؤال اكتبوا لي في التعليقات وان شاء الله هنجاوب عليه ، سوفت وير رامبو ستار x5 و x6 ،واول تردد معانا للقنوات الوثائقيه تردد مره ثانيه ومعدل الترميز والقطبيه افقي التردد مره ثانيه افقي طب ايه تردد اللي بعد كده التردد اللي بعد كده او القناه الثانيه اللي معانا ترددها ، اللودرات لتفعيل التشفير اضغط منيو ثم على ،تردد معدل الترميزالف والقطبيه افقي ده التردد الثاني او القناه الثانيه اللي موجوده معانا قنوات الوثائقيه تردد معدل الترميز والقطبيه افقي رابع قناه. معانا من القنوات الوثائقيه تردد تردد مره ثانيه ومعدل الترميز والاستقطاب افقي او اتش بعد كده القناه اللي بعد كده ا.


ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
مكتية اكواد سيرفر ناشير مجاني تناسب انواع الرسيفرات hd
مجموعة اكواد رويال اي بي تي في iptv مجانا أفضل أنواع الرسيفرات
اكواد تفعيل برنامج ipfox tv مجانا أفضل أنواع الرسيفرات
القنوات المفتوحة على قمر اموس الاسرائيلي كاملة
موقع تجديد تفعيل سيناتور 9900 كومبو مجانا
code xtream iptv 2024 gratuit startimes
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع