القائمة الرئيسية

الصفحات

احدث ملف قنوات ALFAHD X2 عربي وانجليزي

احدث ملف قنوات ALFAHD X2 عربي وانجليزي
احدث ملف قنوات ALFAHD X2 عربي وانجليزي

 على كل شاشات. سامسونج اللي بينزل معاها الريموت السمارت اللي موجود معنا ما تنساش الاشتراك في القناه والاعجاب بالفيديو لو عندك اي سؤال اكتبه لي في ا، قسم ملف قنوات الفهد x ،لتعليقات وان شاء الله هنجاوب عليه ويا ريت تفعلوا الجرس علشان يوصلك كل جديد من مستخدمي شاشات سامسونج ما اعرفهاش اول حاجه في الريموت عندي الزرار اللي موجود عندك اللي مكتوب عليهاللي موجود هنا ده ده هنشوف ان ليه اكثر من وظيفه لو ضغطنا عليه كده ده طبعا الو، احدث ملف قنوات رسيفر الفهد ،ظيفه الاساسيه ده ما فيهوش ارقام من صفر لغايهمش.





 موجوده عندي فلما بضغط على الزرار. ده مجموعه القنوات الوثائقيه اللي موجوده على النايل سات والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته السلام عليكم ورحمه الله ، اجهزة الفهد جروب x1 - x2 - x3 - x4 pro ،فيديو جديد هنتعرف فيه على خطوات توصيل التليفون او الهاتف بشاشات سامسونج معنا ثلاث انواع من التليفونات معانا تليفون ايفون ومعانا التليفون من تليفونات سامسونج والتليفو، ملف قنوات العنيد x2 m1 الاخضر ،ن الثالث اللي معانا التليفون شاومي ازاي هنقدر نوصل كل التليفون منهم بشاشه سامسونج اللي معانا والشاشه اللي معانا في الشرح هي شاشه سامسونج مقاسموديلاتوالشرح.


تحويل الفهد x2 الي DIAMOND TURBO5



 بينطبق على كل شاشات سامسونج الجديده والحديثه ما. تنساش الاشتراك معايا بالقناه والاعجاب بالفيديو لو عندك اي سؤال اكتبوا لي في التعليقات وان شاء الله هنجاوب عليه لازم في البدايه يكون التليفون اللي هوصله بالشاشه اللي معايا لازم يكون على نفس شبكه الواي فاي اللي موجوده يعني، اجهزة الكومبو (البث الرقمي) ، تكون واي فاي واول تليفون معانا هنوصله هو تليفون الايفون ازاي اوصل الايفون بشاشه سامسونج هنيجي نشرح هنا على التليفون اللي موجود معانا باجي وابدا اسحب من فوق كده وانزل علشا، احدث ملف قنوات رسيفرات الصن ،ن اظهر القائمه اللي موجوده.





 معايا الاعدادات السريعه وه، ملفات قنوات المعالج صن بلس الفانيلا ،نا عندي الايقونه الخاصه بالتوصيل بالشاشه. هاجي اضغط على الايقونه اللي موجوده عندي هنا انعكاس الشاشه هتبدا تظهر معايا الشاشه اللي موجوده معانا سامسونج كيوبي اي بضغ، قســم السوفت وير الفهـــد x ،ط على سامسونج كيوبي اي بيبدا يعمل اتصال بالشاشه وهنا بيظهر كود على الشاشه عندي على الشاشه هبدا اكتبه عندي في التليفون الكودهاجي هنا في التليفون وابدا اكتب.


تحويل الفهد x او اي رسيفر معالج 1506tv



 وبعد كده بضغط على موافق هنا بيبدا يعمل اتصال وهلاقي ان التليفون اتوصل معايا على الشاشه وعلشان الشاشه اللي معانا فيها خاصيه هنا اعرض لي التليفون ، الصف واحد بجميع القنوات الجديده ،في جزء من الشاشه واقدر ان انا اعرف التليفون في كل. الشاشه عن طريق الريموت كنترول اللي موجود معايا في الشاشه فهنا اقدر بعد كده استخدم التليفون وارتقل بين التطبيقات المختلف، ملف قنوات لرسيفر الفهد x 4 و x4pro ،ه وقلب بين التطبيقات واستخدم التليفون اللي موجود معايا هنعمل قطع اتصال ازاي باجي اسحب وانزل القائمه الاعدادات دي وهنا باجي ادخل في انعكاس الشاشه.





 هلاقي موجود عندي تحت ايقاف الانعكاس بضغط على ايقاف الانعكاس هلاقي التليفون فصل عن الشاشه وكده انا فصلت التليفون اللي موجود معايا الايفون عن الشاشه ، اسم القناة: دراما بدوية. ،ده اول تليفون معانا تليفون الثاني اللي هنشرح عليه هو التليفون سامسونج. والتليفون سامسونج اللي موجود معاه هو تليفون امايه الخطوات علشان اقدر اوصل الاعدادات اللي، القمر الصناعي: النايل سات. ، موجوده معايا وبدور على سمارت فيو هلاقيها في القائمه الثانيه او الصفحه الثانيه هلاقي سمارت فيو موجوده عندي بضغط على سمارت فيو كده هيبدا التليفون يعمل بحث.


تحويل الفهد x2 الي X man كومبو بالفلاشه



 عن الاجهزه المتاحه وبتظهر عندي الشاشه اللي موجوده شاشه سامسونج كيوبي اي بضغط على الشاشه كده وهنا بتظهر تحت عندي في بعض الاعدادات هنا محتاج ا، التردد: 10758. ،وصل التليفون بالشاشه فول سكرين يعني الشاشه كامله ولا مالتي فيو عن طريق تقسيم الشاشه اللي. موجوده معايا فاحنا هنا نختار فول سكرين وتحت باجي اضغط على اتصال بين الشاشه و، معامل الترميز: 27500. ،بين التليفون ولكن بتظهر عندي اختيارات على الشاشه في سماح لو حابب ان انا اوصل التليفون بالشاشه وفي منع لو حابب امنع الاتصال واغلاق لو حابب ان انا اقفل.





 القايمه اللي ظاهره معايا فهنا هنيجي عند سماح من ريموت الشاشه ونضغط سلكت او اوكي بيقول لي جاري التوصيل اموهلاقي التليفون اصبح متوصل معايا ع، معامل التصحيح: ⅚. ،لى الشاشه واقدر ان انا اتنقل بين التطبيقات واستخدم التليفون اللي موجود معايا فيبقى افصل التليفون عن الشاشه ازاي. باجي بنفس الخطوات بسحب كده انزل اعدادات السريعه وبعد ، الاستقطاب: V. ،كده باجي اللي موصلين بيها سامسونج كيوبي بضغط عليها بيعمل قطع للاتصال طيب في طريقه ثانيه في طريقه ثانيه لو انا جيت هنا من تليفون سامسونج اللي.


تحويل الفهد x او اي رسيفر معالج 1506tv



 موجود معايا وعملت سمارت، تردد قناة دراما بدوية على سهيل سات ، فيو وصلت التليفون بالشاشه هيبدا يظهر معايا اسم الشاشه الموجوده معانا كيوبي هنضغط عليها وهاجي تحت هنا اعمل ستارت ناو هيبدا يوصل التليفون اللي معايا بالشاشه لما يكون التليفون اللي معايا متوصل بالشاشه هلاقي في ايقونه موجوده عندي في التليفون من فوق هنا. الخاصه بالتوصيل او بالسمارت فيو او بالا، التردد: 11142 · الترميز: 27500 ،تصال لو ضغطت عليها وهلاقي تحت خالص في ديسكونكت قطع الاتصال انا لو جيت وضغطت على ديسكونكت كده بلاقي ان بيحصل قطع الاتصال بين التليفون وبين.





 الشاشه اخر تليفون معانا وهو التليفون شاومي ازاي اقدر اوصله بالشاشه اللي موجوده معايا باقي نفس الطريقه زي السامسونج بسحب كده عشان انزل الاعدادات ، صحيح الخطأ: 5/6. · استقطاب: عمودي ،السريعه وباجي في الصفحه الثانيه بدور على كلمه قصد كم في سامسونج موجود معايا سمارت فيو لكن هنا في شاومي موجوده كلمه كاست اللي عندنا هنا. باجي عند القاست وبضغط ع، جودة المشاهدة: HD. ،ليها كده بيبدا هنا تظهر تيرن اون بحث عن الاجهزه المتاحه وهنا بتظهر الشاشه اللي موجوده معانا سامسونجبي اي بضغط عليها سلكت او عندي قائمه في الشاشه سماح ومنع واغلاق انا حابب اوفر التليفون بالشاشه بضغط سلكت على سماح هلاقي بيحصل اتصال ب.

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
الكود الفريد cobra iptv code مجانا
كود dragon iptv 2024 تفعيل التنين بلس
افضل موقع تجديد سيرفر g-share مجانا لفترة محدودة
تردد قناة sky sport المفتوحة على النايل سات 2024
مكتية اكواد سيرفر ناشير مجاني تناسب انواع الرسيفرات hd
مجموعة اكواد رويال اي بي تي في iptv مجانا أفضل أنواع الرسيفرات
اكواد تفعيل برنامج ipfox tv مجانا أفضل أنواع الرسيفرات
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع